Підбір ключових слів

939

Всім привіт! Зазвичай, у більшості початківців SEO оптимізаторів та людей, які самостійно просувають свої сайти, підбір ключових слів полягає у використанні сервісів Яндекса, Гугла ну і пари інших, менш популярних пошукових систем. Я ж спробую запропонувати вашій увазі більш креативний підхід до цього, найважливішого, етапу просування сайту. Ні в якому разі відмовляти вас від застосування вищевказаних систем я не буду, оскільки без них нікуди, але, як доповнення до них, безсумнівно не зашкодить подальша інформація. Глобально, підбір слів можна розбити на два етапи:

  • По-перше, ми створюємо величезний список всіх, більш менш підходящих слів, щоб було з чого вибирати.
  • Потім ми сортуємо їх від слів-пустушок і створюємо короткий список найбільш прибуткових, з вашої точки зору, ключових слів.

Для початку розглянемо моторошно виснажливий спосіб отримання того, що вам потрібно. Цей спосіб безкоштовний, але він займає досить багато часу, можливо навіть один або два робочих дні. І це все відбувається кожен раз, коли ви починаєте складати семантичне ядро для свого нового сайту. Після цього, розглянемо більш швидкий варіант з використанням інструменту Планувальник ключових слів.

Отже, почнемо.

Отримання ключових слів завжди і скрізь

Щоб створити свій перший список ключових слів, вам потрібно напружити свої мізки на якийсь час. Почнемо з того, що при складанні списку слів або фраз, вам потрібно думати про те, що люди могли б забивати в пошуковий рядок, щоб знайти те, що пропонує ваш сайт. Ви можете запитати будь-якого знайомого або колегу по роботі, як буде шукати те чи інше в інтернеті – повірте, ви б ніколи в житті не здогадаєтеся, які альтернативи можуть запропонувати ваші колеги.

Наприклад, бос часто шукає Маркетинг в пошукових системах, а хтось віддає перевагу просування сайту, будь-якої з ваших колег або друзів може мати різне уявлення про те, яким чином ваш продукт або послуга може бути знайдена. Якщо немає нікого, для того, щоб запитати, використовувати тезаурус для пошуку синонімів в англомовному секторі інтернету та Словник російських синонімів для рунета.

Рекомендую використовувати електронну таблицю Excel, щоб помістити кожне ключове слово як окремої записи в ньому, так як надалі нам потрібно буде працювати з цими словами.

Подумайте про ключових фразах (словосполученнях)

Після того, як у вас з’явився список окремих слів, треба починати думати про ключових фразах чи словосполученнях. Для початку, спробуйте поєднувати слова, які вже містяться у вашому списку, або ж додайте до них інші, відповідні слова, які описують ваш продукт або послугу. Знову ж таки, не полінуйтеся запитати своїх друзів і колег для пошуку нових словосполучень, а так само, спробуйте знайти людей, які знаходяться в межах цільової аудиторії вашого сайту, щоб отримати уявлення про те, яким чином вони будуть шукати ваші товари або послуги.

Рекомендую до прочитання: Google Мій бізнес – створення сторінки

Обов’язково приймайте до уваги варіації в термінології (професійний сленг), вік цільової аудиторії, професії, географічний таргетинг, і так далі. Пам’ятайте – завжди є кілька способів сказати те ж саме.

Простий приклад навушників. Мій друг, називає їх гарнітурами, а його подруга часто говорить навушники.

В першу чергу моя порада полягає в наступному:

Просто используйте свое воображение

Відповіді можуть прийти з найнесподіваніших місць. І ще, чим менше люди знають про SEO, тим кращі ідеї ключових слів приходять їм у голову.

Використовуйте Інтернет, щоб отримати більше

Після того, як у вас з’явився хороший стартовий список з 20-40 ключових слів і фраз, використовувати бази даних пошукових машин, щоб уточнити і подивитися, що люди насправді шукали при пошуку подібних сайтів. Далі наведу найбільш популярні ресурси для цього:

Google, інструмент добору ключових слів – досить корисна річ. Виберіть Підбір ключових слів на основі існуючих списків. Введіть ключові слова і словосполучення натискайте Отримати прогнози, і ви однозначно отримаєте хороший список ключових слів.

