Дослідження: 30% росіян вважають кіберспорт несерйозною професією

30

Виграла the international 10 по dota 2 і отримала 18 000 000 $ призових. Успіх колективу відзначив президент росії володимир путін, хлопці з team spirit стали гостями програми” вечірній ургант”, а досягнення команди широко висвітлювалося в змі. На цьому тлі аналітики з онлайн-університету skypro вирішили з’ясувати, як ставляться до гейм-індустрії сучасні батьки.

Результати опитування:

  • третина опитаних (30,4%) не розглядають кіберспорт як серйозну професію; 58,2% висловили нейтральне ставлення і лише 3,7% вважають, що це високоприбуткова перспективна індустрія.
  • опитування показало, що індустрію не розглядають як прибуткову професію. 27,4% респондентів вважають, що після навчання в гейм-індустрії їх дитина буде отримувати не більше 50 000 рублів на місяць; 21,4%: 50 000-70 000 рублів на місяць. Тільки 6,6% вірять в дохід від 200 000 рублів на місяць.
  • 35% батьків не готові дозволити дитині пожертвувати навчанням в школі заради мрії стати кіберспортсменом або розробником ігор. Гнучких і розуміючих батьків виявилося всього 7,2%.
  • при цьому батьки відзначають позитивні сторони геймінгу. На думку респондентів, відеоігри дозволяють дітям поліпшити роботу в команді (42,5%), підвищити посидючість (39,2%), комунікабельність (30,5%), стресостійкість (29,5%) і розвивають інтерес до аналітики великих даних (28,4%).
  • 73,8% респондентів зізналися, що комп’ютерні ігри – основне дозвілля їхніх дітей, нарівні з соціальними мережами, в яких проводять вільний час діти 62% опитаних.

В опитуванні взяли участь 1241 росіян у віці від 18 років, які проживають в містах з населенням понад 100 тисяч осіб. Дослідження проводилося методом онлайн-анкетування.