Як просунути сайт


У сучасному світі, коли в інтернеті можна знайти абсолютно все, створення власного сайту не є чимось неординарним. У більшої частини компаній, ІП, навчальних закладів, та й навіть простих людей є свій власний сайт. Інша справа, що далеко не кожен сайт має високий рейтинг. А рейтинг значить дуже багато. Саме завдяки високому рейтингу того чи іншого сайту він з’являється на першій сторінці пошуковика. Це вигідно, оскільки збільшує відвідуваність сайту, про послуги дізнаються багато людей, це підвищує попит на товари або послуги, пропоновані господарем ресурсу. Знову-таки, чим вище рейтинг, тим більше можна на ньому заробити за допомогою контекстної реклами. Але для цього необхідно потрапити на горезвісну першу сторінку пошукової системи. Досягається це шляхом просування сайту. Можна, звичайно, найняти спеціально навчених людей, які за великі гроші зроблять сайт популярним. А можна трохи розібратися в темі і просунути сайт без звернення до стороннім особам і задарма.Пропоную заказать продвижение сайта

Отже, як просунути сайт? Насправді все просто і складно водночас. Компанії по просуванню сайтів зазвичай оптимізують сайт, купують певну кількість посилань, впроваджують їх сайт і власне все. Після цього SEO-компанія просто платить за куплені посилання, а різницю залишає собі. Виходить, SEO-компанія бере гроші з господаря веб-ресурсу як посередник між ним і посилальних агрегатором. Так навіщо переплачувати, коли можна платити напряму?

Взагалі, просування сайту ділиться на дві частини:

Оптимізація сайту
Закупівля посилань
Сама трудомістка робота саме оптимізація сайту. Тут можна вдатися до допомоги професіонала, а можна попрацювати самостійно, все залежить від складності роботи. Якщо користувач впевнений, що впорається самостійно, то вперед, за роботу. Якщо є сумніви – краще найняти людину, яка за день-два зробить з сайту цукерку. Насправді, нічого складного немає і кожен, хто хоч трохи розбирається в SEO, може зробити все самостійно, не витрачаючи гроші на послуги стороннім людям. Єдине, про що потрібно пам’ятати – спочатку оптимізація, потім вже покупка посилань. Не оптимізований сайт просувати невигідно.

АЛГОРИТМ ДІЙ ПО ПРОСУВАННЮ САЙТУ

Самим першим кроком до просунутого сайту є вибір семантичного ядра. Це означає, що необхідно визначити, які саме ключові слова будуть переважати на сайті, завдяки яким і буде відбуватися просування сайту. Наприклад, необхідно просунути сайт в пошуковій системі Google. Тоді, необхідно вибрати свій регіон в пошуковику, ввести слово або фразу, які відображають зміст сайту. Сервіс покаже фрази, які так чи інакше відносяться до введеної користувачем. Ключові слова вибираються саме з цього списку фраз. Чим вище цифра, що стоїть поряд з фразою – тим більше показів. Вибирати потрібно ті, у яких більше всього показів і фраз повинно бути не менше десяти. Надалі можна вибрати і більше, але для початку вистачить і цього.

Після того, як ключові слова обрані, можна переходити безпосередньо до внутрішньої оптимізації сайту. На цьому етапі визначають сторінки, які будуть просуватися. На одній сторінці не повинно бути більше чотирьох ключових фраз. Найпростіше, коли для ключової фрази створюється нова сторінка. Тоді потрібно просто написати або замовити статтю з використанням ключових фраз і слів. Після цього текст розміщується на сторінці сайту.

Після цього починається найцікавіша і найскладніша частина оптимізації. Головними умовами на будь-якій сторінці заголовок сторінки, її Tittle і текст, в якому є просувні фрази.

Немає сенсу міняти весь сайт, потрібно тільки на певних сторінках виконати вищевказані умови. Звичайно, буває так, що потрібно поміняти, наприклад, Tittle на всіх сторінках сайту. Зазвичай це говорить про те, що сам сайт спочатку був зроблений дилетантом або неправильно налаштований.

На цьому етапі необхідно врахувати, що можуть бути певні проблеми. Щоб їх уникнути, треба просто дотримуватися правила:

Не повинно бути двох сайтів з однаковими контактами. (Зазвичай така неприємність відбувається якщо один з компаньйонів вирішив відкрити свою справу і «відбив» сайт).
Необхідно у файлі robots.txt вказати головне дзеркало і заборонити індексацію «лівих» сторінок. (Це дозволяє уникнути зайвих дублюючих сторінок і як наслідок підвищити швидкість роботи сайту).
Потрібно правильно налаштувати 301 редирект.
Деякі ключові слова в коді сайту потрібно виділити тегом «strong» Використовувати його потрібно один раз на півтори-дві тисячі символів.(Цей крок допомагає надати «зайвий» вага ключовою фразою, за рахунок чого вона буде перевірятися пошукачем в першу чергу).
Налаштувати недоступні сторінки таким чином, щоб вони видавали помилку 404. (Це дозволить користувачеві зрозуміти, що такої сторінки немає, і потрібно повернутися до початкової сторінці веб-ресурсу).
Після того як всі роботи по внутрішній оптимізації сайту завершені можна купити посилання. Зазвичай це робиться на спеціальних біржах посилань. У кожній біржі є свої плюси і мінуси, тут потрібно орієнтуватися безпосередньо від користувача, його бюджету, сфери діяльності і т. д. не Зайвим буде почитати відгуки, відвідати форуми і тільки потім вже визначатися з вибором.

Приблизний алгоритм покупки посилання:

Реєстрація на біржі/агрегаторі посилань.
Додавання рекламної кампанії.
Вказівка домену сайту.
Вказівка регіону просування сайту.
Додавання запитів.
Запуск кампанії.
Робота з керуванням рекламної кампанії
Кожна посилання буде коштувати певну суму. Необхідно розрахувати бюджет так, щоб він був дорівнює 50-80 доларів (бажано). Цей бюджет дозволить досягти певних успіхів.

Однак у будь-якому випадку варто пам’ятати, що чим вище конкуренція, тим складніше досягти потрапляння на першу сторінку пошукової системи. У такій ситуації звичайні посилання не спрацюють або сработаю мало. Якщо виникло саме таке положення речей, то оптимальним виходом буде придбання «вічних» посилань, які будуть розміщуватися на сайтах в новинах або статтях.