Соціальне просування

152

Реклама в соціальних мережах: спілкуйтеся зі своєю аудиторією там, де їй це зручно!

Всім привіт! Давненько не виходило писати нові пости, т. к. багато роботи останнім часом, у зв’язку з приходом нового мобільного апдейта Google. Але тут згадав соцмережі і вирішив таки написати невелику статтю для новачків в цьому напрямку. Після прочитання вам буде легше самим почати використовувати SMM в просуванні, або ви зможете більш професійно спілкуватися з працівниками SEO компаній, що пропонують даний вид послуг.

Якщо вам, вашій компанії необхідно підвищити свою популярність, просунути новий бренд або ви бажаєте збільшити популярність корпоративного сайту, то зверніть увагу на соціальні мережі! В соціальних мережах ви обов’язково знайдете свою цільову аудиторію.

Школярі і офісні працівники, молодь, любителі подорожей, автолюбителі і книголюби – сьогодні в соціальних мережах, таких, як «Однокласники», «Вконтакте», «МойМир» та багатьох інших можна знайти практично будь-яку аудиторію. І, що дуже важливо, готову вивчити вашу пропозицію, обговорити новинку, порекомендувати вашу продукцію (послуги) своїм друзям. І… стати вашими клієнтами.

Визначити свою цільову аудиторію, зацікавити її, налагодити з нею контакт, створити своє представництво у соціальних мережах вам допоможуть методи маркетингу в соціальних медіа – SMM (Social Media Marketing).

SMM є ефективним інструментом, за допомогою якого ви можете провести свою рекламну компанію в соціальних мережах, блогах і щоденниках, онлайн-спільнотах. Маркетинг в соціальних мережах затребуваний сьогодні як великими компаніями, так і представниками малого і середнього бізнесу. Він активно використовується російським бізнес – спільнотою для просування продукції та послуг, а також для налагодження безпосереднього контакту, налагодження гармонійних стосунків, як з фактичними, так і з потенційними споживачами.

Прийшов час і вам увійти в унікальну середу соціальних мереж і зайняти у ній своє місце!

Рекомендую до прочитання: Що таке “My response is on my own website”

Великий ефект при малій ціні

При правильному визначенні цільової аудиторії і професійному використанні методів SMM, реклама в соціальних мережах гарантовано дає довгостроковий результат. Ефект від проведення SMM-заходів може бути набагато більше вартості вкладених в такий вид реклами грошових коштів.

Переваги SMM

SMM реклама в соціальних мережах володіє наступними перевагами:

  • Наявність в соціальних медіа готової цільової аудиторії практично для будь-якого виду бізнесу.
  • Можливість вибудовування з цільовою аудиторією необхідних двосторонніх відносин.
  • Можливість перетворення потенційних споживачів у фактичних протягом всього декількох хвилин після публікації рекламного повідомлення!
  • Невелика вартість вкладень у порівнянні з можливим ефектом для просування продукції або послуг.

Безліч SEO студій пропонує своїм клієнтам такі види SMM-послуг, як:

  • Просування в соціальних мережах, спільнотах і сервіси – «Вконтакте», «МойМир», Twitter, Facebook, Livejournal.
  • Просування вашої продукції (послуг) в блогосфері, на форумах, з допомогою інших соціальних сервісів в мережі Інтернет.
  • Створення і просування тематичних спільнот в соціальних мережах.
  • Створення брендових додатки для соціальних медіа.
  • Розробка і проведення стимулюючих (digital-BTL) заходів – конкурсів, промо-акцій, що транслюються в Інтернет.

Основні етапи проведення рекламної компанії:

  • Визначення цільової групи компанії, бренду.
  • Розробка стратегії присутності компанії клієнта в соціальних медіа.
  • Підготовка рекламних матеріалів, промо-текстів і роликів. Розробка стимулюючих заходів і додатків для соціальних мереж.
  • Створення спільнот, блогів, груп.
  • Просування компанії, бренду, продукції, послуг з допомогою методів SMM.
  • Створення спільнот (груп) в соціальних мережах

    В першу чергу необхідно скористатися найбільш популярними в Росії соціальними мережами:

    • створення і просування групи Вконтакті,
    • створення і просування сторінки на Facebook,
    • створення корпоративної сторінки (сторінки бренду) в G+, в даний момент це Google -Мій бізнес.

