Види пошукової оптимізації

170

Як ви знаєте, SEO — це комплекс заходів, спрямованих на підняття рівня відвідуваності веб-сайту з пошукових систем. Залежно від використовуваних інструментів SEO підрозділяють на біле, сіре і чорне. Всі вони гідні згадки, але далеко не всі рекомендується використовувати під час розкрутки майданчика в мережі інтернет. Отже, в даній статті я розповім саме про ці види оптимізації. Тільки я не буду описувати те, що треба робити при використанні того чи іншого виду, я хочу донести до вас лише різницю між ними.

Біле SEO

Найкращим вибором для початківця і будь-якого в принципі SEO-шника стане біле SEO. Методи білого SEO повністю легальні і, при їх використанні, просувний ресурс ніколи не буде підданий блокування або яким-небудь санкцій. В основному оптимізації піддається структура сайту. Зокрема мова йде про карту сайту, різного роду редиректи, методи HTTP і, звичайно, грамотний, унікальний, корисний контент. Для зовнішньої оптимізації закуповуються вічні посилання з якісних сайтів. Часто ведеться просування статтями, що дуже добре позначається на підвищенні трасту.

Карту сайту бажано створити відразу після завершення наповнення сайту контентом. А після – постійно оновлювати, щоб нові матеріали додавалися в індекс як можна швидше. Для цього існують спеціальні плагіни, які автоматизують процес.

Також необхідно обробляти дублюючий контент: наприклад, версія для друку, яку слід прибрати з індексу, щоб індексація сайту в цілому пройшла швидше. Якісний контент повинен бути унікальним і цікавим в першу чергу. Цього можна досягти з допомогою глибокого рерайта або безпосередньо копірайту.

При білому SEO все легально, чесно, пошуковики не піддаються обману.

Сіре SEO

Як таку, різницю між білою SEO оптимізацією і сірої виявити досить складно, а в більшості випадків неможливо. Це відбувається з-за того, що сіре SEO не суперечить загальновизнаним правилам просування і залежить не стільки від практичних, скільки від моральних засад веб-майстра. Для прикладу можна змоделювати наступну ситуацію: білі SEO-шники просувають сайти якісним і унікальним контентом, взаємодіють з користувачами в соціальних мережах і т. п., а сірі товариші замінюють якісний контент на рерайт, напихають його потрібними ключевиками, докуповують вічних посилань, запускають крауд-маркетинг і радіють життю.

Рекомендую до прочитання: Підбір ключових слів

Так що, при використанні сірої оптимізації треба керуватися правилом лікарів – Не нашкодь!

Чорне SEO

Методи «чорної» оптимізації увазі надмірне використання різних технік, хитрощів. Дуже часто можна бачити різного роду «фічі», начебто невидимих фреймів, які створюють видимість одночасного відвідування половини сторінок сайту, або невидимих текстів, напханих ключовими словами спеціально для пошукових машин. До речі, якщо ви не розумієте деякі слова, то подучите SEO терміни.

Крім того, іноді мова йде про нахабне копипасте без цитування або зазначення джерел. Очевидний плюс — топові місця в протягом пари тижнів. Очевидні мінуси — блокування протягом пари місяців.

Виды оптимизации сайта

Чорне SEO використовується найчастіше для того, щоб швидко і ненадовго загнати свій сайт в ТОП.

Всі перераховані види Search Engine Optimisation мають право на життя і більш того – використовуються. Проте якщо є бажання створити веб-ресурс, який буде функціонувати довгий час і приносити стабільний прибуток, то кращим вибором без сумнівів стане біле SEO. Але воно потребує чималих зусиль, часу, терпіння. Втім, завжди можна вибрати компроміс!