Яндекс.Розширені сніппети

593

Інструкція зі створення розширених фрагментів в Яндексі

Вітаю вас! Вчора розповідав про створення розширеного фрагменту Google, сьогодні хочу розповісти про схожої функції в Яндексі. Напевно багато хто з вас помічали, що Яндекс формує розширений сніппет для деяких сайтів. Він не такий гарний, як у Google, але дуже інформативний і корисний з точки зору просування сайтів. Як змусити Яндекс показувати розширений сніппет для вашого сайту і піде мова далі.

Перше, що варто зазначити, це те, що розширені сніппети Яндекса в основному налаштовані для підприємств і фірм. У Google більше направлено для відображення тематичних і персональних блогів і сайтів.
Ось приклад звичайного фрагменту Яндекса:

Сниппет
Як ми бачимо, простий сніппет Яндекса має заголовок (Title вашої сторінки), невеликого текстового опису нижче (формується з тексту сторінки або метатега Description) та власне самої посилання на сторінку з необхідною інформацією. Це, що стосується звичайного фрагменту. У розширеному сніппеті Яндекса може бути й інша інформація.

Расширенный сниппет
Як видно на скріншоті вище, розширений сніппет Яндекса відрізняється наявністю додаткової інформації:

  • швидкі посилання на важливі сторінки
  • опис послуг (фарбування, манікюр тощо);
  • адреса та телефон

Природно, такий розширений сніппет Яндекса буде набагато привабливіше, і на ваш сайт будуть переходити з більшою охотою. Саме тому я і пропоную всім вичавлювати по максимуму з ПС, що б вони формували найбільш інформативні і привабливі сніппети. Тепер трішки докладніше про те, як домогтися отримання розширеного фрагмента на Яндексі.

Швидкі посилання на важливі сторінки виходять при дотриманні наступних умов:

  • використовувати швидкі посилання в навігації на головній сторінці сайту
  • використовувати не занадто довгі url-адреси посилань
  • сторінки, на які ведуть швидкі посилання, повинні нести корисну інформацію відвідувачам

Рекомендую до прочитання: Біржі посилань: чи варто від них відмовлятися?

Адреса і телефон з’являється при додаванні вашого сайту в “Довідник організацій”, докладніше про це буде розказано нижче. Так само, я рекомендую використовувати розмітку мікроформатів при заповненні інформації на сторінці “Контакти” і там же розмістити Яндекс.карту з вашою організацією. Приклад на малюнку нижче.

Правильные контакты

Налаштування розширених фрагментів Яндекса

При налаштуванні розширених фрагментів в Яндексі потрібно пам’ятати, що далеко не для кожного сайту можна його отримати. В Яндексі існує список тематик сайтів, для яких можливе формування розширеного фрагменту. Тому, для початку перевірте тут (відкриється в новій вкладці), входить в цей список тематика вашого сайту. Якщо все добре, то робимо наступне:

  • Вибираємо в панелі вебмастера Яндекса потрібний сайт
  • Там заходимо в розділ «Географія сайту» і далі в «Адреси та організації»
  • Натискаємо на «Додати організацію» і приступаємо до заповнення форми.
  • Виберіть потрібну рубрику із запропонованих.
  • З форми додаткових ознак виберіть ті, які ви хочете бачити розширені сніппети.
  • Повинно вийти приблизно так:

    Настройка расширенных сниппетов Яндекса

    Сохраняемся і чекаємо, коли Яндекс перевірить введену вами інформацію і при позитивному рішенні ваш сайт отримає додаткові інформаційні поля в сніппеті. За допомогою розширеного фрагменту Яндекса ви отримаєте додаткових клієнтів на ваш сайт. Розширений сніппет допоможе в самостійному просуванні сайту.

    Попередня статтяСтати затребуваним android-розробником
    Наступна статтяОгляд рольової 3d гри на основі gta 5-grand-rp