Google ads створить уніфіковану програму перевірки рекламодавців

18

Google ads об’єднає програми підтвердження особи і даних про комерційну діяльність в одну програму перевірки рекламодавців. Про це повідомляється в листі, розісланому окремим користувачам сервісу.

Запуск уніфікованої програми буде розпочато 31 березня 2022 року. Розгортання триватиме близько двох місяців.

Рекламодавцям потрібно буде відповісти на питання сервісу протягом 30 днів. В іншому випадку їх аккаунт буде припинений. Для завершення верифікації у них буде ще 30 днів.на даний момент на початок процесу підтвердження особи виділяється 30 днів, а для завершення процедури – ще 30 днів. На підтвердження даних про комерційну діяльність дається 21 день і ще 7 днів до припинення аккаунта.

Google може призупинити обліковий запис, якщо:

Рекламодавець не відповість на запитання про свій обліковий запис і бізнес. Рекламодавець не завершить або не пройде процедуру перевірки особи або даних про комерційну діяльність. З’являться підозри, що реклама порушує правила google ads. З’являться підозри, що реклама може завдати користувачам фізичний або фінансовий збиток. Google запідозрить, що рекламодавець намагається обійти процес верифікації. Особистість або поведінка рекламодавця будуть визначені як “неясні”.

Нагадаємо, що минулого місяця google ads додав до програми підтвердження особи рекламодавців 51 новий регіон.

Попередня статтяAmd в цьому році обіцяла сфокусуватися на архітектурі zen 4
Наступна статтяУ ранній доступ вийшла науково-фантастична стратегія “solargene”