Google Trends – корисність Google Trends полягає в тому, що вона надає дані за ключовими словами протягом вибраного періоду часу, таким чином, дозволяє побачити, які ключові слова є сезонними. Як мовиться, попереджений – значить озброєний.

 Динамика популярности запроса в Google

Результати, які надаються інструментом також розбиті по регіонам, містам, мов, категоріям і діапазонів часу. На скріншоті вище ви можете чітко бачити, що більшість всіх людей шукають навушники в грудні. Це цілком може бути застосовано до багатьох продуктів електронної комерції, так як саме в грудні ми починаємо шукати новорічні подарунки, чи не так?

Google Trends також має функцію “Гарячий пошук”, яка показує 10 запитів у вибраному регіоні на певну дату. Тому не дивуйтеся, якщо помітите, що користувачі шукають “історії Хеллоуїна” на 31 жовтня або “найкращий подарунок до дня закоханих” 14 лютого.

Однак, це все не важливо, для нас більш цікаво вікно “Схожі запити”, де ви можете отримати додаткові ідеї ключових слів для вашого сайту.

Google Trends - Похожие запросы

Як показує мій досвід, цей інструмент дуже корисний для аналізу деяких, дуже “свіжих” ключових слів і фраз, які мають не так багато пошукових запитів і “забуті” в Інструмент добору ключових слів Google.

Про Яндекс.Вордстат думаю нікому розповідати не потрібно. Це сервіс для оцінки користувальницького інтересу до конкретних тематикам і для підбору ключових слів рекламодавцями Яндекс.Діректа. Сервіс містить докладну статистику запитів до Яндексу за останні 30 днів.

Рекомендую до прочитання: Нудота тексту

SpyWords.ru – ще один, дуже корисний сервіс по підбору ключових фраз. Він платний, але на безкоштовній основі теж показує кілька варіантів запитів.

Шпигун на конкурентів

Якщо бути чесним, то кожен SEO спеціаліст є, свого роду, шпигуном. Ми завжди “підглядає” за нашими конкурентами, щоб отримати більше ідей. Так що не соромтеся упустити шанс перейняти деякі хороші ключові слова від ваших колег і пам’ятайте – за вами теж підглядають ;) .

Одним із способів такого шпигунства є використання згадуваного мною інструментом добору ключових слів Google. Виберіть ключеву фразу, яку ви хочете використовувати в просуванні вашого сайту і введіть у поле пошуку Google. Пошук покаже вам ТОП-10 сайтів за даним запитом. Вважаю, що це найкращий спосіб знайти веб – сайтоы з якими вам доведеться конкурувати.

Ось приклад того, як це робиться:
Скажімо, ви продаєте навушники. По-перше, введіть купити навушники в пошуковому рядку Google, щоб дізнатися, хто ваші основні конкуренти.

Топ сайтов по ключевому слову 'купить наушники' в Google

Топ сайтів по ключовому слову “купити навушники” в Google

На скріншоті вище ви бачите ваших онлайн-конкурентів. Для того, щоб зробити дослідження більш ефективним, ви можете швидко переглянути кожного з них, щоб вирішити, чи дійсно ви хочете конкурувати з ним чи ні. Сайти з контекстної реклами, при визначенні конкурентів, я не розглядаю взагалі ніколи, хіба що, іноді, запозичую у них ідеї для тегів title і description.

