Ласкаво просимо в керівництво Google+ для початківців!
Всім привіт! Насправді, все що буде написано і показано далі, не тільки для новачків, але і для досвідчених товаришів зійде. У цій інструкції я розповім, як стати більш привабливими для користувачів G+, як правильно взаємодіяти з передплатниками та як виростити свою аудиторію в Інтернеті.
З чого почати
- Створення Google+ сторінки
- Налаштування сторінки
- Верифікація +сторінки
- Контент, який працює
Як підвищити впізнаваність
- Google+ і пошук
- Просування Google+ сторінки
- Персональний URL на Google+
- Об’єднання Google і YouTube акаунтів
- Використання хэштегов
Як збільшити аудиторію
- Кнопки та бейджі
- Рекомендації, Gmail і передплатники
- Лояльна аудиторія
Як підвищити рівень залученості аудиторії
- Розробка контент стратегії
- Відеокімнати і відеокімнати в прямому ефірі
- Додатки в хэнгаутах
- Google+ заходу
- Google+ аутентифікація
Створення Google+ сторінки
Ваша присутність в Google+ починається з сторінки
Будь сторінка Google+, починається з профілю. Профіль зазвичай заводиться під адміністратора, людину, яка відповідає за контент на вашій сторінці. Якщо у вас ще немає профілю, створити його можна тут (рис.1). Далі ви зможете створити сторінку, керуючись наступними кроками:
- У головному вікні натисніть на іконку +Сторінки
- Натисніть на Створити +сторінку
- Дотримуйтесь інструкцій на екрані
- Доповніть сторінку фотографіями (рис.2) інформацією про організації, в тому числі, посиланням на офіційний сайт
рис.1
рис.2
Налаштування сторінки
Як видно з рисунка 2, основні моменти при налаштуванні сторінки наступні:
Верифікація +сторінки
Верифицированная сторінка викликає більше довіри аудиторії
Люди більш схильні рекомендувати і підписуватися на справжні сторінки. Верифицированная сторінка Google+ також відкриває деякі чудові можливості. Дізнатися, що сторінка верифікована можна по наявності галочки у верхній частині сторінки. Існує 2 типу верифікації:
рис.3
Контент, який працює
Залучайте ваших передплатників
Кращий спосіб залучення аудиторії – надати їм постійний приплив релевантного контенту. Постите регулярно, поєднуючи запланований контент і спонтанні пости. Експериментуйте з різного роду фотографіями, анімаціями, питаннями і видеовстречами в прямому ефірі, щоб зрозуміти, що саме найкраще працює для вашої аудиторії. Дозвольте реакції передплатників направляти вас і диктувати, якою інформацією вам з ними ділитися.
Вчіться на чужому досвіді
Подивіться, що роблять інші партнери в Google+. Підпишіться на тих, хто публікує цікавий і релевантний вашому напрямку контент і вчіться у них (рис.4). Пости з якісними фото, відео та анімаціями набагато ефективніші, ніж звичайні текстові повідомлення.
рис.4
Отже, з чого почати ми розібралися:
- Створіть Google+ сторінку, будь Google+ сторінка починається з профілю
- Налаштуйте Google+ сторінку, додайте логотип, зображення обкладинки, фотографії і 10-20 постів
- Проверифицируйте +сторінку Верифицированная сторінка викликає довіру
- З’ясуйте, який контент краще працює Вчіться в інших, залучайте свою аудиторію
Як підвищити впізнаваність
Рекомендую до прочитання: Google – щоб вийти з-під “Пінгвіна” чекайте апдейта
SEO стратегія при написанні постів
Поліпшите вашу видимість при пошуку. Найчастіше ваша аудиторія (або потенційна аудиторія) знаходить інформацію саме через пошук. І це ні для кого не сюрприз, що Google+ тісно взаємодіє з Google пошуком. Підтримка залучення аудиторії на Google+ сторінці також впливає на те, як ви отображаетесь в органічній видачі пошуку (рис.5). Google Тренди допоможе вам дізнатися, які популярні запити в пошуку.
рис.5
Просувайте +сторінку в інших каналах
Просувайте +сторінку і набирайте передплатників
- Закликайте аудиторію підписуватися на сторінку в Google+
- Зв’яжіть Google+ сторінку з сайтом
- Просувайте +сторінку в онлайн і оффлайн комунікаціях
- Використовуйте персональний URL; так вас легше буде знайти і сторінка буде виглядати більш правдоподібно
Наприклад компанія Delta використовує свій персональний URL – plus.google. com/+delta – в промо святкування досягнення 1млн передплатників на Google+ (рис.6)
Будьте креативні при створенні оффлайн реклами:
- Williams-Sonoma просуває свою +сторінку через оффлайн-каталог (рис.6);
- Dominoes Pizza на своїх коробках;
- а Aflac у своїй рекламі на ТБ. (рис.6)
рис.6
Об’єднання Google і YouTube
Один обліковий запис – весь світ Google
З одним єдиним акаунтом ви можете користуватися будь-якими сервісами Google. Об’єднання облікових записів Google і YouTube дозволить:
- Вашим передплатникам бачити додані в YouTube відео в стрічці Google+, полегшуючи пошук відео і можливість поділитися
- Вашим свежедобавленным відео автоматично з’являтися в Google+
- Вашим видеовстречам в прямому ефірі автоматично з’являтися на сторінці і на каналі YouTube
Більш детально про інтеграцію G+ і YouTube читайте тут.
