Складання семантичного ядра

615

Грамотне складання семантичного ядра сайту

Всім привіт!

Отже, список пошукових запитів, за якими буде розкручуватися сайт, називається семантичним ядром (СЯ). Семантичні – значить смисловий. Для грамотного створення семантичного ядра сайту, вибору ключових слів, треба обов’язково вибрати точне слово або словосполучення, яке в подальшому буде служити основою семантичного ядра. Грамотно створений семантичне ядро — це перший і найважливіший крок на шляху правильної розкрутки сайту.

Перший етап. Складання початкового списку ключових слів

В першу чергу ми складаємо список основних ключових слів використовуючи при цьому сервіс “Статистика ключових слів на Яндекс”, або будь-який інший, як кому подобається. У будь-якому напрямку бізнесу існують свої ключові слова або словосполучення, які ми і візьмемо за основу. Крім основних назв надаваних послуг і товарів, так само, вибираємо їх синоніми, назви у транслітерації та перекладі.
Наприклад: seo optimization – сео оптимізація – seo optimizacija
На наступному етапі підключаємо назви цих слів на професійному жаргоні або сленгу
Наприклад: сео просування або розкрутка
При наданні послуги або товару по частинах, користувачам потрібно надавати на вибір і відповідні ключові слова.
Наприклад: внутрішня оптимізація – складання СЯ, копірайтинг, внутрішня перелінковка
Вирішення проблем споживача при вирішенні будь-якої задачі.
Наприклад: відпочинок в Таїланді – готелі Бангкока
Ще рекомендую на цьому етапі включити в СЯ епітети привабливості послуги або товару.
Наприклад: хостинг – кращий хостинг, надійний хостинг
При складанні початкового списку ключових слів поставте себе на місце користувача, який шукає інформацію, пропоновану на вашому сайті. Перевірте сайти конкуренти на наявність ключових запитів з вашої тематики. Під ключові запити дають рекламу в інтернеті. Проаналізуйте тексти конкурентів.

Рекомендую до прочитання: Посилальне ранжування повертається

Другий етап. Збільшення семантичного ядра за рахунок асоційованих запитів

При складанні початкового списку запитів, зазвичай втрачаються деякі важливі запити. В цьому випадку нам на допомогу приходять спеціальні сервіси пошукових систем, які пропонують підказки, звані асоційованими запитами. Приміром, чоловік вирішив побудувати дачу і ввів в пошук перший запит – будівельні матеріали. При перегляді пошукової видачі він розуміє, що для початку йому потрібен цемент для фундаменту і він, не виходячи з пошуковика, набирає пошуковий запит – цемент. Ось тут пошукова система і вважає ці запити асоційованими. Асоційовані запити зазвичай пов’язані між собою за змістом, і завдяки їм можна легко розширити СЯ. Тому, якщо нас цікавить тема SEO оптимізація, то при запиті в статистиці ключових слів на Яндексі ми знайдемо масу асоційованих запитів – seo просування, пошукова оптимізація, просування сайту..

Статистика ключевых запросов на Яндексе

Третій етап. Складання списків запитів семантичного ядра та їх редагування

Ключові слова, отримані в результаті первісного складання СЯ і його розширення на другому етапі, називаються масками. На останньому етапі, за допомогою сервісів статистики пошукових запитів Яндекса, Рамблера і т. д., ми створимо списки пошукових запитів по кожній масці. Після отримання списку по кожній масці його потрібно відредагувати або зачистити, грунтуючись на інформації, запропонованої на сайті, а також на оцінці пошукових систем.

Підводячи підсумок вищесказаного, при складанні семантичного ядра потрібно виконати наступні дії:

  • Оцінюємо інформацію, надану на сайті
  • Складаємо початковий список запитів (масок)
  • Розширюємо список за допомогою асоційованих запитів
  • Складаємо список ключових запитів по кожній масці
  • Зачищаємо списки від непотрібних ключових запитів

Дуже рекомендую послухати “ульотний” звернення до акціонерів ВАТ Газпром :)

Попередня статтяСистема контекстної реклами Google AdSense
Наступна статтяЗавантажити root booster premium (мод: повна версія) на андроїд