Google Мій бізнес – створення сторінки

157

Для чого потрібна сторінка Google Мій бізнес

Всім привіт! Сьогодні планую поговорити про соцмережах, а точніше про Google+. Далі буде багато тексту, але запевняю вас, він корисний. Соціальні мережі, як правило критикують. Деякі називають їх “пожирачів часу”, інші скаржаться на їх дизайн, ну а в підсумку вони є основним джерелом спілкування і розваги в нашій зайнятої життя. Крім усього цього соціальні мережі можуть бути дуже прибутковою справою для власників бізнесу, оскільки вони можуть залучати реальних клієнтів і впливати на рішення про покупку. Сьогодні я хочу звернути вашу увагу лише на одну соцмережу і ось чому.
Google+ – основна відмінність від, наприклад, Facebook і Twitter, в тому, що Google розглядає його як “соціальний шар” до популярною пошуковою системою. Google користувачі, які зареєстровані в G+ при розміщенні від свого імені мають більше переваг в результатах видачі ніж анонімний контент. Автори і бренди зараз мають стовідсоткову можливість зайняти більш високе місце в Google видачі просто пов’язуючи вміст свого сайту з їх профілем в Google+.

Google+ з точки зору бізнесу

Багато функцій в платформі Google+ були побудовані для того, щоб допомогти Вашому бізнесу отримати видимість в пошуковій видачі і значимість для цільового ринку. Ось деякі з них:

  • Профіль: встановлює вашу присутність в мережі і ділитися інформацією про вашому бізнесі – контактною інформацією, описом Вашої компанії, посиланнями на сторінки сайту, великими фотографіями високої якості і відео.
  • Кола в Google+ дозволяють об’єднувати людей за інтересами, ефективний спосіб сегментування вашої аудиторії. Є приватні круги, їх ніхто не бачить, крім тих, хто перебуває в них. До складу Google+ можуть входити декілька кіл. Наприклад, ви захочете, щоб ваші колеги по бізнесу входили в одне коло, відвідувачі вашого блогу в інше коло, а співробітники вашої фірми у третій круг. Ви також можете створювати додаткові кола по інтересам ділитися інформацією тільки з цільовою аудиторією.
  • +1: Один з найбільш важливих аспектів Google+ є можливість для користувачів додавати “+1” до вашого контенту (аналог Facebook “мені подобається”) в будь-якому місці в інтернеті. Чим більше +1 ставлять на ваш контент, тим більше популярною та актуальною вона сприймається в Google, і тим вище буде ранг в результатах пошукової видачі.
  • Hangouts: Ви можете активувати Google+ Hangouts. Він дозволяє відкривати необмежену кількість відеоконференцій, дозволяє здійснювати голосові та відео дзвінки, відправляти СМС. Багато підприємств використовують Hangouts для презентації або демонстрації свого продукту, для професійних майстер-класів. Hangouts безкоштовний і простий у використанні.
  • Communities: За допомогою Google+ Communities, шляхом розміщення (перепоста, репоста) відповідного вашому напрямку, цікавого контенту на сторінках спільноти вашої компанії Google+. Це дозволить користувачам, які вже зацікавлені у вашій галузі, виявити вас і ваш бізнес. Існує можливість знайти групи, які мають відношення до вашої галузі. Зробити це простіше простого, натискаєте “+1” на сторінці з цікавим і корисним змістом, потім виберіть кола (спільноти) якому ви хотіли б це показати. І на цьому все, новий пост готовий!
  • Events: за допомогою “подій” легко створити бізнес-заходу на Google+ і оповіщати потрібну аудиторію про це. Ваші запрошення будуть автоматично інтегрується з Google Calendar, де вони можуть бути відправлені по електронній пошті і з’явитися в папці “вхідні”. Учасники можуть розміщувати в режимі реального часу фотографії в один і той же альбом на вашому заході через комп’ютер, планшет або смартфон. Google+ також забезпечує просту інтеграцію з Hangouts і дозволяє аналізувати події, щоб дати вам загальне уявлення про вашому заході.
  • Local: ще одна корисна функція Google+ сторінки для Вашого бізнесу, це створення контактної інформації, яка буде відображатися у верхньому правому кутку на сторінці результатів пошуку Google для людей, які шукають продукти або послуги недалеко від свого місцезнаходження (локально). Користувачі можуть легко знайти місцезнаходження Вашого бізнесу на карті, дізнатися, як до вас швидше доїхати, а так само почитати відгуки від своїх друзів на Google+.

Рекомендую до прочитання: SEO терміни треба знати!

Як Google+ впливає на SEO

Google+ схвалений Google, кращої пошуковою системою в світі. Це означає, що ваша сторінка в Google+, а так само контент розміщений на ній має перевагу для збільшення рейтингу потрібних вам ключових слів в результатах пошуку Google. Правильно оптимізована сторінка в Google+ є ефективним способом для розширення своєї цільової аудиторії в інтернеті. Google недвозначно заявив, що “Ваша сторінка разом із зображенням вашого профілю і недавніми постами заслуговує того, щоб бути відображеною в правій частині нашої таблиці з результатами клієнтського пошуку. Відповідні пости можуть також бути відображені за результатами пошуку передплатників вашої сторінки.”

Підприємства з грамотно і найбільш повно оформленим профілем Google+, як було неодноразово доведено, мають значно більше трафіку на свій сайт, ніж ті, хто не приділяє увагу профілю або його зовсім немає в Google+. Насправді, експеримент “буржуйських” SEO-гуру показав, що ті, хто серйозно інвестували в Google+ сторінку, побачили зростання трафіку на 42,6% протягом чотирьох місяців. Крім того, компанія Google створила Search Plus Your World, яка персонализирует традиційні результати видачі (рис.1).

