Розробники популярного месенджера whatsapp запустили новий пілотний проект, в рамках якого користувачам з бразильського сан-паулу став доступний бізнес-каталог, що дозволяє знаходити місцеві магазини і послуги, присутні в додатку, і взаємодіяти з ними безпосередньо. Про це у своєму акаунті в мережі twitter повідомив глава whatsapp уїлл кеткарт (will cathcart).
Зображення: the verge
Опубліковані знімки нового каталогу показують, як whatsapp відображає компанії, відсортовані за категоріями «продуктовий магазин» і «ресторан». Після того, як користувач знайде цікаву для його компанію, у нього буде можливість взаємодіяти з нею безпосередньо, спілкуючись через месенджер. Згідно з наявними даними, в рамках тестування в каталог будуть додані тисячі бразильських компаній.
Хоча whatsapp найбільш відомий саме в якості месенджера, останні роки електронна комерція стає все більш важливою частиною діяльності сервісу. Станом на жовтень минулого року щодня понад 175 млн осіб по всьому світу використовували бізнес-акаунти whatsapp. Нагадаємо, whatsapp пропонує автономне додаток для малого бізнесу з 2018 року, і за час його існування розробники істотно поліпшили цей продукт, додавши можливість проведення платежів, здійснення покупок безпосередньо у компаній та ін.
В даний час бізнес-каталог тестується на території бразилії, але, очевидно, що поступово зона присутності нової функції буде розширюватися. Згідно з наявними даними, whatsapp розглядає можливість подальшого запуску аналогічної функції в індії та індонезії.