Дублікати сторінок – пошук і видалення дубльованого контенту
Дубльований контент є однією з найбільших проблем в SEO. Безкоштовні CMS дуже люблять плодити дублікати сторінок, що є безсумнівним мінусом при їх використанні. Як ви знаєте, або повинні знати, якщо у вас існують дублікати сторінок на сайті, ви, по-перше, змагаєтеся в просуванні сайту самі з собою, по-друге, виникає загроза пессимізації сайту або попадання під більш жорсткі санкції пошукових систем за не унікальний контент. Крім того, з-за дубльованого контенту ви розподіляєте вага сторінки сайту на всі дублікати сторінок, це дуже погано для Page Rank і ТиЦ.
Що вважається Дубльованим контентом?
Дубльований контент це – коли у вас є кілька сторінок з однаковим тегом заголовка TITLE , метаописанием сторінок (meta name=”description”) або кілька сторінок з однаковим (контентом) змістом.
Якщо ви використовуєте систему управління контентом (CMS), як Drupal, Joomla або WordPress, і вміст вашого сайту є categories та/або tags, то дуже можливо, що ви вже є щасливим володарем дублікатів сторінок, навіть не підозрюючи про це. В основному, це біда WordPress і Joomla.
Як знайти дубльований контент?
В даний час існує маса сервісів з виявлення дублікатів сторінок. Кожен SEO спеціаліст користується різними методами визначення дубльованого контенту. Я хочу поділитися своїм, нескладним, методом з визначенням дубльованого контенту (Метаописание і Тег заголовка)за допомогою інструменту Google Webmaster Central (GWS).
Google Webmaster Central має великий набір інструментів допоможе вам швидко знайти дублікати змісту, повідомивши при цьому кількість сторінок з однаковими заголовками сторінок і метаописаниями сторінок. Якщо ви використовуєте інструменти для веб-майстрів Google, ось кроки для пошуку дублікатів змісту:
Рекомендую до прочитання: Як прибрати дублі сторінок на сайті через robots.txt
Далі все просто – ходимо по сторінках і змінюємо все, що однакове.
Тепер, коли ви визначили дубльований контент, прийшов час пошукати сторінок з однаковим змістом. Робиться це просто – виділяємо в тексті будь-яке вподобане пропозицію і копіюємо його. Заходимо в Google або Яндекс і вставляємо цей текст, взявши в лапки (Приклад: “скопійований текст”), в пошук. Результати пошуку повинна відобразитися тільки одна сторінка, як на малюнку нижче.
Якщо ж більше, то це будуть сторінки дублікати з однаковим змістом. І добре, якщо це будуть сторінки тільки вашого сайту, ви це легко виправите. А буває і таке, що ваші тексти копіюють і викладають на інші сайти, з цим боротися вже складніше. При наявності декількох сторінок на вашому сайті з різними URL, але однаковим вмістом, вам слід визначити потрібну вам сторінку, а решта видалити з сайту і з індексу пошукових систем. Методи видалення різні і залежать від властивостей дубльованих сторінок. Якщо ви виявили ваш контент на чужому сайті, то тут треба писати гнівного листа адміністратору сайту, з проханням видалити або змінити ваш текст.
Якщо у вас є методи, які ви з успіхом застосовуєте, будь ласка, напишіть їх у коментарях, щоб інші, включаючи мене, могли витягти з них вигоду при самостійному просуванні сайтів.