Використання #хэштегов
#хештегі дозволяють користувачам легше знаходити потрібний контент
Додавання хештега до посту допомагає людям знайти і вступити в розмову на цікаву для них тему. При вставці “#” перед будь-яким словом, генерується кликабельная посилання, яка буде вести на схожі записи. Також вгорі сторінки з’явиться тематичні хештегі, які система запропонує автоматично.
Основні моменти підвищення впізнаваності:
- Керуйтеся SEO стратегією при написанні постів, поліпшите видимість вашої сторінки в пошуку
- Просувайте +сторінку в інших каналах і залучайте передплатників
- Об’єднайте акаунти Google і YouTube, використовуйте один обліковий запис для всіх сервісів Google
- Використовуйте #хештегі, допоможіть користувачам легше знаходити ваш контент
Збільшення аудиторії – кнопки і бейджі
Допоможіть користувачам підписатися на вас і ділитися контентом з вашої сторінки
рис.7
Збільште CTR, нарощуючи аудиторію
Бренди, які використовують рекомендації отримують зростання CTR у 5-10%
При зв’язці Google+ сторінки з обліковим записом AdWords ви побачите додаткову рядок з користувачами, які плюсовали вашу +сторінку. Це називається “рекомендації” – сильний інструмент, який дозволяє підвищити ефективність вашої рекламної кампанії та інформувати аудиторію про присутність на Google+.
Кнопки “Приєднатися”, вбудовані в ваші листи
Якщо у вас є верифицированная Google+ сторінка, люди, які будуть отримувати листи з вашого домену зможуть приєднатися до +сторінці прямо з Gmail. Додатково під блоком “Приєднатися” показуються останні пости з +сторінки (рис.8).
рис.8
Останні пости також з’являються поруч з листами. Це ще одна причина оновлювати +сторінку.
Рекомендую до прочитання: SMM просування сайтів
Визначте свою лояльну аудиторію
Дізнайтеся, хто ділиться інформацією про вашій сторінці, і як вона поширюється
За допомогою функції “Google+ Ехо” створюються інтерактивні графіки розповсюдження загальнодоступних записів або URL. Завдяки цій функції ви зможете визначити “адвокатів” бренду і найактивніших користувачів ваших +сторінок. Дізнайтеся більше про Відлуння. Знаючи самих залучених користувачів, у вас з’являється можливість розробити стратегію по роботі з “адвокатами” сторінки.
Основні моменти щодо збільшення аудиторії:
- Додайте кнопки і бейджі для збільшення охоплення і залучення Ці інструменти дозволять підвищити видимість вашого контенту
- Рекомендації – додатковий інструмент, що підвищує ефективність контекстної реклами
- Як збільшити аудиторію з допомогою Gmail Вбудовані кнопки “Зареєструватися” у пошті
- Лояльні користувачі дозволять наростити базу передплатників
Розробка тематичної стратегії
Підвищіть рівень залучення через сильну контентну стратегію
При публікації цікавого контенту, ймовірність того, що користувачі прокоментують, поділяться або додадуть плюс до посту значно вище. Кілька простих правил:
- Особисті коментарі підвищують залученість.
- Постановка питання в пості приносить на 90% більше залученості, ніж звичайний текстовий пост.
- Актуальність. Передплатники з більшою ймовірністю будуть взаємодіяти з актуальними подіями (заходи, свята або новини).
- Додавайте спецпропозиції / активності в пости. Користувачі можуть поділитися ними з друзями і збільшити охоплення від посади.
Використовуйте візуальні матеріали. Відео і фото (в тому числі GIF) з більшою вірогідністю викличуть відгук серед передплатників.
Відеокімнати і відеокімнати в прямому ефірі
Досягайте своїх маркетингових цілей з допомогою відеозустрічей в прямому ефірі
Організовуйте відеокімнати в прямому ефірі для запусків продуктів, освітніх проектів, фокус груп, служби підтримки, збільшення лояльності або побудови охоплення. Це лише кілька завдань, які можна вирішити з допомогою цього сервісу. Для святкування 125-річного ювілею National Geographic запустив грандіозну відеокімнати в прямому ефірі, яка охоплювала 8 континентів. 13 відомих дослідників, від приматології до океанолога взяли участь у цій зустрічі. Результати були значними:
- 22,000 переглядів відеокімнати
- 10,000 +1
- 2,450 запрошень прийнято
- 1,500 шерингов
- 1,300 коментарів
- 250+ згадувань у пресі
- 150,000 нових передплатників
Отримаєте максимальний ефект від відеозустрічей
Невелика підготовка дозволить максимально ефективно провести відеокімнати:
Управляйте дискусією
Відеокімнати побудовані навколо обговорень. Визначте, про що ви хочете говорити і з ким. Використовуйте модератора для забезпечення живої бесіди.
