Обмін посиланнями

715

Безкоштовний обмін тематичними посиланнями

Обмін посиланнями з іншими сайтами, як правило, все сприймають, як розміщення коду кнопки в футері, місці під назвою “ми рекомендуємо”, “наші партнери” або щось подібне. Цей спосіб був основним методом створення посилань на сайти. Тобто ви розміщуєте на своїй сторінці посилання на інший сайт, а той, у свою чергу, на ваш. На цьому і побудований прогін по каталогах. Крім того, що це був досить ефективний спосіб створення зворотних посилань, він був також дуже дешевим способом обміну посиланнями. Але, як кажуть, ні що не вічне і в наші дні такий підхід до отримання посилань далеко не безпечний, особливо для молодих сайтів.

Тим, кому не цікаво читати, чи це не треба, можуть відразу перейти до обміну посиланнями

Пошукові системи зрозуміли, що обмін посиланнями такого роду кілька нечесний, а вже коли з’являючись онлайн сервіси прогону по каталогах, то цю лавочку швиденько прикрили. В результаті чого, сайти з подібного роду посиланнями були суттєво знижені у видачі.

[stextbox id=”alert” caption=”Обов’язкові умови !”]Кожна посилання обмовляється окремо[/stextbox]

Взаємні посилання

Ясна річ, що взаємні посилання призвести до бану не можуть, але ось неякісні посилання цілком можуть вплинути на позиції вашого сайту. Обмін взаємні посилання, як і раніше надає вагу вашого сайту, проте, рівень цієї величини менше, ніж раніше. Але, як на мене, невелика вага краще, ніж ніякої вагу, і тому було б помилкою ігнорувати взаємні посилання в цілому. Навіть якби обмін посиланнями не давав ніякого значення в плані поліпшення позицій сайту в пошукових системах, то забезпечення додаткового трафіку на ваш сайт взаємні посилання забезпечать. Кожна ваша посилання на іншому сайті є джерелом трафіку, не великим, але знову ж таки, трохи краще, ніж нічого.

Рекомендую до прочитання: Реєстрація сайту в пошукових системах

В наш час треба бути гранично уважними, при виборі сайту донора. Не всі взаємні посилання підійдуть вашому сайту. По-перше, ви повинні обмінюватися посиланнями тільки з тематичними сайтами. Наприклад, якщо ви фінансовий консультант вам слід уникати обміну посиланнями з туристичною фірмою. Між вашими сайтами немає логічного зв’язку. Однак, цілком розумно обмінятися посиланнями з колекторною компанією, наприклад. Завжди думайте перед обміном, підходить вона за змістом до вашого сайту.

Кілька посилань з нетематичних ресурсів не є великою проблемою, але чим більше у вас буде таких посилань, тим складніше буде пошуковим системам визначити тематику з усіма витікаючими звідси наслідками. Знову ж таки, занадто велика кількість тематичних або неякісних посилань можуть виглядати спамнимі, що неодмінно позначиться на лояльному ставленні ПС до вашого сайту в гіршу сторону.

Звідси плавно випливає друга причина, що б бути гранично обережним при обміні посиланнями, це посилання неякісних сайтів (ГС). Пошукові системи рідко карають сайти за посиланнями з ГС, але довіру до вашого ресурс може бути порушено.

Не існує визначеного штрафу за взаємні посилання з ГС, але це часто супроводжується зниженням сайту у видачі за 50 місце. Так що, якщо ви не впевнені в якості і надійності веб-сайту, то не ризикуйте і обмінюйтеся з ним посиланнями. Крім того, деякі сайти з початку можуть бути хорошими (СДЛ), але з плином часу, з тієї чи іншої причини, вони стають ГС. Тому важливо перевіряти хоча б раз на півроку, на які сайти з взаємними посиланнями. Якщо ви виявите, що деякі сайти, з якими ви обмінялися посиланнями, стали низької якості, просто видаліть ці посилання зі свого сайту.

Рекомендую до прочитання: 500+ IT-форумів рунету

[stextbox id=”alert” caption=”Обов’язкові умови !”]Кожен обмін посиланнями обмовляється окремо[/stextbox]

От власне я і підійшов до основної думки свого поста.

Пропоную, хоч моя пропозиція і не ново, обмінюватися посиланнями з сайтами схожої тематики. У мене арсенал не багатий, але всі сайти якісні (СДЛ), робив особисто, для реально існуючих підприємств і фірм, посиланнями на біржах не торгую, вік від півроку.

Тематика сайтів для обміну посиланнями

  • виробництво шнурків для взуття, застібок блискавок, тасьми окантовочною (ЯК, DMOZ)
  • оптова торгівля хімреактивами (ЯК)
  • фармацевтичне підприємство
  • інтернет магазин натуральної косметики
  • інтернет магазин мобільного зв’язку, аж 3 штуки
  • труби металопластикові, тепло і водопостачання, насосне обладнання
  • сексшопи
  • інтернет магазин новорічних ялинок, салютів і т. п.
  • виробництво і продаж бетону
  • агентство нерухомості
  • товари для йоги, індійська косметика

Схема обміну посиланнями

  • Вибираємо схожу тематику
  • Зв’язуємося власником сайту
  • Домовляємося про місцях (сторінках) розміщення посилань анкорів і т. п.
  • Якщо немає статті, то пишемо самі або замовляємо на біржі статей і розміщуємо на своєму сайті або на сайті “колеги по цеху” відповідно. (Ціни на невеликі статті 1500-2000 символів 150-200 руб., хороший рерайт взагалі дешево буде коштувати)
  • Після обміну, проганяємо сторінки через твіттер і чекаємо індексації.
  • Ведемо облік посилань у зручному для вас форматі. Адреса посилання+адресу зовнішньої посилання і періодично перевіряємо на наявність, індексацію.
  • Поки так, далі, якщо буде виходити, то напевно, з вашою допомогою схема буде редагуватися.

    Для обміну посиланнями з моїм SEO блог або моїми сайтами, скористайтеся формою зворотного зв’язку, а далі домовимося.

    Цікавляться обміном посиланнями можуть залишати свої дані в коментарях

    • тематика сайту
    • e-mail для зв’язку

    Зрозуміло, що сайтам конкурентам це не цікаво, але у нас величезна країна, всім місця вистачить. Якщо у вас приміром сексшопи в Мінську, то посилання на конкурента в Москві вам ніяк не зашкодить.

    Попередня статтяЩо таке SEO статті
    Наступна статтяЯк зробити свой сайт відвідуваним