SEO просування сайту

104

SEO продвижение сайтов

Як заощадити на SEO просування сайту

Всім привіт! Навалилося роботи, тому що давно не писав нічого нового з моєї улюбленої теми SEO просування сайтів. Зі спілкування з двома останніми замовниками, які замовляли SEO консультації, у мене і з’явилася думка написати цю статтю, в якій просто ділюся своїми думками і спостереженнями.

Для людини, далекої від сфери пошукової оптимізації, політика ціноутворення в галузі SEO просування сайтів являє собою справжню загадку. Тим не менш, бажання домогтися найкращого результату з найменшими витратами природно для будь-якого власника сайту.

Реально заощадити на пошуковому просуванні без шкоди для результату? Для цього необхідно дотримуватися декількох рекомендацій. Почати хотілося б з того, що став популярним у сфері оптимізаторів анекдоту:

– Алло, це SEO-агентство?
– (шепотом) Так.
– А чому пошепки?
– Я зараз на алгебри…

Розшифровується просто анекдот: спроби реалізувати себе в сфері SEO просування сайтів зараз робить величезна кількість людей, причому досвід і рівень кваліфікації багатьох з них, м’яко кажучи, залишає бажати кращого. Спокусившись низькими розцінками новачка на SEO-ринку, ви ризикуєте не тільки не досягти бажаного ефекту, але й погіршити стан справ. Причому ступінь шкоди може бути різною:

  • від наповнення сторінок сайту абсолютно непридатним для читання контентом, перенасиченим ключовими словами (чи варто говорити, що побачивши такий текст, відвідувач одразу покине сторінку сайту, не витрачаючи свій дорогоцінний час на ознайомлення з її вмістом)
  • до попадання ресурсу під фільтри пошукових систем внаслідок неправильних дій адміністратора

Природно, на виправлення таких помилок можуть піти набагато більш значні кошти, ніж витрачені на роботу новачка, ціни якого «вас приємно здивують». Таким чином, яку б лояльну політику вам не обіцяли SEO-студії або індивідуальні фахівці без значного досвіду роботи, приймайте до уваги ризики, з якими ви можете зіткнутися.

Рекомендую до прочитання: Самостійне просування інтернет магазину

Крім того, всупереч існуючим стереотипам, великі і авторитетні компанії, що спеціалізуються на пошуковому просуванні, часто пропонують своїм клієнтам спеціальні програми, що дозволяють заощадити вельми і вельми значні суми. Приміром, досить розглянути такий важливий етап SEO просування сайтів, як статейний маркетинг, тобто розміщення текстів з анкорной посиланням на сайт у зовнішніх джерелах. Замовивши пакетне написання статей з публікацією на підібраних фахівцями майданчиках, клієнт платить набагато менше, ніж якби замовляв послуги по створенню текстів у фрілансерів або сторонніх студій контенту і, крім того, одержує гарантії якості зовнішньої оптимізації. Але, звичайно ж, якість цих статей буде на порядок нижче, тому, для наповнення сайту якісним контентом, такі статті не підійдуть (ІМХО).

Резюмуючи, можна сказати, що реальна можливість заощадити на SEO просування сайту з збереженням його результату — це в першу чергу грамотна внутрішня оптимізація і співробітництво з компетентними фахівцями, які, крім іншого, досить лояльно ставляться до постійних клієнтів і постійно йдуть їм назустріч, у тому числі і у фінансовому питанні.