    Створення таких “островоков лояльності” до вашого продукту, сайту, компанії в цілому дуже корисно і надалі, при правильному підході, нові групи, спільноти поступово “обростуть” зацікавленими відвідувачами, які бажають обговорювати запропоновану вами тему, користуватися посиланнями на ваш сайт, створюючи тим самим солідний трафік. З таких користувачів соціальної мережі і створюється онлайн спільнота лояльних вашої компанії, вашого бренду споживачів.

    Рекомендую до прочитання: Кнопки соціальних мереж

    Створення спільнот (груп) у соціальних мережах забезпечить вашій компанії:

    • впізнаваність бренду,
    • швидку відповідь зв’язок з цільовою аудиторією,
    • підвищення репутації в очах споживачів і партнерів,
    • розширення можливостей по просуванню товарів і послуг.

    Цей рекламний інструмент володіє такими важливими якостями, як:

    • відносна дешевизна,
    • переконливість,
    • ненав’язливість.

    Створення додатків для соціальних мереж

    У соціальних мережах можна розміщувати наступні програми (програмні модулі):

    • Корисні сервіси (календарі, записники).
    • Чати і відеоконференції.
    • Онлайн ігри.
    • Вітрини та альбоми.
    • Комерційні каталоги і навіть інтернет-магазини.

    Всі ці програми можуть використовуватися в наступних цілях:

    • продаж товарів і послуг,
    • реклама, стимулювання зростання попиту на товари і послуги,
    • брендинг (збільшення лояльності до компанії),
    • рекрутинг (залучення аудиторії).

    Вибір на користь того або іншого виду додатки для соціальної мережі робиться в залежності від мети рекламної компанії, специфіки товару або послуги, цільової аудиторії. Ясна річ, що далеко не всі зможуть створювати додатки, але на допомогу завжди прийдуть фахівці, які готові за певну плату:

    • розробити додаток для будь-якої соціальної мережі,
    • спроектувати його інтерфейс,
    • створити унікальний дизайн додатка,
    • погодити розміщення програми з адміністрацією соціальної мережі,
    • організувати його підтримку і просування.

    Не бійтеся звертатися до них і нікого не слухайте, що створення додатків коштує купу грошей. Насправді, все вже давно придумано до нас і зараз залишається тільки брати “готовий код”, трохи його редагувати під ваші потреби і запускати в роботу. Я, коли не вистачає власних знань, розміщую заявки на сайтах фрілансерів і там вже вибираю виконавця за коштами.

    Розробка і проведення стимулюючих (digital-BTL) заходів

    Привернути увагу клієнтів можна організовуючи конкурси, промо-акції та інші стимулюючі заходи в соціальних мережах. За допомогою Digital-BTL заходів можна:

    • стимулювати збут,
    • залучити відвідувачів на сайт компанії або сторінку групи (спільноти) в одній із соціальних мереж);
    • підвищити авторитет і впізнаваність бренду.

    Рекомендую до прочитання: Dofollow блоги з високим PR сайту

    Розробка і проведення стимулюючих заходів включає:

    • проектування промо-акцій;
    • складання правил і формування юридичної бази конкурсів;
    • підбір призів для конкурсів;
    • запуск digital-BTL заходів,
    • роботу з питаннями і негативом від учасників.

    Найширший вибір соціальних мереж

    Найбільш ефективна реклама в найпопулярніших соціальних мережах:

    • «Вконтакте»,
    • «Однокласники»,
    • «МойМир».

    А також:

    • сервісах соціальних новин,
    • соціальних закладках («БобрДобр», Мемогі),
    • фото і відео соціальних мережах (YouTube, Яндекс.Фотки).

    Майданчиком для поширення вашої реклами та комерційної інформації може стати будь-яка з спеціалізованих, тематичних соціальних мереж:

    • Habrahabr (об’єднує IT-фахівців),
    • Koolinar (соціальна мережа кулінарів),
    • IMHOnet (рекомендаційна соціальна мережа)
    • Mamba.ru (дейтинг, знайомства, побачення)
    • Last.fm (музика).

    Головна перевага таких спеціалізованих соціальних мереж – найвища щільність цільової аудиторії.

    З правильним підходом ви обов’язково досягнете успіху!