Що вибрати дофоллоу (Dofollow) або нофоллоу (Nofollow) блог?

703

Всім привіт! Нещодавня розмова в коментарях з шановним Ignis надихнула мене на написання цієї статті. Як ви вже напевно помітили, мій блог відноситься до руху Dofollow. Цей вибір супроводжувався довгими душевними терзаннями і пошуком інформації на підтримку обох варіантів. Скажу відразу, що на всіх сайтах, які створювалися мною раніше, коментарі були закриті від індексації. Точніше не коментарі, а посилання авторів. І питання, що вибрати, дофоллоу (Dofollow) або нофоллоу (Nofollow) блог навіть не піднімалося. Задуматися мене змусило наявність великого числа (на момент створення мого блогу) розкручених дофоллоу блогів, з пристойною відвідуваністю і прекрасними показниками. І при всьому при цьому, у них з кожної сторінки було за 50+ вихідних посилань. Це був той момент, коли я вперше почав думати про резонність dofollow блогів.

Переваги і недоліки NOFOLLOW блогів.

[stextbox id=”info” caption=”Що таке Nofollow блог”]Nofollow (нофоллоу) блог — ресурс, у якого посилання авторів коментарів приховані атрибутом “rel=nofollow”, найчастіше і “noindex” теж. Атрибут “nofollow” говорить пошуковцям про небажання автора блогу передавати вага даної посиланням. Цей тег не приховує посилання від пошукових систем, а лише не передає їй вагу. Пошуковики знають про цю засланні, але грубо кажучи “закривають очі”.[/stextbox]

Почнемо з них, поки що нофоллоу блоги більш поширений вид блогінгу” в російськомовному сегменті. Суть його описана вище. Ми приховуємо посилання, не даючи пошуковикам надавати їм значення. “Сенс залишати коментар на такому ресурсі?” — запитаєте ви. Насправді є сенс. Якісний коментар, оскаржує або вносить корективи, тверезо оцінює в розгорнутому вигляді з аргументами та доказами принесе додатковий трафік на сайт коментатору. В коментах розлучається цей срач і холівар відбуваються часом дуже цікаві дискусії, що 80% блогерів обов’язково читають. А зацікавивши читачів своїм коментарем, вони обов’язково звернуть увагу на ваш сайт. Особливо якщо тематичне доменне ім’я.

Рекомендую до прочитання: Роль відео в пошуковому просуванні

Основні переваги nofollow-блогів.

  • Можливість торгівлі посиланнями. У всіх посилальних біржах ціна розміщується посилання обернено пропорційна кількості вихідних посилань зі сторінки. У дофоллоу блогах можна забути про продаж посилань в Sape, Miralinks, GGL та ін.
  • Збільшення PR (спірно). Більшість користувачів вважає, що за зовнішніми посиланнями витікає вага сторінки. Особливо це стосується PR. Досить спірно, нижче розберемо чому.
  • Відсутність фільтрів від Яндекса. Відомі блогери проводили експерименти dofollow-nofollow. Найяскравіший приклад блозі Devaka.ru. Результати можете побачити в цій статті. В результаті відкриття посилань на індексацію в Яндексі сайт кілька просідав по позиціях, очевидно отримуючи якийсь фільтр за надлишок вихідної маси. Nofollow блогах таке не загрожує.
  • Відсутність спаму в коментарях. Блог з відкритими до індексації вихідними посиланнями — рай для спамерів. Приготуйтеся до хвилі безглуздого і нещадного спаму в коментарях. Купи відповідей “дякую, врахую”, “класна стаття, мені сподобалася” і ‘я з вами погоджуюсь, але за статтю дякую”. У nofollow такого немає, яка б крута стаття не була).

Основні недоліки блогів Nofollow (нофоллоу).

Найбільший недолік – це відсутність мотивації у користувачів залишити коментар після прочитання статті. Не варто забувати, що коментарі – це додатковий унікальний і тематичний контент на вашому блозі. Збільшення числа коментарів говорить про популярність вашої статті, а що може бути важливіше для ПС, ніж корисність контенту для користувача? Саме – нічого.

Чому я вибрав блог Dofollow, а не Nofollow?

Основні переваги Дофоллоу блогу.

[stextbox id=”info” caption=”Що таке блог Dofollow”]Дофоллоу (Dofollow) блог — ресурс, посилання на якій відкрита для індексування ПС. Це такий собі обмін: коментатор вам унікальний контент, у вигляді гарного коментаря. Ви йому зворотне посилання з вашого ресурсу.[/stextbox]

Рекомендую до прочитання: 10 порад по оптимізації блога

Якщо говорити начистоту, то дофоллоу рух має на перший погляд дуже багато недоліків. Основні з них:

  • Величезна кількість спаму.
  • Велике число вихідних посилань, що завжди розцінювалося як неприпустимий фактор при розкручуванні.
  • Можливість отримання АГС від Яндекса за вихідні.
  • Витіканню PR на сторінки інших блогів.
  • Але це недоліки тільки на перший погляд. З величезною кількістю спаму ми будемо боротися за допомогою плагіна AKISMET (в вордпресс він встановлений за замовчуванням, як його налаштувати і отримати безкоштовний ключ, розповідати немає сенсу, все просто, як “граблі”), а також плагіном установки капчі. Їх в мережі знайти можете валом, мені подобається Captcha by BestWebSoft. Її вигляд можна побачити у мене на блозі, під формою коментування.

    Перетікання PR і страх отримати АГС від Яндекса. Так, велика кількість вихідних посилань це погано. Але це погано в тому випадку, якщо посилання ведуть на:

    • Відверті ГС, дорвеї, лінкопомийки;
    • НЕтематические ресурси;
    • Просувні чорними методами сайти;

    В іншому, від вихідних посилань є користь. Керівники відділів допомоги вебмайстрам як Yandex, так і Google неодноразово вказували на необхідність дотримання повноти інформації в постах. Даючи можливість користувачу переходити з джерел, з яких ви брали інформацію, по земельних ресурсах, де він може більш широко розглянути той чи інший питання. Тим самим ви допомагаєте користувачеві відповісти на його пошукової запит. Пошукова машина вас тільки заохотить за таке. Не варто забувати, що ми живемо не у 2000 році, коли наявність зовнішнього посилання безпосередньо позначалося як на донора, так і реципієнта. Зараз пошукова машина прекрасно розуміє структуру сайту, розташування основного і другорядного контенту і співвідносить релевантність посилань з місцем їх розташування. Існують Dofollow блоги з 300+ вихідних посилань зі сторінки і нормально індексуються.

    Рекомендую до прочитання: Реєстрація сайту в пошукових системах

    В якості епілогу

    Я завжди думав, що коментарі мають лишатися щиро, без наміру отримати зворотній посилання. З цього міркування мене зрушила фраза з блогу, адресу якого я забув на жаль, але суть фраза була така: “…але задумайтеся, хто більше зацікавлений у коментарі автор або коментатор?”. Дійсно, адже це мені потрібен унікальний контент, і це моє завдання зацікавити людину прочитав пост залишити свій коментар. Так що “спасибі” у вигляді зворотного посилання – прекрасне рішення. Ну і наостанок хочеться додати, що ваш блог, це все таки ваше творіння і тільки вам вирішувати залишати посилання відкритими або приховувати їх. Цей блог Dofollow я зробив з самого його “народження” і незалежно від його “успішність”, він таким і залишиться.

    TEXT.RU - 100.00%

    P. S. Найкраща подяка – лайк в соц. мережах! ;)

    Попередня статтяБіржа Mainlink.ru – надійний партнер
    Наступна статтяЦілі просування сайту