SMM просування сайтів

140

SMM продвижение сайтов

SMM та SMO просування в соціальних мережах

Вітаю вас!

Ні для кого не секрет, що соціальні мережі давно стали чимось більшим, ніж просто спілкування друзів і однодумців. Соціальні мережі приймають активну роль в просуванні сайтів. У зв’язку з цим, природно, виникають нові, незрозумілі терміни, такі як SMO і SMM. Для багатьох користувачів інтернету до цих пір залишається незрозумілим, в чому ж відмінність цих схожих один на одного термінів – SMO і SMM. Як виявляється, для переважної більшості – це одні і ті ж поняття. Якщо копнути глибше, то в якійсь мірі вони будуть праві, т. к. SMO є в деякому роді частиною SMM.

Що таке SMO

Визнані експерти з соціальних мереж наводять наступне визначення SMO:
SMO (Social media optimization) – це оптимізація сайту під соціальні мережі. Простіше кажучи, це дії по оптимізації сайту для залучення відвідувачів з соціальних мереж або блогів.

  • SMO не має на увазі під собою роботу в соціальних мережах. Всі дії робляться на своєму ресурсі (сайті, блозі). Всі вироблені роботи націлені на втримання користувачів соціальних мереж.
  • SMO – це робота з вмістом сайту. Приведення його в пізнавальний, не нудний і зрозумілій вигляд для користувачів з різноманітних соціальних мереж. Основна мета цього, зробити з відвідувачів постійних читачів, що вони, даючи посилання, залучали на ваш сайт своїх друзів та знайомих.
  • SMO – це зміна вашого сайту для найкращого поєднання з алгоритмами надання інформації, які застосовуються в соціальних мережах.
  • SMO – основна ідея полягає в тому, що б створити на вашому сайті неповторний зразок дружелюбності і взаємності, тонко переплітаються з картинками, фото і відео матеріалами. На сайті має бути все, що може привернути аудиторію соціальних мереж. Наприклад, тексти з корисною інформацією, написані зрозумілою мовою, зі схемами або ілюстраціями обов’язково підштовхнуть відвідувачів до додавання вашого сайту в свої закладки.
  • SMO – це обов’язково доброзичливий інтерфейс і зручне юзабіліті сайту з якісними шрифтами і легко читаним контентом.
  • SMO – це грамотна інфраструктура вашого сайту, що дозволяє з легкістю, в один клік, поділиться сподобалася інформацією за допомогою соціальних кнопок. Наявність RSS каналу і підписки на E-mail розсилку новин.
  • SMO – це складання привабливого списку найбільш читаних статей або статей схожих за змістом, розташованих у найбільш видному місці для утримання відвідувача. Підвищення поведінкового фактора, головне, що б відвідувач не пішов з сайту з тієї ж сторінки , на яку прийшов.
  • SMO – це обов’язкове дозвіл коментування ваших статей і записів, можливість відкритої дискусії і звичайно ж участі в ній. Ручне модерування і захист від спаму за допомогою плагінів (capture). Обов’язково дякуйте кращих коментаторів. Додаткове залучення коментаторів досягається відкриттям посилань, створенням dofollow блогів.

Рекомендую до прочитання: Просування туристичних послуг – інструкція

Що таке SMM

SMM (Social media marketing) – має на увазі під собою процес залучення трафіку або уваги до сайту, бренду або товару через соціальні мережі. Це свого роду комплекс дій по застосуванню соціальних мереж для розкрутки просування чого-небудь.

  • SMM – це не робота на власному сайті.
  • SMM – це робота безпосередньо в соціальних мережах, форумах, блогах або на спеціально створених для цих цілей, розкручування і просування певного продукту, сайтах.
  • SMM – це комплекс заходів, спрямованих на розкрутку товару або послуги, у кожній із соціальних мереж. Головною метою є залучення на свій сайт публіку з соціальних мереж.
  • SMM – це не агресивна розміщення анонсів та посилань на окремі сторінки або на весь сайт цілком в тематичних блогах, форумах. Заохочення інших користувачів за розміщення вашої інформації в соціальних ресурсах.
  • SMM – на даний момент часу є основним інструментом доставки інформації про продукт, послугу чи товар, розміщеному на вашому сайті, до зацікавленого користувача. Основною “родзинкою” тут є обмін думками та відгуками про продукт, послугу або товар.
  • SMM – це присутність яскравих, кричущих, що привертають увагу заголовків спрямованих на залучення користувача і бажання ознайомитися з наданим матеріалом.
  • SMM – основне завдання, злитися з аудиторією. Аудиторії необхідно спілкування!