Расширенный сниппет Google

Користувач повинен увійти в систему, щоб побачити персоналізовані результати пошуку. Search Plus Your World може бути включений або виключений з допомогою іконки у верхній правій частині сторінки (Google homepage). Для того, щоб скористатися перевагами цих SEO наворотів, ваша сторінка “Google Мій бізнес” повинна бути добре оптимізована з часто оновлюваним контентом Google+.

Як створити Google+ сторінку для вашого бізнесу

Увійдіть в особистий аккаунт Gmail.

Примітка: ви повинні бути в курсі, хто буде мати доступ до облікового запису. Якщо можливо, використовуйте загальний акаунт Gmail вашої компанії, наприклад [email protected], якщо вона зареєстрована на Gmail або просто створіть новий обліковий запис, таку як [email protected] Таким чином, це не буде акаунт, пов’язаний з індивідуальною обліковим записом вашого співробітника і ви не втратите його , якщо людина йде з компанії. Загалом записі ви зможете додати і видалити менеджерів, так що кілька осіб можуть наповнювати та редагувати профіль.

  • Відвідайте http://plus.google.com/pages/create щоб почати процес створення сторінки.
    • Виберіть “Бізнес прив’язаний до місця“, якщо ваш бізнес “прив’язаний” до певному географічному положенню. Приклади цього включають: окремо стоять роздрібні магазини і ресторани.
    • Виберіть “Територія обслуговування“, якщо вfit підприємство обслуговує клієнтів або покупців на великій території (здійснює доставку). Приклади включають: Піцерія, інтернет-магазин, таксі.
    • Виберіть “Бренд“, для створення сторінки компанії в цілому. Приклади включають: Proctor and Gamble, спортивна команда, музична група.
  • Після того як ви вибрали вашу класифікацію, заповніть всі основні відомості. Вони повинні включати в себе ім’я сторінки сайт, категорію, і віковий рейтинг для вашої сторінки контенту. Це інформація не тільки розповідає людям про вас, але допомагає вашому SEO просування.
  • Завантажте всю інформацію про фірмові знаки. Це включає в себе ваш логотип, слоган, контактна інформація, адреса сайту, короткий опис діяльності, фото профілю і фото на обкладинці.
  • Далі Google запропонує вам просунути вашу сторінку “Просування +сторінки“. Це можна пропустити і зайнятися наповненням сторінки контентом. Переглянути пропозицію просування можна пізніше.
  • Завантажити будь-які фотографії або відео пов’язані з вашим бізнесом. Для відео дуже добре підійде ваш канал на YouTube. Фото викладайте в гарному якості, Google любить якісні фото.
  • Почніть додавати людей у свої кола (рис.2).
  • Додайте значок Google+ на ваш сайт, щоб підключити ваш сайт до мережі. Отримати бейдж можна тут: https://developers.google.com/+/plugins/badge/
  • Щодня розміщуйте корисні пости і оновлення. Оновлення повинні представляти із себе превью останніх повідомлень в блозі або на сайті компанії. Як постів можна використовувати новини галузі, цікаві факти промисловості, відео та інші матеріали.
  • Рекомендую до прочитання: Порівняння сервісів Wizard.Sape і SeoPult

    Добавление людей в круги Google+

    рис.2

    Оптимізація сторінки Google Мій бізнес

    Існує кілька способів, якими ви можете оптимізувати вашу сторінку в Google+, щоб додати максимум інформації на Google Search Plus Your World. Найважливіший крок – включити основні ключові слова у пункті 3, який був вище, в короткому описі. Не всі звичайно ж і не списком, а органічно і читабельно.

    Далі трохи про контент, що розміщується на сторінці:

    • Пости, які є цікавими і популярними будуть мати більш високий рейтинг пошукової системи. Одне дослідження показало (знову таки тих же самих “буржуїв”), що в ТОП-100 результатів пошуку, 27 % результатів були повідомлення з Google+.
      Сторінки, на яких повідомлення не оновлювалися протягом останніх 72 годин не показують в результатах пошуку. Ви повинні постійно поповнювати сторінку відповідним змістом, яким можна легко поділитися. Для цього можна виділити кілька товаришів з організації та наділити їх повноваженнями контент-менеджера для Google+ і нехай займаються наповненням.
    • Не забувайте додавати в свої круги того, хто додав вас, т. е. відповідайте взаємністю і ви отримаєте більший рейтинг сайту в результатах пошуку.
      Заголовки ваших постів, створені в Google+ також можуть бути персоналізовані і оптимізовані. Title сторінки, як і назва – є важливим показником сторінки з постом. Тому перевіряйте заголовки в результатах пошуку, використайте жирного накреслення слів на які слід зробити акцент, щоб привернути увагу.
    • Також, пам’ятайте, що всі ваші дії на Google+ впливають на ваш бренд і репутацію. Переконайтеся, що ви ділитеся інформацією підходить під ваш напрям діяльності. Розміщуйте тільки ті речі, які будуть підвищувати репутацію бренду.
    • Не розміщуйте нічого, що могло б образити користувача і погано відбитися на вашій компанії в цілому.
    • Використовуйте популярні хештэги

    На сьогодні вистачить. Удачі всім!

    Рекомендую до прочитання: Google+ для початківців: стратегія та поради