Налаштовуємо невпинний потік лідов на наш сайт

108

Zapusk-reklamyi

Всім привіт! З розкручуванням стикається кожен власник інтернет магазину. Саме даний захід визначає успішність бізнесу і кількість клієнтів. Однак далеко не всі підприємці замислюються про розкрутку, сподіваючись, що створений ними магазин в мережі інтернет автоматично з’явиться в перших рядках пошукової мережі. Але подібний варіант вірогідний тільки, якщо пропонований товар або послуги унікальні і не зустрічаються на ринку. Якщо це не так, то йому не обійтися без боротьби з конкурентами.

В цілому, в процесі розкрутки інтернет магазину виділяється два протилежні напрямки. Причому кожен з них вимагає часових і фінансових витрат. Одне з них передбачає оптимізацію інтернет магазину під пошукову видачу, тобто, запитавши у пошукової системи інформацію, пов’язану яким-небудь чином з діяльністю магазину, споживач в зоні видимості пошукача (це перші двадцять позицій) отримає посилання на нього. Другий напрям передбачає рекламу різноманітних видів і форм. Найголовніша відмінність між цими напрямками в швидкості отримання результату. Рекламні кампанії, як правило, окупають себе протягом кількох днів, а SEO просування лише, в кращому випадку, через пару місяців починає давати перші результати.

Найбільш часто використовуваних і найбільш ефективним методом завоювання цільової клієнтури є пошукова оптимізація або SEO просування

Відомо, що конверсія в середовищі клієнтів, які були залучені за допомогою систем пошуку, набагато вище, ніж в порівнянні з споживачами, залученими іншими способами. Крім того, результати SEO просування є найнадійнішими, оскільки продовжують працювати ще деякий час після припинення фінансування. Недоліками цього способу є те, що він займає чималу кількість часу, а також тривале вкладення грошей без будь-якої віддачі. На даний момент, швидко висунути якої б то ні було сайт в ТОП неможливо, особливо, якщо він пропонує конкурентоспроможні категорії товарів.

Рекомендую до прочитання: Навіщо компанії або фірмі потрібен сайт?

Социальная реклама

Другим по результативності є висунення своїх товарів на дошки оголошень або торгові майданчики, крім того, це і дуже швидкий метод дістати своїх власних покупців

В мережі маса оголошень про можливості виставлення товарів всіляких інтернет ресурсів на різних торговельних майданчиках, іменованих інтернет гіпермаркетами або прайс-агрегаторами. У принципах роботи подібних майданчиків немає нічого складного, він являє собою супермаркет, який представляє величезну кількість дрібних продавців і підприємців, що надають свої товари для загальної вітрини. Яскравий приклад тому – Алиэкспресс. Широкий асортимент торгових майданчиків забезпечує їм великий трафік споживачів, а також чимала кількість постійних клієнтів. Оплата проводиться або в залежності від кількості кліків по даній товарній пропозиції, або за певний відрізок часу виставлення товарів. Недоліків подібний метод заманювання споживачів не має, крім наявності постійної, точно встановленої плати за можливих покупців. Принцип дії пошукової або контекстної рекламної діяльності полягає в тому, що на заданий системою пошуку, можливий клієнт отримує кілька рекламних оголошень, пов’язаних між собою за змістом. Крім того, реклама з’являється також і на партнерських сайтах. Розміщення оголошень здійснюється абсолютно безкоштовно, оплата береться лише за кліки або перегляди. Оголошення найчастіше мають текстову форму, але зустрічаються і рекламні банери.

Банерна реклама може бути розміщена на будь-яких сайтах, на які можуть заходити передбачувані споживачі

У цьому випадку важливо правильно вибрати сайт для її розміщення. Недоліком такого методу є видимість банера абсолютно усім відвідувачам, що не дає можливості фільтрувати відвідувачів. Але, незважаючи на це, подібний вид реклами досить ефективний. Ціна на розміщення залежить від тимчасового періоду наявності на сайті рекламного банера або від загального числа його показів.

Просування продукції в соц. мережах, блогах і на форумах виправдано і досить ефективно завдяки тому, що ці мережі завоювали стабільне місце в житті нинішнього суспільства

наружная рекламаSMO і SMM відповідають за виклик інтересу у споживачів, що часто користуються соціальними мережами, а також їх спонукання до подальшого поширення даного магазину у соціальній сфері. Головною перевагою співпраці з соц. мережами є залучення потенційних клієнтів, велика популярність бренду, наявність свого власного кола покупців, що знаходяться в мережі. Основним шляхом просування товарів у громадській сфері є розкручування груп в різних форумах і соц. мережах, а також їх ненав’язливе пропозицію можливим майбутнім споживачам.

Рекомендую до прочитання: Реклама та PR (частина 2)

Поштові розсилки давно використовується і часто не дуже ефективний метод, використовуваний для просування своїх товарів

Але незважаючи ні на що, його нерідко використовують і донині, як метод залучення нових покупців.

Різноманітні купони на знижку, купонаторы, різні партнерські програми – це щось на зразок соц. мереж та електронних майданчиків

Основний принцип їх роботи полягає в укладанні партнерської програми з ресурсами, що дають знижкові купони, і надання покупцям знижок. У підсумку, завдяки отриманої знижки покупцям вигідно переходити в магазин з сайту купонатора, послуги якого оплачуються окремо. Дуже люблять користуватися цим видом реклами такі монстри, як Ламода і Wildberries.

Саме по собі публікація тематичних статей і збільшення популярності магазину, який займається продажем товарів у мережі, ніяк не позначається на числі здійснюваних операцій, однак спільно з будь-якими іншими видами рекламної діяльності істотно збільшує ефективність. Цей спосіб відносять до пасивних типами рекламної діяльності, які найбільше необхідні для більшої впізнаваності марки певного сайту з продажу товарів.

Оффлайн реклама, до якої можна віднести телебачення, пресу, зовнішню рекламу, охоплює величезну аудиторію, має низьку конверсію і високу вартість

продвижение сайтаНайважливіше в цьому способі це запам’ятовуваність, але просувається продукція повинна бути популярною для більшої частини населення. Тільки в цьому випадку слід очікувати, що при необхідності споживачі згадають саме про них. Незаперечною перевагою такого виду реклами вважається те, що вона викликає більшу довіру до просуваються товарів, що значно підвищує імідж торгової марки.

До інших способів просування мережевого магазину можна віднести вірусну, креативну рекламу та ін

Наприклад, це може бути забавний відеоролик або рекламна стаття, в кінці яких додана реклама або посилання на торговий інтернет сервіс. Подібне відео завантажується в мережу, рассылаясь вірусним методом або шляхом розповсюдження його між знайомих. При правильному розрахунку можна легко звернути увагу на магазин і залучити чимале число клієнтів. Дуже гарним прикладом такого “кумедного” методу є дана сторінка.

Рекомендую до прочитання: Самостійне просування інтернет магазину

Існує дуже багато каналів продажу і способів розкрутки інтернет магазинів. Проте 100% надійного методу бути не може, найголовніше – не робити ставку на один-єдиний метод. В процесі просування для досягнення успіху необхідно використовувати як мінімум 3-4 способу. Кілька каналів в сукупності посилять ефективність, дозволять підвищити довіру споживачів до бренду інтернет магазину і зробить його популярним.

TEXT.RU - 100.00%