Як влаштувати день народження в офісі.


Як влаштувати день народження в офісі.

Звичайно, це традиція, але навіть традиції мають своє підґрунтя, адже День народження – це спосіб показати партнерам фірми, що фірма росте і розвивається. Крім того, це відмінна можливість похвалити і заохотити особливо ефективних співробітників, ну і, зрозуміло, це привід продемонструвати клієнтам свої досягнення за останній рік. День народження компанії, що відзначається в теплій застільної обстановці, нерідко перетворюється на справжній кошмар для директора… Співробітники непередбачувано швидко втрачають тверезість, потім обов’язково знаходиться група незадоволених якістю або кількістю замовлених страв (місцем проведення банкету, музикою і т. Звучить голосний розповідь одного з менеджерів, про те, що “ось у мого приятеля фірма святкує день народження на Кіпрі”, та й взагалі “де 14 – я премія з нагоди події. Також Ви можете знайти все необхідне на ресурсі торт на день рождения девушке.
…Адже все могло бути інакше. Отримавши фірмові подарунки, стали рекламоносіями, орієнтованими на своїх бізнес – партнерів і друзів. Успішні працівники пишаються тим, що їх зусилля протягом року помічені і винагороджені, і відтепер пов’язує свій успіх з успіхом фірми. Частина колективу, побачивши і почувши, як і за що нагороджують КРАЩИХ, отримала стимул результативніше працювати, зрозумівши, що саме в фірмі цінується найбільше. Всі працівники, отримавши стандартні фірмові подарунки і сувеніри, стають “рекламоносіями” серед своїх друзів і знайомих. Отримали підтвердження свого статусу НЕЗАМІННИЙ ПАРТНЕР і зможуть використовувати його в цілях збільшення обсягів поставок товарів та послуг іншим своїм клієнтам. Отримавши фірмові подарунки, стали рекламоносіями, орієнтованими на своїх бізнес – партнерів і друзів.
на ММА’ 98, де їх чекав розіграш призів. Розсилаємо прес – релізи в популярні у ваших клієнтів ЗМІ. Як підготувати прес – реліз, зібрати прес – конференцію – тема окремої статті. Якщо викласти коротко, то важливо зазначити в прес – релізі основні події, що відбулися з вашою фірмою. Інформацію можна “замаскувати” під новини. Щоб це було легше зробити, можна скористатися “Пам’яткою ньюзмейкера” Н. По – друге, народжуватися краще в другій половині зими, навесні і восени, тому на ці часи року припадають піки ділової активності та професійні рекламні кампанії особливо ефективні. Звичайно, існують фірми з яскраво вираженою сезонністю продажу (магазини дублянок, турагентства і т. ), ідеальний час їхніх днів народжень припадає на самий початок “їх” сезону. Тому, якщо є можливість назавжди пересунути день народження, то краще це зробити.