Що таке семантичне ядро?
Смислові (ключові) слова і словосполучення, за якими сайт буде ранжируватися і просуватися в пошукових системах, називаються семантичним ядром. Його створення – найбільш важливий етап після розробки самого сайту.
Як правильно скласти семантичне ядро?
Воно визначить саме ті запити, які використовують користувачі мережі інтернет для пошуку інформації на конкретну, потрібну тему. Грамотне створення семантичного ядра гарантує високу відвідуваність і успіх сайту, воно є як би стрижнем, навколо якого нарощується вся інша інформація і розширюється контент.
З чого почати?
Для початку треба розуміти, які види запитів існують, залежно від частоти їх відображення в пошукових системах. Для детального ознайомлення з цим, перейдіть по посиланню вище. Тут – коротко.
Високочастотні – це однослівні запити, наприклад: фінанси, нерухомість, відпочинок.
Середньочастотні – це уточнені додатковими словами високочастотні, наприклад: фінанси підприємств, елітна нерухомість, відпочинок в Іспанії.
Низькочастотні запити – це ще більш уточнені середньочастотні запити, наприклад: фінанси підприємств і основна їх роль, одноповерхова елітна нерухомість за межами Москви, недорогий відпочинок в Іспанії з маленькими дітьми і т. д.
Які саме запити принесуть велику вигоду сайту, залежить, як правило, безпосередньо від їх тематики. Нерідко низькочастотні на популярну тему просувати більш доцільно, ніж інші види запитів, що мають загальну спрямованість.
Складання СЯ
Підбирати первинні ключові запити для створення семантичного ядра нескладно самому в пошукових системах, зробивши перехід в WordStat Яндекса. Цей прийом один з найбільш інформативних і підійде як досвідченим, так і початківцям творцям сайтів, які бажають розібратися в тонкощах створення семантичного ядра. У Google теж є сервіс по підбору ключових запитів “Планувальник ключових слів – Google AdWords“.
Рекомендую до прочитання: Правильна верстка сайту
Але не слід автоматично брати всі слова, які виводить в таблиці програма, краще вибрати саме ті, які найбільш точно підійдуть для тематики створеного контенту. При цьому корисно створення своїх власних ключових слів і фраз з включенням найрізноманітніших синонімів і додавання їх до обраного. Це допоможе якомога більше розширити список запитів.
Загалом, при наборі списку ключів треба включити голову, і подумати: а чи варто включати в СЯ запит, відповідь на який наш сайт не дасть? Наприклад, запит «скачати годинник», зрозуміло, не підійде для інтернет-магазину, що продає наручний годинник.
Ще один важливий момент. Розробляючи семантичне ядро, ми не просто збираємо набір ключів – ми створюємо структуру! У вашу задачу входить написати, який запит більш підходить для головної сторінки, який для категорії, який для статті і т. д.