Як потрапити в Dmoz

137

Как попасть в DMOZ

Всім привіт! Якщо хтось ще не в курсі, то DMOZ, також званий Open Directory Project, представляє з себе найбільший і найважливіший каталог веб-сайтів у світі. Реєстрація в ньому має важливе значення для адміністраторів і власників веб-сайтів, т. к. проіндексовані в DMOZ сайти дуже “люблять” пошукові системи типу Google, Yahoo, Bing і т. п., вони беруть додаткову інформацію про сайт в ньому. Відправка веб-сайту в DMOZ може бути важко здійсненна, але з деякою допомогою ви зможете туди потрапити. Про що далі і поговоримо.

Чому Google та інші пошукові системи люблять Dmoz

Почему Google любит DMOZПісля прочитання першого абзацу може з’явитися думка, а з якого дива Google сподобався DMOZ, адже він навіть жодного разу не належить Google. Але запевняю вас, Гуугл знає, що DMOZ є жорстко модерируемым, авторитетним каталогом з бездоганною репутацією. Для того, щоб потрапити туди, потрібно пройти “ручний відбір”. Кожен окремий сайт, при додаванні в DMOZ, контролюється уповноваженими товаришами. Вся важка робота виконується добровольцями, що не тільки економить кошти, але й дозволяє уникнути програмних помилок або хакерських “примочок”. Так що це означає, що коли ви представите свій сайт в DMOZ, незалежно від того, “молодий” ваш сайт або “старий”, він буде ретельно розглянуто волонтерами і на підставі їхніх висновків, або прийнято, або ні. Це та причина, по якій Google “любить” DMOZ і надає велике значення перелічених у ньому сайтів.

Також потрапляння в каталог забезпечить вас не тільки високим коефіцієнтом довіри з боку пошуковиків, але й сприятливо вплине на попит по розміщенню реклами на вашому сайті чи блозі. Підвищиться ціна посилань. Для багатьох рекламодавців DMOZ є показником якості вашого ресурсу, а, отже, вони будуть набагато охочіше розміщувати у вас рекламу навіть за більш високою ціною.

Рекомендую до прочитання: Google Мій бізнес – створення сторінки

Як я вже говорив, однією з особливостей цього каталогу, є те, що перевірка і модерація ресурсів проводиться на добровільній основі людьми, що виявили бажання допомогти. У зв’язку з цим, зарахування вашого каталогу може затягнутися. Однак щоб не чекати даремно і не витрачати час модераторів, можете відразу перевірити свій сайт на відповідність наступних вимог (вони нижче), не дотримуючись хоч один з яких, в DMOZ ви наврятли потрапите. Отже, на сайті повинен/повинна бути:

Унікальний контент.
Одне з найголовніших вимог каталогу. Одного разу, віддавши свій сайт, наповнений копіпастом, на перевірку і, отримавши закономірний відмову, ви навряд чи дочекаєтеся незабаром повторної перевірки, навіть за наявності унікального контенту згодом.

Зручна навігація.
Простота у використанні і доступність корисної інформації для відвідувачів, безумовно, підвищать ваші шанси на потрапляння в каталог. Не забувайте, що сайти перевіряються вручну, такими ж людьми, як ми.

Не заборонена тематика.
В каталозі DMOZ, у відповідності з правилами, є неприпустимими будь-які ресурси з порнографічними матеріалами, що пропагують насильство, релігійну чи расову ворожнечу, пов’язані з незаконною діяльністю і т. д. Також нерідко відмовляють сайтів або блогів, присвячених заробітку в інтернеті, однак ресурси по SEO-оптимізації, розкручування, партнерських програм часто проходять реєстрацію.

Реклама, якої в міру або її зовсім немає.
На цей рахунок однозначної думки немає. Природно, що наявність великої кількості реклами на сайті негативно вплине на ваші шанси успішного проходження реєстрації. Але в теж час, її помірна кількість, що відповідає вашій тематиці, не зможе так сильно вплинути на рішення редактора.

Реєстрація в каталозі DMOZ

Якщо ви вважаєте, що ваш ресурс дотримується всі вище перераховані вимоги і готовий пройти модерацію, то скористайтеся кількома порадами, які допоможуть вам зробити це більш ефективно:

  • Дуже серйозно поставтеся до вибору категорії, так як будь-який ресурс, що потрапляє в каталог, спочатку перевіряється на відповідність обраної тематики. До кожної категорії є опис, прочитавши яке ви зможете визначити правильність свого вибору.
  • Заголовок і опис – можуть серйозно вплинути на рішення модератора. У заголовках і опис:
    • Виберіть правильну категорію для вашого сайту. Однією з головних причин, чому ваш сайт довго не отримує реєстрації, є неправильний вибір категорії.
    • Не хваліть свій ресурс. Не треба говорити, що він найкращий і тому подібні речі.
    • Не рекомендується використовувати загальні фрази, не несуть ніякої інформації, наприклад, «ласкаво просимо».
    • Відмовтеся від використання в кінці заголовка таких знаків пунктуації як окличні або питальні.
    • Небажано використання в заголовку слів, написаних з великих літер, за винятком абревіатур, природно.
    • В описі постарайтеся вказати на ключові особливості вашого сайту порівняно з подібними ресурсами.
    • Пропозиції в описі повинні бути логічно завершеними і бажано закінчуватися крапкою.

    Рекомендую до прочитання: Сайт не оптимізований для мобільних пристроїв

    Я додавав в даний каталог 4 своїх сайту, три з них прийняли (четвертий, цей блог, але тоді в ньому було дуже мало статей, менше 20). Так що, при дотриманні цих рекомендацій ви з найбільшою вірогідністю зможете пройти реєстрацію успішно. А чи був у вас досвід реєстрації в DMOZ? Може бути, є що додати?

    TEXT.RU - 100.00%