За довгі роки свого існування nintendo встигла випробувати себяво безлічі жанрів, породивши не тільки культові серії, але ізапомінающіхся персонажів. Вусатий водопровідник маріо став гарантомкачественних платформерів, лінк-обличчям найвідомішоїпріключенческой серії, а різнокольорові інклінги не так давновірвалися на терені шутерів разом з оригінальною дилогією. Але велика н не була б собою, якби не любила експериментувати. Іноді вдало, іноді не дуже. Результатомтакіх експериментів стали самі нестандартні протагоністи, що затесалися в ряди доблесних героїв компанії: боягуз луїджі,заздрісний валуіджі і жаднюга варіо. Якраз останньому і присвячений сьогоднішній текст, адже зовсім недавно, 10 вересня, відбувся реліз збірки мікрогр з промовистою назвою warioware: get ittogether!
Власне, це не перший такий проект злобного братика маріо. У90-х світ побачила серія двомірних платформерів wario land, а спочатку нульових наш любитель часнику перебрався в повноцінне 3d срелізом wario world. Приблизно тоді ж зародилася підсеріяwarioware, що виросла з секретного режиму для mario artist, але це вже маловажні деталі. Усередині компанії загорілися ідеєю создатьсборнік забавних міні-ігор, і постійно кривляється товстунподходіл на роль маскота як не можна до речі.
З анонсом нової частини в серії аудиторія розділилася на дві сторони.перша вважала, що nintendo в черговий раз хоче нажитися нахабних фанатах, виставивши цінник в 50 євро за «саморобку для мобільних пристроїв». Друга сприйняла новину позитивно, адже, як воно буває, не варто судити книгу по обкладинці, а «дурні фанати»прекрасно розуміють, за що будуть віддавати гроші. Мене подібні міркування обійшли повз, а тому до питання я підходив безпредрассудков. Що ж, без найменших зволікань давайте перейдемо ксуті.
Варіо разом зі своїми підопічними і вірними друзями корпел над черговим збіркою мікроігр, та тільки щось пішло не так інезадачлівих розробників втягнуло прямо в консоль. Опинившись позапривичному для них місці, товаришам необхідно очистити своінаработкі від багів і помилок, щоб просунутися далі, отискатьвсех соратників і вибратися на свободу. Кожен рівень представляетіз себе тематичну локацію, що пропонує на вибір определеннийнабор ігор. У категорії» розминка”, наприклад, система представляє елементарні завдання, що дозволяють вникнути в механіки і освоїтися стемпом того, що відбувається. Вас змусять розбивати алмази, позбавлятися від небезпечних предметів в кишковому тракті, гіпнотизувати людей івитаскувати мечі з піхов. Звучить все це досить дико, нодальше — краще. Протягом десяти різноманітних рівнів насзанесет в невідомі світи, де доведеться видавлювати зубну пасту нащітку, заколисувати немовлят,розкручувати вітряки, епілювати грецькі статуї,прибирати лотки за кішками, змагатися в бодібілдингу і навіть шукати втрачені носи варіо.окремої уваги заслуговує тематична секція, присвячена ігор nintendo, – дуже дотепно, але дуже мало.
Головна заковика полягає в тому, що одна і та ж завдання можетвиконуватися абсолютно різними способами, в залежності відвибраного персонажа. Той же варіо вміє літати на реактивному ранцеі запускати себе вправо і вліво, юний крикет дуже високо стрибає,мона невпинно розсікає на своєму мопеді, і в її арсеналі естьуправляемый бумеранг, орбулон на своїй літаючій тарілці прітягіваеті опускає предмети, а пенні пересувається за допомогою водної гармати.кожен з 18 героїв відчувається по-різному, і не кожен однаковий. Хотів би я послатися на те, що мені просто не сподобалася частина ростера, але ні. Добра половина персонажів надзвичайноситуативна, а тому легше взяти найперший склад ізтренувального сегмента. Хоча варто подякувати розробників закреативність і ухил в кооператив: деякі пари героїв складенитак, що один буде стріляти тільки вліво, а інший тільки вправо,через що часто доводиться чітко координувати рухи.щіпку різноманітності привносить і той факт, що навіть в рамках одноймікроігри умови можуть частково змінюватися.
«так що ж такого особливого у всіх цих виробах?» — спроситевы. Якщо чесно-нічого. Проект і правда представляє з себе безліч нехитрих міні-ігор. Але з невеликим застереженням: вони створені настільки простими, щоб навіть не самі пропалені геймери змогли втягнутися в процес під час якої-небудь вечірки.що, однак, не зовсім працює на практиці, і все через темпаподачі warioware. Основна родзинка get it together!, та й всейсерії в принципі, полягає в блискавичній ротації. На каждуюігру дається приблизно 5 секунд, під час яких вам необходімосовершіть конкретну дію. Про нього безпосередньо перед стартомповідомить диктор:» сховайтеся«,» з’їжте все«,» тримайте баланс ” і такдалее. Казуальна аудиторія» сиплеться ” навіть на самих елементарнихзадачках. Причому чим далі ви просунетеся, тим менше временібудет даватися на кожну мікроігру, а самі умови будутстановіться все заплутаніше. Тим не менш, якщо в якийсь моментвас наздогнала невдача, система просто переключиться на наступну ігрув черзі, щоб не збивати вас з темпу. Мабуть, саме грамотне рішення розробників.
В цілому, нехай і з натяжкою, get it together! можна назвати вдалим заповненням бібліотеки nintendo switch. Всього новинка готова запропонувати на вибір 202 мікроігри. Майже все можна пройти як в портативному режимі, так і в парі з товаришем, родичем або другом, використовуючи джойкони і повноцінні геймпади. Сюжетнаякампанія подарує приблизно пару годин захоплюючої пригоди, після чого можете спантеличити себе виконанням завдань, або ж всвободном порядку вивчати «ігротеку». Розділ» асорті ” станетнеплохім підмогою для галасливої компанії завдяки наборуспеціальних випробувань на чотирьох. А для любителів челленджапідготовили “кубок варіо” – щотижневі випробування на час. Але, на жаль, навіть з усім перерахованим контенту в грі вистачить годин на5-6, що недозволено мало, особливо якщо врахувати мінімальнуюреіграбельность через елементарної структури мікроігр. Вводить вступ і відсутність онлайн-мультиплеєра. Ну серйозно, як можна було не додати в змагальний проект настільки очевиднийрежим?
Огляд написаний за цифровою версією гри для nintendo switch, наданої редакції видавцем.