Як правильно скласти семантичне ядро?

568

Що таке семантичне ядро?

Смислові (ключові) слова і словосполучення, за якими сайт буде ранжируватися і просуватися в пошукових системах, називаються семантичним ядром. Його створення – найбільш важливий етап після розробки самого сайту.

Як правильно скласти семантичне ядро?

Воно визначить саме ті запити, які використовують користувачі мережі інтернет для пошуку інформації на конкретну, потрібну тему. Грамотне створення семантичного ядра гарантує високу відвідуваність і успіх сайту, воно є як би стрижнем, навколо якого нарощується вся інша інформація і розширюється контент.

Правильное составление семантического ядра

З чого почати?

Для початку треба розуміти, які види запитів існують, залежно від частоти їх відображення в пошукових системах. Для детального ознайомлення з цим, перейдіть по посиланню вище. Тут – коротко.

Високочастотні – це однослівні запити, наприклад: фінанси, нерухомість, відпочинок.

Середньочастотні – це уточнені додатковими словами високочастотні, наприклад: фінанси підприємств, елітна нерухомість, відпочинок в Іспанії.

Низькочастотні запити – це ще більш уточнені середньочастотні запити, наприклад: фінанси підприємств і основна їх роль, одноповерхова елітна нерухомість за межами Москви, недорогий відпочинок в Іспанії з маленькими дітьми і т. д.

Які саме запити принесуть велику вигоду сайту, залежить, як правило, безпосередньо від їх тематики. Нерідко низькочастотні на популярну тему просувати більш доцільно, ніж інші види запитів, що мають загальну спрямованість.

Складання СЯ

Підбирати первинні ключові запити для створення семантичного ядра нескладно самому в пошукових системах, зробивши перехід в WordStat Яндекса. Цей прийом один з найбільш інформативних і підійде як досвідченим, так і початківцям творцям сайтів, які бажають розібратися в тонкощах створення семантичного ядра. У Google теж є сервіс по підбору ключових запитів “Планувальник ключових слів – Google AdWords“.

Рекомендую до прочитання: Правильна верстка сайту

Але не слід автоматично брати всі слова, які виводить в таблиці програма, краще вибрати саме ті, які найбільш точно підійдуть для тематики створеного контенту. При цьому корисно створення своїх власних ключових слів і фраз з включенням найрізноманітніших синонімів і додавання їх до обраного. Це допоможе якомога більше розширити список запитів.

Загалом, при наборі списку ключів треба включити голову, і подумати: а чи варто включати в СЯ запит, відповідь на який наш сайт не дасть? Наприклад, запит «скачати годинник», зрозуміло, не підійде для інтернет-магазину, що продає наручний годинник.

Ще один важливий момент. Розробляючи семантичне ядро, ми не просто збираємо набір ключів – ми створюємо структуру! У вашу задачу входить написати, який запит більш підходить для головної сторінки, який для категорії, який для статті і т. д.

Особливості семантичного ядра

  • Не всі люди вводять в рядок пошуку ідеально грамотно написані слова, особливо якщо вони мають іноземне написання. Іноді їм просто лінь міняти мову клавіатури, у зв’язку з чим написання, наприклад, англійської вписують слова російськими буквами. Ось такий приклад: назва програми iTunes може бути написано в запиті, як айтюнс або айтунс, при цьому було б дуже корисно для сайту, щоб система асоціювала їх, як одна назва. Тому, у складанні семантичного ядра слід використовувати всі варіанти написання слів, з урахуванням передбачуваних варіантів помилок і неточностей. Завдяки цьому нюансу, є можливість домогтися непоганих успіхів в просуванні свого сайту.
  • Після остаточного утвердження свого готового списку ключових слів, які і стануть семантичним ядром, їх потрібно розподілити по сторінкам контенту, вибравши, якщо можна так висловитися, для них «точки входу», а самі сторінки оптимізувати по тексту саме під ті ключові слова, які на них знаходяться. При цьому слід враховувати, що дуже велика кількість ключевіков, розташованих в межах однієї сторінки, буде розцінено пошукачами, як переспам. Це може призвести до потрапляння в спеціальний фільтр, після чого сайт пессимизируется чи стане невидимим для системи і його просування буде утруднено. Щоб уникнути цього неприємного моменту, досить стежити, щоб на одній web-сторінці перебувало максимум 5-6 ключових слів або фраз. Краще створити якомога більше web-сторінок з меншою кількістю ключів, ніж навпаки.
  • Ще один важливий рада: обов’язково слід додавати ключове слово в URL сторінки сайту, у транслітерації звичайно ж.
  • Роботи з внутрішнього SEO-оптимізації проробляються перед запуском сайту. Цим йому відразу буде забезпечена видимість пошуковими системами, що дасть хорошу відвідуваність користувачами. Періодично бажано моніторити список слів семантичного ядра і за необхідності змінювати їх.
  • Попередня статтяПромзони на нових скріншотах з майбутнього dlc heart of russia
    Наступна статтяБілий список замовника (БС)