Для збільшення відвідуваності і релевантності пошукових систем до сайту дуже важливо, щоб на нього вели численні зовнішні посилання з різних ресурсів. Також важливо грамотне розміщення анкоров, які представляють із себе мініатюрне опис вашого сайту або сторінки, своєрідну рекламну фразу, після кліка по якій користувач відразу ж перейде на ваш ресурс. При цьому важливим є доречність фрази в контексті наданої інформації, а також її читаність і лаконічність.
Покупка посилань на свій сайт в будь-якій біржі буде безрезультатною у разі, коли для всіх анкорів використовується один і той же текст – посилання будуть склеєні. Подібна помилка поширена серед новачків.
В результаті пошукові системи можуть сприймати це як посилальний спам, позиції сайту опустяться ще нижче. Нам це не треба, важливо продумувати цікавий і унікальний текст для кожного посилання, на який хотілося б клікнути користувачеві. Як же це зробити?
Складання анкорів або анкор листа
Для продумування часто запитуваних посилань зручно використовувати сервіси статистики, які надають багато пошукові системи: Яндекс, Google. Прикладом може служити wordstat.yandex.ru (сервіс від Яндекса) і інструмент добору ключових слів, який можна знайти в обліковому записі Google Adwords (сервіс від Google). Після введення ключового слова, під який йде просування WordStat, ми отримаємо список запитів користувачів, найбільш популярних в системі Яндекс.
Також при складання анкорів:
- Розбавляйте ключі. Наприклад, «двокамерні холодильники».
- Склоняйте, міняйте відмінок. Наприклад, «Холодильників».
- Використовуйте синоніми. Наприклад, «морозильники».
- Слова: тут, там, тут. Вони надають природності до посилальної маси.
- Просто url. Наприклад, http://promotiger.ru.
А яке відсоткове співвідношення типів анкорів повинно бути? Я рекомендую наступне: 33% — прямі входження і словоформи, 33% — типу тут, тут, 33% — посилання у вигляді URL. Хоча все залежить від конкретного запиту!
Рекомендую до прочитання: Анкорные і якірні посилання
До корисних порад можна віднести і уникнення розділових знаків всередині ключових фраз, оскільки при запитах користувачі їх все одно не ставлять. Не варто використовувати занадто довгі фрази, намагайтеся обмежуватися лімітом 5 слів. Чим коротше і зрозуміліше буде запит, тим більше користувачів потрапить на ваш сайт.
Ще варто пам’ятати, що анкор являє собою мініатюрну рекламу ресурсу, відповідно і розміщувати його треба тільки на тематичних порталах, щоб текст максимально відповідав темі статті, інакше подібні посилання будуть виглядати дуже дивно. Загалом, прагнете до природності.