Представники компанії porsche офіційно опублікували звіт за перші три квартали 2021 року, які, як виявилося, компанія подолала досить добре. Поки потенційні конкуренти страждають від нестачі чіпів,» порше ” продала 217 тисяч автомобілів (на 13% більше, ніж за аналогічний період роком раніше). Найбільше зростання продажів бренду було помічено в сша – там компанії вдалося продати 51 тисячу автомобілів, збільшивши продажі на 30%. Більше того, компанія j. D. Power заявила, що даний виробник залишається найпривабливішим преміальним брендом в північній америці, так що настільки високі продажі цілком закономірні.
Втім, незважаючи на значне зростання в сша, за загальною кількістю проданих автомобілів porsche все ще лідирує китай — там за три квартали поточного року було продано майже 70 тисяч транспортних засобів (приріст порівняно з попереднім роком становить 11%). А ось в європі компанія зростання майже не продемонструвала-в порівнянні з 2020-м porsche продала на 2% більше автомобілів (56 тисяч примірників), майже половина яких була реалізована на території німеччини. Однак виробнику є ще чим здивувати автомобільний ринок, крім позитивного зростання по всіх фронтах.
Справа в тому, що на глобальному ринку найпопулярнішою легковою моделлю преміального бренду виявився електрокар taycan — йому вдалося легко обійти навіть panamera і porsche 911, порадувавши виробника 28 тисячами реалізованих автомобілів. У panamera продажі на 8 тисяч нижче, так що різниця досить помітна — мабуть, люксові електрокари дійсно сподобалися аудиторії, що пояснює прагнення бренду розвиватися в цьому напрямку. Самим же продаваним транспортним засобом компанії все ще залишається кросовер cayenne — його тираж вдвічі більше, ніж у taycan (62 тисячі автомобілів).