Просування сайту в Google

658

Всім привіт і з Новим Роком! Свята – це добре, але треба і попрацювати іноді. Цей рік почну з корисної та потрібної інформації, як для новачків в просуванні сайтів, так і для досвідчених товаришів. Спробую розставити всі крапки над “і” при просуванні сайтів в пошуковій системі (ПС) Гугл. Google все більше зміцнює свої позиції на ринку вітчизняного інтернет-реклами, складаючи гідну конкуренцію Яндексу. У зв’язку з цим розглянемо особливості розкрутки в міжнародній ПС Гугл.

[stextbox id=”info” caption=”Трохи статистики” collapsing=”false” shadow=”true”]Згідно зі статистикою Яндексу віддають перевагу 70% російських користувачів, частка Google становить 27%. Цікаво, що в Україні лідером є світовий гігант – його використовують 55% користувачів, у той час як для Яндекса цей показник становить 43%. На контекстної реклами в Росії за 6 місяців минулого року Яндекс зумів заробити приблизно 21 млрд, Google в свою чергу – близько 6 млрд. Завдяки міжнародному гігантові все більша кількість користувачів з СНД залучається на сайти, тому питання про просування в пошуковій системі є більш ніж актуальним.[/stextbox]

Трафік молодих сайтів

Вся справа в популярності

Насамперед, сайт повинен бути високо оцінений користувачами, тільки після цього він може розраховувати на хороші місця в пошуковому рядку. Таким чином, Гугл не бере на себе розкручування ресурсу.

Цей пошуковик веде боротьбу з малоінформативними і повторюють існуючі на інших ресурсах відомості сайтами. Ознака хорошого сайту – наявність свіжих коментарів. Ви запитаєте, де ж брати коментарі, коли сайт тільки створили і він ще не “обріс” читачами – можна використовувати біржу коментування. Зовнішні атрибути якості для Гугла набагато авторитетней внутрішніх, які далеко не завжди можуть бути помічені пошукачем.

Час на збір інформації

Гуглу необхідно певний час на збір даних з ресурсу. Як правило, на це йде кілька місяців, протягом яких сайт ніяк (ну або майже никик) не ранжується. Після отримання інформації він може зайняти більш високу, так і низьку позицію в пошуковику.

Рекомендую до прочитання: Цілі просування сайту

Поганий рейтинг

Причина поганого рейтингу – недотримання простих приписів, які неодмінно повинні враховуватися молодими сайтами. Обов’язкова наявність якісних заголовків, крім того, важливо надавати необхідну інформацію краулеру Гугла. При цьому суворе дотримання всіма правилами далеко не завжди призводить до значного припливу відвідувачів, особливо якщо сайт наповнений цікавим контентом або має інші проблеми. Щоб просування сайту в Google було успішним, необхідно звертати увагу на наступні фактори:

  • на авторитет автора як фахівця;
  • наявність коментарів в соціальних мережах;
  • базу передплатників;
  • глибину перегляду;
  • зручність використання сайту, який повинен мати безперешкодний мобільний шаблон, гарну навігацію і можливість пошуку по ресурсу.

Позитивне враження про сайт може бути безповоротно зіпсовано такими нюансами:

  • нікому не потрібним спамом в соціальних мережах;
  • фейкової активністю в соціальних мережах;
  • спамнимі посиланнями на сайті;
  • нав’язливою рекламою.

Соціальні мережі, які можуть допомогти в просуванні сайту:

  • Google+;
  • Twitter;
  • Facebook;
  • Vkontakte.

Twitter рекомендується задіяти в розкрутки молодого сайту в зв’язку з популярністю цього ресурсу в Google, що стосується Facebook, то ця соціальна мережа підходить для просування тільки у разі наявності відповідної аудиторії. Певні групи VK досить часто з’являються в топі запитів, тому ігнорувати його не слід.

У будь-якому випадку варто продовжувати наповнювати молодий сайт хорошим контентом, щоб вивести його на лідируючі позиції.

Особливості просування в Google

Хостинг і домен

Верхні позиції в топі забезпечує домен з ключовими словами. Наприклад, www.dvericom.ru – сайт компанії, яка виробляє і продає вікна та двері ПВХ. Домени такого роду дійсно допомагають зайняти лідируючі позиції.

Велике значення має хороша історія домену, яка істотно полегшує просування сайту. Важливо, щоб домен не був новим. Правда, якщо домен не використовувався, а просто був куплений і залишений “до кращих часів”, то це, в принципі, майже як молодий домен. Крім того, не варто забувати про хостинг, робота якого повинна бути максимально стабільною. Якщо ресурс стає недоступним навіть на невеликий термін, але із завидною постійністю, то пошуковик відзначає це і видаляє його з результатів видачі.

Рекомендую до прочитання: Цільовий запит

Наповнення сайту

В Гуглі лідируючі позиції займають сайти з хорошим контентом, важливий показник якого – релевантність. Цей термін означає відповідність між тематикою веб-ресурсу та його наповненням. Велику роль грає грамотне структурування сайту – наявність списків, заголовків і підзаголовків. Текст повинен легко читатися, тому бажано додавання курсиву, використання жирного шрифту і створення різних таблиць.

Власникам веб-сайтів, які захоплюються додаванням текстів з великою кількістю ключових слів, варто врахувати, що такий контент може бути сприйнятий як спам. Не виключено, що така стаття може потрапити під санкції Гугла. Крім того, для успішного просування сайту в пошуковій системі потрібно врахувати наступні рекомендації:

  • Наповнення в обов’язковому порядку має бути унікальним, статті не повинні розміщуватися на інших ресурсах. (Рекомендую біржу контенту ContentMonster.ru)
  • Картинки слід додавати невеликими описами (Alt) з ключовими словами.

Мета теги

Важливе правило: для ефективної розкрутки сайту в теги title і description необхідно “гармонійно” вписувати ключові слова. Це призведе до грамотно оформленим відображення фрагменту посилання на ресурс, крім того, збільшить його позиції в пошуковій системі. Особливо варто сказати про тегу keywords: це поле досі заповнюється (я теж його заповнюю), однак Google офіційно визнав неістотність даного тега для просування сайту.

Внутрішні і зовнішні посилання

Для розкрутки сайту в Гуглі слід приділити особливу увагу посиланнях. Щоб сайт опинився в топі пошукової системи, він повинен мати певну кількість зовнішніх лінків, а також грамотно створені посилання між сторінками (внутрішня перелінковка). Хочу звернути вашу увагу на те, що при купівлі посилань приділіть особливу увагу вибору анкорів. Наприклад:

ви просуваєте сторінку, заточену під ключевік “прокат Газелі” – краще купити 10 посилань з “тіла” сторінки сайту з різними анкорами, ніж 100 посилання з анкором “прокат Газелі” або “оренда Газелі” з футеров або сайдбаров (такі посилання Гугл на раз визначає і додає до сайту “Заходи прийняті вручну”, а це -БАН).

Рекомендую до прочитання: Google оптимізація

У статті наведені основні нюанси, які варто враховувати при розкручуванні сайту до пошукової системи Google. Насправді важливих моментів, пов’язаних із цією темою, набагато більше. Необхідно підвищувати авторитетність авторів сайту, приділити час оптимізації швидкості завантаження, а також створити коректну мікророзмітку. Сукупність всіх цих нюансів дозволить просунути ресурс в Гуглі і вивести його на лідируючі позиції в пошуковій системі.

Попередня статтяХештегі – керівництво користувача
Наступна статтяПросування в соціальних мережах – Avtotwit.ru