Будучи старим фанатом серії battlefield, починаючи ще з самого першого видання і закінчуючи bf3 мені було сумно спостерігати, як улюблена аркадна серія масштабних шутерів, в якій я провів тисячі годин перетворилася незрозуміло в що з bf1 і bfv. Здавалося б, повернення до витоків і все таке, а на батлфілд ці ігри схожі не були. І чесно, трейлер bf2042 не вселяв нічого хорошого-навіть бзззз не завезли. Але ось почалася відкрита бета і на горизонті замаячила надія на повернення додому, тільки шлях виявився тернистий.
Перед тим як перейти до вражень, варто відзначити забагованість поточного білда гри, який, за різноманітними витоками і чутками, є білдом двох/тримісячної давності. Так, в грі раз у раз виникає незрозумілий статтер, техніка моторошно лагает і смикається, багато незрозумілих смертей, застрявань в стінах, багів анімацій і багато чого ще моторошного. Пам’ятайте альфу / бету бф3 і як гра виглядала на релізі? ось і я про те ж. Перенесли дату виходу бф2042 не випадково і засновувати свої претензії до гри на основі багів я не збираюся.

Але навіть якщо відкинути всі невдоволення і негатив, пов’язані з технічним станом гри, враження залишаються неоднозначні. З позитивного в першу чергу-це повернення battlefield до великих відкритих карт і масштабних сутичок в сучасному світі. Нарешті повернули баланс спавна на прапорах і скваді ближче до того, як він працював в бф3 і бф4. Тепер за спиною практично ніхто не спавниться і подивившись на радар відразу розумієш, звідки вдадуться вороги. Все це дозволяє грамотно вибирати напрямок атаки і не боятися, що який-небудь снайпер випадково з’явиться за твоєю спиною. Працює це, природно, не ідеально-буває з’являєшся на відкритій місцевості і відразу потрапляєш під обстріл, або не можна з’явитися на членах загону, тому що гра думає, що вони знаходяться в бою, коли це не так.
Дизайн рівнів більш відкритий, ніж був в бф1 і бф5, де розробники намагалися створити певні умови гри: звідки зручніше заходити, де краще захищатися і т. П. Доступна для гри карта в бф2042 являє собою більш відкритий і вільний дизайн, коли зайти на прапор можна з будь-яких напрямків, якщо до цього розташовують умови: дим, підтримка танків або вертольотів, певний тип екіпіровки. Тепер не обов’язково бігти до того проходу або за той пагорб, тому що інші шляхи атаки занерфлени дизайнерами карт.

На карті є де і техніці розвернутися, і за піхоту побігати з будь – яким типом зброї-навіть дробовики і пп добре працюють на певних прапорах. Можна як бігати по карті туди-сюди, так і сидіти на одному з прапорів – в обох випадках буде геймплей. Тупий біганини по колу по карті або захисту одного напрямку (привіт бф1 і її коридорам) слава богу немає. Сприяє цьому велика кількість точок спавна і поділ великих прапорів на сектори з декількома зонами контролю.
Сама карта, однак, не найкраща – представлені дизайни будівель дуже незручні як для атаки, так і для захисту. З даху людей вибивати важко, на точках не так багато зручних укриттів, та й все сприяє стрільбі на далеких дистанціях – 100-200 метрів, незважаючи на загальну піхотну спрямованість карти. Найцікавіші для війни частині карти (джунглі, інтер’єр хмарочоса) практично не використовуються для гри, зате є купа тупих сетап, начебто потоку ідіотів з парашутами, які стрибають з даху хмарочоса на сусідню точку або спамерів турелей і кулеметів, що лежать в тунелі між d1 і d2.
Та й баланс поки незрозумілий – техніка одночасно і слабка, і сильна. Танк практично нічого не може зробити, тому що потрапляти їм по піхоті на нерівній поверхні з безліччю укриттів і горбків зовсім непросто, а зробити точний постріл з rpg у відповідь простіше простого. Вертольоти навпаки дуже жорстко нагинають піхоту і дозволяють легко доджить аа ракети, скорочуючи дистанцію у напрямку до стріляючого. Боюся уявити, як досвідчені пілоти будуть нагинати сервера з таким балансом. Однак точно говорити про баланс техніки поки не представляється можливим через відсутність перків і здібностей на техніку. Якщо їх розробники не видалили з гри, звичайно.

