SEO-оптимізація та SEO низькочастотні запити

120

Продвижение сайта по низкочастотным запросам

Всім привіт! Кожен день в інтернет-простір виходять мільйони користувачів, щоб знайти для себе який-небудь товар або послугу. Яким чином залучити потенційного клієнта на сайт Вашої компанії? Саме для цього необхідно знати, що ж таке SEO-оптимізація та яким чином її грамотно реалізувати.

Що ж необхідно знати про SEO?

Найголовнішим є те, що просування покликане для поліпшення позицій Вашого сайту (сайтів в пошукових системах по певних запитах користувачів інтернет-простору. Даний процес вимагає значних грошових вкладень, часу й професіоналізму. Просунути сайт, який має сотні конкурентів, завдання не така вже й проста. У зв’язку з цим, якщо замовник хоче отримати позитивний результат, необхідно уважно підійти до пошуку фахівців по просуванню.

Щоб стати гідним фахівцем в SEO-оптимізації, необхідно все знати про нові методи просування, юзабіліті сайту, особливості роботи пошукових алгоритмів. Слід враховувати, що принцип роботи алгоритмів постійно змінюється, хороший спеціаліст повинен постійно стежити за оновленнями і обрану тактику просування сайту редагувати згідно з новими умовами.

Тому, розбираючись, що є SEO-оптимізація, слід розглянути спектр проведених SEO-робіт більш ширше, ніж простий викуп посилань і роботи з оптимізації текстів. Важливою частиною роботи є над його внутрішніми факторами: структурою, HTML-кодом, контентом і так далі. Важливу роль при ранжируванні на Вашому ресурсі відіграє ступінь комфорту користувача.

Крім усього іншого, професійний SEO-фахівець є в деякому аспекті психологом, який здатний прогнозувати поведінку користувача і настроює програму просування на основі факторів поведінки користувача. Тому, якщо Вам необхідно грамотне просування Вашого сайту, то звертайтеся до професіоналів. Вони допоможуть створити ефективну програму для розкручування Вашого сайту.

SEO низькочастотні запити (НЧ)

Найчастіше SEO-просування по низькочастотних запитах ігнорується багатьма клієнтами, а так само початківцями при роботі з оптимізації. А це може бути серйозним бар’єром по просуванню, тому що саме НЧ запити можуть значно збільшити трафік. При цьому, найчастіше, не потребує додаткових вкладень, щоб вивести свій сайт в топ затребуваних по цим запитам.

Рекомендую до прочитання: Правила написання тексту

Що ж таке SEO низькочастотні запити? Це слова і фрази, які запитуються з малою частотою в пошукових системах. Але чіткого визначення цього поняття немає, так як в даному випадку важливу роль відіграє тематика будь-якого сайту. Деякі фахівці низькочастотний запит визначають частотністю триста відвідувачів в місяць. Однак для будь-якої тематики навряд чи можна стверджувати, що ця цифра не остаточна і вірна.

Перевагами просування по низькочастотних запитах є простота, стабільність і відносно висока швидкість просування. Для просування по високочастотним і середньочастотним запитам потрібно більше часу, зусиль і коштів, а низькочастотні запити допоможуть Вам отримати цільовий трафік швидко і з мінімальними втратами. Це цілком реальний варіант підвищити відвідуваність сайту не використовуючи великі витрати. Даний вид просування дуже добре підходить для нещодавно створених сайтів.

Розкрутка сайту по НЧ запитам передбачає створення великої кількості сторінок під кожен конкретний запит. Такі дії формують великий обсяг сторінок. Якщо згадати теорію ймовірності, то чим більше сторінок, тим більше людей відвідає ваш ресурс. У реальності так воно і є. Ви просто створюєте все більше і більше точок входу відвідувачів на сайт і відповідно отримуєте за це винагороду в вигляді трафіку.

Головне не перестаратися з кількістю і зробити контент більш якісним. Інакше, люди потрапивши на сайт, просто будуть «плюватися» і підуть, в невіданні яким чином взагалі можна додавати такі сайти в пошук.

Поєднання якісної текстової бази і грамотної перелінковки завжди множить результати просування.

Не нехтуйте низькочастотними запитами, оскільки на них збудований основний відсоток відвідувань і заробіток значної кількості ресурсів вашого сайту.

Успішної Вам оптимізації використання низькочастотних запитів.