Самостійне просування інтернет магазину

116

Самостоятельное продвижение интернет магазина

Просування інтернет магазину. Частина друга

Після створення і внутрішньої оптимізації інтернет магазину, про що я докладно писав у цій статті, пройшло трохи більше 5 місяців. Не можу сказати, що результат вражає, але все ж 270-350 відвідувачів в добу вже є. Це все завдяки НЧ запитам, що досягалося правильної оптимізацією сторінок з товарами. Тепер переходимо до СЧ і ВЧ запитам.
Тут вже однією внутрішньою оптимізацією сайту високих позицій не позичиш. Зрозуміло, що в зоні видимості (ТОП 30) будеш, але щоб потрапити в ТОП 10, треба застосовувати інші методи. Про них я і хочу розповісти.

Самостійне просування інтернет магазину

Перше, що я зробив – це замовив кілька (11 шт) недорогих текстів на статейной біржі ContentMonster, про яку писалося в цій статті.


Потім розмістив їх на статейних сайтах, з посиланнями на просувні сторінки. Відразу хочу застерегти вас, що в інтернеті вам запропонують мільйон “баз статейних сайтів”, дуже акуратно з цими базами обходитеся, особливо з безкоштовними (99% шлаку). Безкоштовно взагалі нічого не буває в нашому житті. А ті товариші, які пропонують завантажити це чудо у них на сайті за безкоштовно або за символічну плату в Лайк або Твіт, просто наганяють собі на блоги трафік за рахунок такого роду запитів ІМХО. Тому шукайте в інтернеті і створюйте подібні бази для себе коханого і нікому про них не розповідайте. Краще розмістити статті на 5-10 нормальних трастових сайтах, ніж на сотні смітників. Не женіться за кількістю, головне – якість! Знову ж, можете, як і я, пропонувати послуги з статейному просування інтернет-магазинів і сайтів, знайомим друзям за недорого, а вже потім і клієнти підтягнуться, коли результат буде видно.

Рекомендую до прочитання: 10 порад по оптимізації блога

Друге, це в процесі написання текстів і їх розміщення, я добивався індексації сторінок категорій товарів за допомогою лайків, твітів і т. п. Ясна річ, що руками це робити дуже напряжно, якщо не сказати, що неможливо. Тут на допомогу приходить SMO сервіс під назвою SMO FAST, завдяки якому, безкоштовно, а для зайнятих людей за невелику плату, можна отримувати на просувні сторінки свого інтернет магазину заповітні твіти, плюси, лайки.

Продвижение интернет магазина в социальных сетях
Третє, поки не робив , але вже в процесі. Така відома річ, як прогін по блогах, не безкоштовно, але бюджетно і вибір величезний. Включає в себе “постових” та огляди. Про постових заглиблюватися не буду, а от про огляд кілька слів скажу. Огляди – дешевий і ефективний метод просування інтернет магазину на перших порах. Досить прикупити 5-7 оглядів,на які ви витратите не більше 2000 ре (ну не поп’єте пива кілька вечорів в улюбленому шинку) за допомогою rotapost.ru, або дуже дешево, самому і вручну. При замовленні огляду акцентуйте увагу вебмайстрів на наступному:

  • огляд пишеться у вигляді історії з життя, простим обивательським оповіддю
  • типу, побачив рекламу або втратив/зламався якийсь гаджет
  • бюджет, як зазвичай, урізаний
  • природно пошук починається з пошуку
  • випадає ваш просувний інтернет магазин, на прикладі якого пацієнт оповідає, як легко вибрати потрібну модель, як відмінно працює чат, як чітко і по справі відповідає менеджер і, як швидко працює доставка

RotaPost - Эффективная реклама в блогахВсе це забезпечується скріншотами 2-3 штуки і по можливості невеликий відеоролик. Приблизно так виходить якісний огляд, який і треба замовляти на сервісі rotapost.ru. Так, трохи не забув самого важливого, не забувайте про анкорные посилання на сторінки вашого просувається інтернет магазину.

Рекомендую до прочитання: Яндекс.Розширені сніппети

Четверте, на мій погляд, саме “доросле” рішення щодо просування інтернет магазину або сайту – це публікація прес-релізів на майданчиках ЗМІ. Просто так, як на статейні сайти, туди інформацію не закинешь, не кажучи вже про відкриті посиланнях. Для потрапляння туди використовую сервіс B2Blogger.com.

b2blogger - рассылка пресс-релизов
Ці товариші є провідними представниками сервісів з розсилки прес-релізів в російськомовному сегменті інтернету. Завдяки розміщенню прес-релізу через їх майданчик, ви отримуєте трансляцію прес-релізу в новинних агрегаторах, від 50 майданчиків 30% яких з індексованими посиланнями. Це вони так позиціонують, перевіримо, сьогодні замовив послугу. До речі, у них же, за додаткову плату можна замовити написання прес-релізу. Ну і там ще є купа всіляких “плюшок”, які допоможуть вам розлучитися з вашими грошиками. У підсумку витратити доведеться приблизно 150-200 у.е. Звичайно ж, можна обійтися і мінімумом – 60 в.е., але мені здається, що як раз таки тут економити не можна. Адже за це ви отримуєте не менше 50 передруків вашого релізу на трастових новинних майданчиках, плюс 15-20 індексованих посилань.

П’яте, про линкбилдинг сказано вже багато. Залишилося останнє, що я застосував на даний момент, у просуванні інтернет магазину. Природно, що в процесі всього вищесказаного, я займався так званим допоміжним контентом всередині самого сайту, таким як інструкції та огляди гаджетів, тематичні новини з внутрішньої перелінковкою на просувні сторінки. Так ось, останнє про що я хотів сьогодні розповісти, це поліпшення поведінкових факторів. До них відносяться:

  • час проведений відвідувачем на сайті;
  • кількість відмов;
  • глибина перегляду сторінок;
  • клікабельність сайту в пошуковій видачі.

При поліпшенні всіх цих показників ваш сайт досить швидко опиниться в ТОП 10. Знову ж таки, ручками все це робити нереально, для цього використовуємо сервіс userator. За допомогою цього сервісу можна недорого просунути в ТОП практично будь-які запити.

Рекомендую до прочитання: Просування в соціальних мережах

Userator - Продвижение сайта за счет поведенческих факторов, автоматизация поведенческих факторов, социальные факторы

Ось начебто і все, чим сьогодні хотілося поділитися. Якщо у когось виникнуть труднощі з використанням описаних вище, сервісів, то не соромтеся задавати питання в коментарях або безпосередньо мені.