Головні нововведення 2042-це фахівці, які замінюють собою класи, зміна примочок на зброю на льоту і виклик техніки з космосу. І всі три вийшли дуже і дуже спірні. Ідея фахівців мені взагалі незрозуміла-в бф завжди були класи зі своїми фішками. Рекони зі спотами, медики з дефібами, кулеметники з патронами і т.п. Навіщо замінювати їх на якихось фахівців, нав’язуючи “унікальні скіни” і плутаючи їх з класами. Громадянин борис тепер може бігати з чим захоче: аптечками, патронами, rpg, с5 і ставити турелі.
Як зрозуміти, хто з твоїх товаришів медик, а хто носить патрони? хто може полагодити техніку, а хто засадити ракетою в танк? була адже працююча система: є один з класів-спеціалізацій, що визначають утиліті ітем, є другий утиліті слот для пристроїв і є зброя. Хочете дати більше свободи і додати активні навички? будь ласка, тільки навіщо залишили тільки 1 слот під утиліті-ітеми, куди і лечилки/чинилки йдуть, і атакуючі ітеми, і особисті бафи, на зразок бронепластини.

За підсумком вся ця система робить тільки одне: вносить хаос в тимплей і змушує всіх гравців грати на себе. Ти просто не розумієш, до якого класу відносяться хлопці навколо тебе і що вони можуть зробити. У кого просити коробку з патронами? кого прикривати, поки він по танку стріляє? чи можемо ми вбити вертоліт або мені треба взяти аа? ресати товаришів тепер може будь-який з гравців, аптечку носити-хто завгодно, а медик він медик тільки тому, що у нього дротикомет є, що стріляє регеном. Тільки ніхто цим не займається, тому що ніхрена на полі бою не зрозуміло, а замість реса товариша раз у раз підбираєш його зброю, тому що обидві функції зав’язані на одній кнопці. Навіщо? поверніть дефибы!
Зміна примочок на зброю надто вже дика вийшла. Біжиш по полю, бачиш попереду ворог-одягаєш снайперський приціл, довгий ствол, потужні патрони і садиш в нього. Добігаєш до укриття, одягаєш коліматор, збільшений магазин і компенсатор – ти тепер ефективний на ближніх дистанціях. Ніяких штрафів до цього немає, а патрони беруться з різних куп: закінчилися ap патрони, міняєш тип обойми на “збільшений магазин” і у тебе ще дофіга амуніції. Ну маячня повна. І як цей момент позабалансити мені зовсім незрозуміло.
Виклик техніки з космосу одночасно і непогана ідея, і дуже погана. Натискаєш b, дістаєш комп’ютер і можеш замовити дроп машинки, робота або танка з повітря. Техніка падає перед тобою на парашуті, і ти можеш нею відразу користуватися. Добре, що не потрібно на великій карті бігти на базу за танком і їхати потім на прапор 2 хвилини. Добре, коли після бою на одній точці можна викликати машинку і виїхати на інший прапор. Тільки викликати техніку може будь-який гравець-чому не обмежити це сквадними? і навіщо взагалі це придумувати, коли схема з прапорами, на яких ресается техніка була в бф ще з бородатих нульових.

Разом дивишся на всі ці нововведення і виникає одне питання: нахрена? навіщо так кардинально міняти працюючу систему класів на” модну ” фігню з відкритим еквіпом і незрозумілими героями? навіщо було ще сильніше каструвати “клейм техніки” з викликом танків з космосу і броньованими робособаками? навіщо було придумувати незрозумілий обвіс зброї на льоту? чим стара система не догодила?
А відповідь в 21 столітті тільки один: бізнес. Сидять маркетологи в кімнаті, у яких на думці одна ідея: як розширити аудиторію. Адже це головний показник успіху-розширення аудиторії. Як це зробити на прикладі батлфілда? додати” запам’ятовуються ” персонажів-фахівців, щоб як в call of duty. Більше інклюзивності-потрібно зробити гру, в якій кожен може отримати максимум. Захотів в танках кататися-нехай катається, захотів снайпером грати-нехай грає, захотів аког на револьвер повісити і по танках бронебійними стріляти-будь ласка. Як назвемо гру? батлфілд, звичайно, адже створення унікальної гри-це великий ризик, а сиквел популярної серії ніяк не провалиться. Тільки про те, що батлфілд – це командна гра зовсім забули. І в цій гонитві за новою аудиторією активно втрачається стара.

Разом після десятка годин в грі єдиним порятунком мені бачаться виділені сервера з хардкорним ком’юніті, де гравці будуть грати в батлфілд, а не те, що представили дайси. Об’єднуватися в сквади, розподіляти ролі, грати в команді, прикривати піхоту технікою і грамотно атакувати/захищати прапори. Основа у гри відмінна-механіка стрільби, масштаб карт, різноманітність зброї і техніки створюють той самий класичний батлфілд, який псується тупими геймдизайнерськими рішеннями, які з’явилися тільки тому, що маркетологи віддали команду залучити діточок з варзон і фортнайт. Так що з передзамовленнями не поспішайте – на релізі буде зрозуміло, чи зможе ком’юніті врятувати батлфілд 2042 або і там еа палиці в колесаВставивши.