Ясна річ, що ми не зацікавлені в конкуренції з Вікіпедією і в меншій мірі зацікавлені в “підглядання” ключових слів величезних сайтів електронної комерції, де продаються всі види продукції, такі як AliExpress, Amazon і т. п. Вам потрібні веб-сайти з продажу асортименту продукції, подібних вашому. Тому для більш глибокого аналізу ми вибираємо щось типу http://www.eldorado.ru/cat/3183214/

Тепер ви повинні скопіювати URL http://www.eldorado.ru/cat/3183214/ в буфер обміну, перейдіть в інструмент добору ключових слів Google, а замість Підбір ключових слів на основі існуючих списків вибираємо Пошук нових ключових слів у фразі, сайту або категорії і у відповідне поле Цільова сторінка” вставляємо скопійований URL. Чекаємо пару хвилин, і Google здивує вас великим списком ключових слів, які використовують ваші конкуренти.

Инструмент Подсказки Ключевых Слов Google

Інструмент Добору Ключових Слів Google

На другій вкладці (Варіанти груп оголошень) ключові слова сортуються по групам, що дозволяє швидко вибрати групи товарів, за якими ви хотіли б просунути ваш ресурс.

Тепер, таким же чином, перевірте ще кілька сайтів з ТОП-а і подивіться, як ваш список ключових слів стає все більше і більше. Ви отримаєте нові ідеї за ключовими словами, про яких ви раніше ніколи і не думали!

Рекомендую до прочитання: Правила написання тексту

Інший спосіб визначення ключових слів ваших конкурентів, це перевірка мета-тега . На зорі SEO вважалося, що ці теги надавали певний вплив на ранжирування. Тому оптимізатори почали набивати ці теги ключовими словами, з якими вони хотіли просувати сторінки сайтів. Звичайно, такі маніпулятивні тактики були швидко помічені Google і цей тег перестав враховуватися в ранжируванні, але деякі люди продовжують заповнення їх за допомогою ключових слів або просто не видаляють існуючі.

Якою б не була причина, на Google світ клином не зійшовся, існують інші, не менш авторитетні пошукові системи, які використовують даний мета-тегів. Той же Яндекс на своїх сторінках заповнює його, а значить використовує в ранжируванні.

meta name keywords yandex

meta name=”keywords” content

Тепер просто перейдіть на сайт конкурента натисніть Ctrl + U і вашій увазі представиться сторінка з вихідним кодом, у верхній частині якої ви побачите потрібний мета тег ключових слів. Ви можете пошукати його самостійно, або натисніть Ctrl + F і починайте вводити слово “keywords” . Після введення декількох букв, тег буде виділений.

Людські помилки у вашому розпорядженні

Помилки у словах, помилки – річ хороша, але особисто я її не використовую. Тут наведу його в якості альтернативного методу збору ключових слів. Насправді, багато хто вважає, що це відмінний спосіб отримати нові ключові слова навіть без використання яких-небудь спеціальних інструментів. Люди роблять помилки, коли вони вводять в умови пошуку певні запити. І це трапляється частіше, ніж ви думаєте, повірте. Так що ви можете надати знаки уваги для всіх “грамотних хлопців”, використовувати пару ключових слів з помилками на вашому сайті – і отримаєте додаткову частину трафіку.

Багато люблять локальні запити

Іноді буває дуже корисно локалізувати свої ключові слова. Наприклад, водій з Москви не буде шукати просто автомийки. Він буде вводити в пошук авто мийки Москви, або навіть більш ймовірно авто мийки САО Москви. Так що якщо ви оптимізуєте сторінки сайту під локальний бізнес, ви отримаєте більше відвідувачів конкретизуючи місце надання послуг або продажу товарів. Тому, якщо ваш бізнес прив’язаний до певного місця (кафе, магазин, автомийка, перукарня тощо), то ви в першу чергу повинні створити ключові слова у комбінації з місцевими назвами.

Думаю, що для початку всієї цієї інформації вам вистачить, для пошуку ключових слів до своїх сайтів. Може у когось є ще нестандартні способи? Пропоную ділитися ними в коментарях. Удачі всім!

Попередня статтяДля чого потрібен lidar в iphone і ipad pro?
Наступна статтяРосіяни почали частіше купувати дорогі смартфони-продажі бюджетних моделей різко впали