Контекстна реклама в Інтернеті

5-25-2020
Контекстна реклама в інтернеті Google AdWords, ціни в Києві - Indigo

Давайте спочатку згадаємо саму концепцію і причини розкрутки сайтів. На даний момент розроблено велику кількість хороших і не дуже стратегій по просуванню веб-ресурсів в пошукових системах. Але в кінцевому підсумку всі вони зводяться до одного — до залучення на свій сайт якомога більшої кількості відвідувачів. Також хочемо вам порекомендувати реклама в Інтернеті ціни

Але всі ці методи та стратегії мають один загальний недолік — вони вимагають великих витрат часу. Очікування позитивного результату від пошукової оптимізації може затягнутися на довгі місяці. Але існує інструмент, який позбавлений цього мінуса. Це контекстна реклама. Дана послуга надається абсолютно всіма пошуковими системами. По своїй суті це відображення інформації та посилання на ваш сайт в певних рекламних зонах, як правило, мають помітне розташування. Контекстна інтернет-реклама є основним джерелом доходу компаній, що надають пошукові послуги.

 

Переваги реклами в інтернеті (укр. Інтернет-рекламування) можна описати за допомогою наступної метафори:

Уявіть, що ваш сайт — це автомобіль, який їде у певний пункт призначення. І що цей пункт і є кінцева мета будь-якої пошукової оптимізації. При виконанні розкрутки сайту ви будете рухатися до своєї мети по звичайній трасі з дуже напруженим рухом, обмеженням швидкості, і до того ж досить звивистим і довгим маршрутом. Безумовно, ви доїдете у пункт призначення, але не так скоро, як хотілося б. Контекстне рекламування в інтернет-середовищі, в свою чергу, надає вам окреме шосе з мінімальною довжиною маршруту, необмеженою швидкістю і відсутністю пробок.

Ця метафора повністю показує всю суть того, що відбувається в інтернеті: можна використовувати класичну пошукову оптимізацію, але результат доведеться почекати деякий час. А можна використовувати контекстне рекламування, ціна якого вище, і отримати практично миттєвий результат. Переваги цього способу очевидні, до того ж пошукові компанії постійно покращують свої сервіси, і контекстне рекламування сайту стає все більш ефективним.

Google Adwords— це головне джерело контекстної реклами в світі. Для нього характерний високий рівень сервісу, зручність для користувачів, проста навігація. Контекстна реклама, замовлена на цьому сервісі, дає дуже швидкий ефект, це своєрідна гарантія зростання трафіку вашого ресурсу. Контекстна реклама «Гугл» базується на тому, що замовник оплачує безпосередньо переходи по його посиланнях. Ця система вигідна як клієнту, так і пошуковикам. Дуже багато компаній звертається в сервіс Google Adwords після невдалих спроб виведення сайту в ТОП за допомогою SEO-методів. Це може бути пов’язано як з помилками проведення оптимізаційної кампанії, так і з об’єктивними чинниками, такими як висока конкуренція. Але незважаючи на свою зовнішню простоту і функціональність, а також на те, що контекстне рекламування в «Гугл» позиціонується як доступне для всіх, дуже важливо довірити процес створення рекламної кампанії професіоналу. Тільки фахівець зможе правильно визначити цілі, а також підібрати ключові фрази під рекламу.

За своєю суттю «Яндекс.Директ» мало чим відрізняється від аналогічного сервісу Google. Вся різниця лише в наборі супутнього інструментарію. Клієнти схиляються до «Яндекс.Директу» в якості постачальника контекстної реклами з іншої причини — регіональності. Незважаючи на те що пошукове контекстне рекламування у Google є найбільш популярною у світі, в російськомовному сегменті домінує все ж «Яндекс». Він має понад 60 відсотків пошукового трафіку. Ось чому при просуванні сайту, який орієнтований на Російський ринок, доцільніше використовувати сервіс «Яндекс.Директ», а не Google Adwords. Правда, ніхто не забороняє користуватися цими двома сервісами одночасно, все залежить тільки від вашої стратегії і бюджету. Контекстна реклама в «Яндексі» оплачується так само, як і в системі Google, тобто за кожен перехід.