![[:uk-ua]Дивіться ПСЖ – Страсбург: прямі трансляції по всьому світу[:] [:ru-ru]Смотреть матч ПСЖ — Страсбург: варианты прямой трансляции по всему миру[:] [:en]Watching PSG vs. Strasbourg: Live Streaming Options Worldwide[:] [:pl]Oglądaj PSG vs Strasburg: opcje transmisji na żywo na całym świecie[:] [:cs]Sledujte PSG vs Strasbourg: možnosti živého vysílání po celém světě[:] [:es]Ver PSG vs. Estrasburgo: opciones de transmisión en vivo en todo el mundo[:] [:fr]Regarder PSG contre Strasbourg : options de diffusion en direct dans le monde entier[:] [:de]PSG gegen Straßburg ansehen: Live-Streaming-Optionen weltweit[:] [:pt]Assistindo PSG x Estrasburgo: opções de transmissão ao vivo em todo o mundo[:] [:it]Guardare PSG vs Strasburgo: opzioni di live streaming in tutto il mondo[:] [:nl]PSG vs. Straatsburg kijken: live streaming-opties wereldwijd[:] [:id]Menonton PSG vs. Strasbourg: Opsi Streaming Langsung di Seluruh Dunia[:]](https://mylink.org.ua/wp-content/uploads/2025/11/3db4256b-0c66-4a28-a4b2-75c9bc85ecf1-100x70.jpg)
![[:uk-ua]Отримайте безкоштовний iPhone 17 Pro за акцією T-Mobile Trade-In[:] [:ru-ru]Получите бесплатный iPhone 17 Pro с акцией Trade-In от T-Mobile[:] [:en]Get a Free iPhone 17 Pro with T-Mobile’s Trade-In Offer[:] [:pl]Zdobądź darmowego iPhone’a 17 Pro w ramach promocji wymiany T-Mobile[:] [:cs]Získejte zdarma iPhone 17 Pro s propagací T-Mobile Trade-In[:] [:es]Obtenga un iPhone 17 Pro gratis con la oferta de intercambio de T-Mobile[:] [:fr]Obtenez un iPhone 17 Pro gratuit avec l’offre d’échange de T-Mobile[:] [:de]Holen Sie sich ein kostenloses iPhone 17 Pro mit dem Trade-In-Angebot von T-Mobile[:] [:pt]Ganhe um iPhone 17 Pro grátis com a oferta de troca da T-Mobile[:] [:it]Ottieni un iPhone 17 Pro gratuito con l’offerta di permuta di T-Mobile[:] [:nl]Ontvang een gratis iPhone 17 Pro met de inruilaanbieding van T-Mobile[:] [:id]Dapatkan iPhone 17 Pro Gratis dengan Penawaran Tukar Tambah T-Mobile[:]](https://mylink.org.ua/wp-content/uploads/2025/11/9203e36e-cb54-48c0-8202-6af82048d6eb-100x70.jpg)
![[:uk-ua]Огляд матчу Ліги чемпіонів: як дивитися пряму трансляцію матчу Арсенал – Атлетіко з будь-якої точки світу[:] [:ru-ru]Обзор матча Лиги чемпионов: Как посмотреть прямую трансляцию «Арсенал» — «Атлетико» из любой точки мира[:] [:en]Champions League Preview: How to Livestream Arsenal vs. Atlético Madrid From Anywhere[:] [:pl]Recenzja meczu Ligi Mistrzów: Jak oglądać transmisję na żywo Arsenal vs Atlético z dowolnego miejsca na świecie[:] [:cs]Recenze zápasu Ligy mistrů: Jak sledovat živý přenos Arsenal vs Atlético odkudkoli na světě[:] [:es]Avance de la Liga de Campeones: Cómo transmitir en vivo el Arsenal contra el Atlético de Madrid desde cualquier lugar[:] [:fr]Aperçu de la Ligue des Champions : comment diffuser en direct Arsenal contre l’Atlético Madrid de n’importe où[:] [:de]Vorschau auf die Champions League: So können Sie Arsenal gegen Atlético Madrid von überall aus live streamen[:] [:pt]Prévia da Liga dos Campeões: como transmitir ao vivo Arsenal x Atlético Madrid de qualquer lugar[:] [:it]Anteprima della Champions League: come trasmettere in streaming l’Arsenal contro l’Atlético Madrid da qualsiasi luogo[:] [:nl]Champions League Preview: hoe je Arsenal vs. Atlético Madrid live kunt streamen, waar je ook bent[:] [:id]Pratinjau Liga Champions: Cara Streaming Langsung Arsenal vs. Atlético Madrid Dari Mana Saja[:]](https://mylink.org.ua/wp-content/uploads/2025/11/9c73b5ee-7804-4366-849c-f3c437b6b2eb-100x70.jpg)


