Аналітики idc підвели підсумки минулого року по глобальних поставках планшетів. Згідно зі статистикою, навіть в умовах дефіциту комплектуючих більшість великих брендів продемонструвало збільшення обсягу поставок під кінець 2021-го.
Лідером за кількістю відвантажень в 2021-му стала apple з показником в 57,8 мільйона пристроїв і часткою ринку в 34,2%. Незважаючи на тимчасове скорочення виробництва через дефіцит комплектуючих, компанія наростила продажі на 8,4% в порівнянні з минулим роком. На другій сходинці списку розташувалася samsung – 30,9 мільйона планшетів і 18,3% ринку відповідно.
Третє місце посіла lenovo, що реалізувала 17,7 мільйона гаджетів, при цьому компанія стала лідером з нарощування обсягу відвантажень (+19,2% щодо 2020-го). У топ – 5 також потрапили amazon, яка поставила 16,1 мільйона планшетів серії fire і huawei (з урахуванням пристроїв honor). Через санкції сша китайський вендор скоротив поставки на 32,1% порівняно з минулим роком.
Підводячи підсумки звітного періоду, старший аналітик idc анутоопа натарадж заявив, що незважаючи на проходження піку попиту, поставки планшетів в 2021-му збережуться на високому рівні, що перевищує допандемійний період. За його словами, цьому посприяють такі фактори, як дистанційне навчання, віддалена робота і зросла популярність потокових мультимедійних сервісів.