Мета теги

813

Як правильно використовувати мета-теги

Останнім часом я дуже часто чую, що для самостійної SEO оптимізації сайтів, більше не потрібно використовувати мета-теги ключових слів і опису. Що для того, щоб отримати високе місце в природному пошуковій видачі досить унікального контенту і грамотно складеного title. Цілком можливо, що для певних ключових фраз цього і досить, але це не означає, що ви повинні ігнорувати мета теги keywords і description повністю!

Насправді, заголовок сторінки (title) і мета опису (description) часто використовують пошукові системи для формування фрагменту, який з’являється щоразу, коли ваші сторінки з’являються в природних результатах пошуку. Відповідно вміст, який є в цих мета тегах, грає важливу роль в залученні відвідувачів з пошукової видачі.

Виходячи з вищесказаного, спробую сформулювати основні поняття про оптимізацію мета тегів для пошукової видачі.

Мета теги мають бути заповнені як можна більш повно

Перший крок до правильної оптимізації мета тегів, це використовувати оптимальну кількість символів при заповненні. Добре продумайте назву і опис вашої сторінки, яку ви вказуєте у мета тегах. Це, можна сказати, обличчя вашого сайту і від нього залежить, чи проявлять інтерес нові користувачі до вашого ресурсу, так як вони стикаються саме з цією інформацією у фрагменті (сніппеті) вашого сайту в результатах пошуку. Як правило, при заповненні мета тегів, ви повинні враховувати наступні обмеження на кількість символів в кожному з мета-тегів:

  • Заголовок сторінки (title) – 70 символів
  • Мета опис (description) – 160 символів
  • Ключові слова (keywords) – не більше 10 ключових фраз розділених комою (я використовую не більше двох)

Мета теги мають включати в себе цільові ключові слова і фрази природним чином

Тепер, коли ми знаємо про символьних обмеження при заповненні мета тегів, нам потрібно звернути особливу увагу на те, як правильно включити цільові ключові фрази і слова. Всім давно зрозуміло, що практика наповнення мета тегів ключовими словами давно вже не має успіху, але це зовсім не означає, що цим можна нехтувати. Це просто означає, що ви повинні бути більш вдумливі при заповненні мета тегу keywords. Вказуйте там тільки просувні ключові слова даної сторінки, а не зі всього сайту.

Рекомендую до прочитання: Створення favicon.ico

При створенні мета тега title (заголовок сторінки), розгляньте питання про включення в нього основного ключового слова даної сторінки і найменування вашого бренду, розділених символом “|” або “::”. Не варто заповнювати title, як багато хто роблять, ключовими словами.

Слідуючи цій формулі, розглянемо приклад правильного мета тега title сторінки “Про нас”:

[stextbox id=”info” caption=”Правильний title”]”Про нас | Веб студія Роза Вітрів – створення сайтів та їх SEO просування”[/stextbox]

І поганий приклад тієї ж сторінки:

[stextbox id=”custom” caption=”Не правильний title”]”Про нас – веб студія, розробка сайтів, SEO просування”[/stextbox]

Хоча обидва зразка мета тега title вклалися в 70 символів, на мій погляд перша версія є більш переконливим варіантом, який використовує можливі цільові ключові слова природним чином.

Те ж саме стосується вашого мета опису (description). Вказуйте ті ж цільові ключові фрази і слова в цій області мета тегів. Завдяки цьому ви отримаєте додатковий бонус, в результаті чого ваші фрази будуть виділені напівжирним шрифтом в природних результатах пошуку. За умови, що користувач вводить у пошук точне формулювання вашого ключового слова. Ясна річ, що хочеться включити до опису якомога більше ключових слів, робити цього не варто, рекомендую дотримуватися однієї або двох фраз, щоб запобігти можливі бани за переоптімізацію.

Нарешті, коли справа доходить до мета тегу (keywords) ключових слів, рекомендації носять змішаний характер. В той час, як додавання контенту в цю область не допоможе заробити вашого сайту більш високий рейтинг в результатах видачі, ключові слова тут можуть відігравати певну роль у тому, як добре ваш сайт ранжирується менш авторитетними пошуковими системами, ніж Google або Яндекс.

