Перемога преміальних електрокарів: porsche продає більше taycan, ніж panamera

33

Представники компанії porsche офіційно опублікували звіт за перші три квартали 2021 року, які, як виявилося, компанія подолала досить добре. Поки потенційні конкуренти страждають від нестачі чіпів,» порше ” продала 217 тисяч автомобілів (на 13% більше, ніж за аналогічний період роком раніше). Найбільше зростання продажів бренду було помічено в сша – там компанії вдалося продати 51 тисячу автомобілів, збільшивши продажі на 30%. Більше того, компанія j. D. Power заявила, що даний виробник залишається найпривабливішим преміальним брендом в північній америці, так що настільки високі продажі цілком закономірні.

Втім, незважаючи на значне зростання в сша, за загальною кількістю проданих автомобілів porsche все ще лідирує китай — там за три квартали поточного року було продано майже 70 тисяч транспортних засобів (приріст порівняно з попереднім роком становить 11%). А ось в європі компанія зростання майже не продемонструвала-в порівнянні з 2020-м porsche продала на 2% більше автомобілів (56 тисяч примірників), майже половина яких була реалізована на території німеччини. Однак виробнику є ще чим здивувати автомобільний ринок, крім позитивного зростання по всіх фронтах.

Справа в тому, що на глобальному ринку найпопулярнішою легковою моделлю преміального бренду виявився електрокар taycan — йому вдалося легко обійти навіть panamera і porsche 911, порадувавши виробника 28 тисячами реалізованих автомобілів. У panamera продажі на 8 тисяч нижче, так що різниця досить помітна — мабуть, люксові електрокари дійсно сподобалися аудиторії, що пояснює прагнення бренду розвиватися в цьому напрямку. Самим же продаваним транспортним засобом компанії все ще залишається кросовер cayenne — його тираж вдвічі більше, ніж у taycan (62 тисячі автомобілів).