Анонсируйте вашу відеокімнати
Розміщуйте пости в соціальних мережах і дивуйте людей. Hype My Hangout – сервіс, який дозволяє створювати невеликі 15-секундні відео для просування відеозустрічей.
Підберіть учасників
Незважаючи на необмежену кількість глядачів, тільки 10 чоловік можуть взяти участь безпосередньо у відеокімнаті. Акуратно вибирайте учасників, щоб забезпечити активний обмін думок.
Виберіть місце проведення
Проводите відеокімнати в прямому ефірі з тихою, добре освітленій локації з хорошою швидкістю інтернету. Поради & стратегія
Транслюйте відеокімнати
Ви можете транслювати свою відеокімнати на Google+ сторінці, YouTube каналі та на сайті. Ви можете ділитися посиланням на трансляцію і на сторонніх сайтах. Використовуйте #хештеги з усіх соціальних мереж, щоб збільшити видимість.
Збільшити термін життя відеокімнати
Просувайте відеокімнати. Запис відеокімнати буде автоматично збережено на YouTube каналі. Повідомте користувачів, де вони можуть побачити запис відеокімнати, підписатися на канал, подивитися запис і поділитися нею.
Рекомендую до прочитання: Розширений сніппет Google
Збільшити охоплення відеокімнати, просуваючи її по всім соціальним медіа.
Додатки в хэнгаутах
Створіть унікальний користувальницький досвід з власним додатком Hangout
Персоналізоване Hangouts додаток створює новий рівень взаємодії з користувачем. Наприклад Toyota створили спеціальне Hangout додаток – Toyota Collaborator, який дозволяє декільком користувачам конструювати автомобіль в реальному часі. Вони можуть додати додаткові функції, змінювати кольори і провести віртуальний тест-драйв. Все, що можна зробити в iFrame – працює в додатку Hangout (рис.9).
рис.9
Google+ заходу
Станьте експертом для вашої аудиторії в Спільнотах
Спільноти дозволяють користувачам отримувати рекомендації від брендів і експертів. Спільнота Google+ – це місце, де люди збираються разом, щоб обговорювати спільні інтереси. Приєднаєтеся до спільноти, щоб зустрітися з людьми, що розділяють ваше хобі або створіть нове, де користувачі могли б обговорити спільні теми. Спільнота – це відмінне місце, щоб слухати вашу аудиторії. Кожен голос – безцінний. Наприклад, якщо ви випускаєте одяг, приєднаєтеся до жіночого спільноти на тему моди і ввімкнетеся в обговорення. Або створіть власну. Приклад праворуч – спільнота Cadbury для тих, хто любить піч і готувати.
Створіть захід, щоб залучити передплатників
Журнал Lucky створив Google+ Захід у прямому ефірі, щоб дати можливість фанатам моди стежити за New York Fashion Week у прямому ефірі. Блогери, дизайнери та редактори модних журналів завантажували сотні фотографій з Fashion Week, що збільшило кількість передплатників вдвічі. Як вони це зробили:
- Журнал Lucky створив Google+ захід, запросивши 20 лідерів думки від світу моди, щоб вони публікували фото і коментарі в прямому ефірі з кожної події в Нью-Йорку.
- Вони транслювали захід публічно, вибравши “Прямий ефір” в налаштуваннях заходи. Користувачі Google+ зможуть підписатись на фото-потік і взаємодіяти з контентом в реальному часі.
- Кожен лідер думки ділився посиланням на захід в своїх соціальних мережах, що дозволило збільшити охоплення.
- Lucky також просував захід через пости на своїй Google+ сторінці.
Створіть захід, щоб запустити новий продукт, зібрати зворотний зв’язок або зробити анонс.
Google+ аутентифікація
Збільште кількість скачувань програми і зробіть користувальницький досвід персоналізованим
“Вхід через Google+” – це простий і перевірений спосіб, який дозволяє користувачам заходити на сайт або додаток з допомогою Google ID. Створюйте ще більше утягують активації для десктоп і мобільних платформ. Працює на Android, iOS і у веб-браузері (рис.10). З допомогою “Входу через Google+ користувачі можуть вмить встановити додаток на Android-пристрій.
рис.10
Як підвищити рівень залученості аудиторії, основні моменти:
- Підвищіть залученість через якісний контент
- Досягайте своїх маркетингових цілей через відеокімнати в прямому ефірі
- Збільшуйте кількість завантажених додатків і зробіть користувальницький досвід унікальним
- Підготуйте план дій до та після видовстреч
- Подаруйте користувачам унікальний досвід. Змінені Hangouts програми – це абсолютно новий рівень інтерактиву.
- Станьте експертом для вашої аудиторії. Обговорюйте останні новини та події разом зі своїми передплатниками.
- Створіть захід для підвищення залученості. Заплануйте захід і створіть індивідуальне запрошення для ваших передплатників.
Сподіваюся наданий матеріал буде вам корисним. Окреме спасибі команді Google Partners за інформацію.