Як правильно оптимізувати тег title

475

Тег title є одним з основних тегів, на сторінки. Саме його пошуковий робот бачить першим, тому що title це назва сторінки. Як люди відрізнять файли з різними назвами, так і пошуковий робот по заголовкам відрізняє більшість сторінок в інтернеті і надає словам з title найбільший вагу. По мені так складання правильно оптимізованого тега заголовка сторінки є правилом хорошого тону і має дуже важливу роль в seo оптимізації.

Title – назва сторінки

В оптимізованому тайтлі повинна бути відображена суть контенту сторінки. Це впливає, як на юзабіліті, так і на всю оптимізацію в цілому. Тайтли ми найчастіше бачимо у видачі пошукових систем. Якщо на стариці буде не повний тайтл, то клікабельність оголошення буде мінімальна тому, що вона не буде залучати людей. Так само тайтли використовують і в каталогах, що б дати зрозуміти людині куди веде це посилання. Якщо сторінка не буде названа відповідним чином, то вона не отримає якісного цільового трафіку. Дуже складно користуватися файлами без назви чи названих невідомим ім’ям.

Приміром порівняйте яку назву більш інформативно.

  • untitle document
  • Блог SEOjedi по самостійному просуванню сайтів

Пошукові системи стали надавати словами з тайтлов самий більшої ваги. Тому розмістивши правильні ключові слова в тайтлі, можна отримати більшу кількість релевантності за запитами.

Різні оптимізовані title для різних сторінок

Правилом хорошого тону робити для кожної сторінки унікальний тайтл. Є тайтли на 2-ух і більш сторінках будуть однакові, то пошуковий робот може порахувати, що і самі сторінки однакові і склеїти їх. Треба зробити, що б на всіх сторінках сайту були відрізняються тайтли і кожен був унікальний, як на самому сайті, так і в інтернеті. Домогтися унікальності у всьому інтернеті можна додавши назва бренду. А унікальність тайтла на сайті можна зробити безліччю способів; для новин можна виводити дату, якщо одна стаття розбита на декілька сторінок, то можна додати в тайтл частина 1, частина 2 і т. д.

Рекомендую до прочитання: Карта сайту sitemap.xml

Назва бренду в title

Це допоможе користувачам побачити, куди вони йдуть, а може навіть вони запам’ятають назва бренду і пізніше шукати саме його, а не якусь не відому фірму, компанію, блог.

  • Правильна оптимізація тега title | Блог SEOjedi

Оптимізація title — Ключові слова

Обов’язково потрібно включати ключові слова у тайтл, тому що, як вже говорилося вище, вони отримають самий більшу вагу і додадуть велику частку релевантності сторінки. Це основне, що потрібно зробити при оптимізація тайтла.

Правильна оптимізація title — Ключові слова

Ключові слова повинні входити в тайтл природно. Люди і пошукові системи зараз негативно ставляться до неприродним виразами і до пере оптимізації.

  • Вікна, Москва, ціна, купити, вартість

Не має сенсу повторювати одне і теж слово більше 2 разів. По-перше, це не дасть вам більше релевантності. По друге це лише покаже пере спам і пере оптимізацію для пошукових систем.

  • iphone 4, iphone 4s, iphone 5, iphone 5c і т. д.

Використовувати по мінімуму або зовсім відмовитися від стоп слів (і, або, а, к, я, не, до і т. д.) і знаків пунктуації. Тут я думаю, коментарі зайві.

Найбільш значущі ключі правильно розташовувати ближче до початку. Чим ближче слово до початку і чим коротше тайтл тим більше вага дається ключу.

Використовуйте патерни і модифікатори, комбінуйте і оптимізуйте ключові слова у природні фрази. Тоді відвідувачі і пошукові системи будуть дуже добре до вас ставитися.

Замість висновку

Після підбору семантичного ядра, оптимізація тегів title перше, що необхідно зробити при самостійному просуванні сайту. Правильно оптимізувати теги легко при знанні російської мови і це повинно увійти у веб-майстра в звичку.

Рекомендую до прочитання: Як правильно скласти семантичне ядро?

TEXT.RU - 100.00%

Попередня статтяКористувачі steam добре прийняли” синтезаторну ” головоломку the signal state
Наступна стаття[халява] купон на безкоштовні набори із завданнями для the lord of the rings online