Мета теги (description) описи повинні включати заклик до дії

Рекомендую до прочитання: Google адреси

Тепер починається найцікавіше …

Пам’ятайте, що ваші мета теги заголовків і описи не просто поля, які ви заповнюєте заради SEO оптимізації. Пошукові системи дуже часто використовують їх для формування вашого фрагменту в природних результатах пошуку. Це означає, що вони повинні бути складені максимально привабливо і інформативно!

Приклад фрагменту за запитом “Просування сайтів”:

[stextbox id=”info” caption=”Правильний description”]” Веб студія Роза Вітрів здійснює просування сайтів – повний комплекс робіт по розкручуванню сайту в пошукових машинах”[/stextbox]

Проти:

[stextbox id=”custom” caption=”Не правильний description”]” Саме тому всім компаніям, яким необхідно просування сайтів слід звернути увагу на адаптацію свого ресурсу для відвідування …” [/stextbox]

Я думаю, що навіть не треба питати, які з цих статей ви віддаєте перевагу читати, чи не так?

Висновок напрошується сам собою, пишіть гарні мета опису, використовуючи принципи копірайтингу. Це може зайняти більше часу, але нагородою буде більша кількість кліків, збільшиться природний пошуковий трафік на ваш сайт і, можливо, більш високий рейтингів пошукової видачі.

Якщо ви ще не експерт копірайтер, слід враховувати наступні рекомендації, коли справа доходить до створення ваших мета тегів заголовків та мета описів:

  • Додати заклик до дії. Більшість людей переходять за посиланнями на підсвідомості, беручи до уваги дії, які ви просили. Можливі заклики до дії для вашого мета опису можуть включати фрази “Дізнайтесь, як”, “Дізнайтеся більше”, “Натисніть тут”, або інші варіації.
  • Використовуйте ключове слово. Перший показник мета опису, сам по собі не дає переваги. Його треба використовувати в зв’язці з фразою, в яку входить ключове слово вашої сторінки і яка стане реальною причиною для переходу за посиланням, щоб прочитати статтю повністю.
  • Написати свої мета теги для себе. Після того як ви придумали і склали кілька можливих мета тегів, запитайте себе: “Я перейшов по посиланню на основі цієї інформації?” Якщо мета теги вам поки не здаються переконливими, перепишіть їх, поки не придумаєте що-небудь більш спокусливе.

Рекомендую до прочитання: Як підвищити Тіц сайту безкоштовно

Не забувайте, ви завжди можете змінити зміст ваших мета тегів, змінюючи інформацію, що зберігається в них. Якщо ви помітили сплеск пошукового трафіку з моменту внесення змін, цілком можливо, що ви потрапили на виграшну комбінацію мета тегів.

Мета теги можуть бути поліпшені за рахунок використання структурованих даних (микроразметка)

І останнє, що ви можете зробити, щоб поліпшити сніппет сайту в пошуковій видачі, це використовувати в тексті сторінки мікророзмітку, яка дозволяє додати в сніппет більш “жирні” фрагменти.

По суті, “жирні” фрагменти посилюють позиції вашого сайту у видачі, за рахунок додаткової інформації, крім ваших мета тегів назви і опису. Ця додаткова інформація може включати в себе картинку, число людей, наступне за вами в Google+. Так само існують мікророзмітки та інших галузевих елементів даних, таких як рецепти, книги, фільми, автомобілі та ін.

Про створення таких фрагментів я вже згадував у своїх постах про розширені сніппети Яндекса і rich фрагменти Google

Наступний приклад (з пошукового запиту “рецепт картопляного супу”) показує різницю між веб-сторінками з микроразметкой даних, і без:

Пример сниппета с микроразметкой

Як і слід було очікувати, користувачі охоче перейдуть по посиланню з більш інформативним фрагментів, а пошукові системи будуть ранжувати сайт з такою розміткою більш високо. Тому, в наступній статті я детально розповім, як використовувати мікророзмітку при створенні сторінок сайту.

[stextbox id=”warning”]Підписуйтесь на оновлення мого блогу, що б бути в курсі виходу нових постів[/stextbox]

Попередня статтяЧому готові пк-рішення краще, ніж консолі
Наступна статтяDevour грати по мережі та інтернету онлайн