smm просування в соціальних мережах

5-28-2020

Поняття SMO (Social Media Optimization) і SMM (Social Media Marketing) все частіше з’являються в Інтернеті. Компанії побачили можливість, які активність в соціальних мережах, тепер час на прийняття конкретних дій. SMO і SMM починають являти собою важливий елемент стратегії просування продуктів і послуг. Однак їх потенціал ще не повністю використаний. Що таке SMO і які дії включає в себе? Які правила варто втілити в життя? Як на практиці використовувати SMO і SMM? Більш детально дивіться реклама в Інтернеті ціни на яку можна подивитися на сайті маркетингової компанії UAATEAM .

SMO, тобто, що?

SMO (Social Media Optimization)-це сукупність заходів, спрямованих на просування web-сайту з використанням соціальних мереж . Інакше кажучи, це така оптимізація сайту, яка полегшить його акції в інтернет-спільнотах, таких як Facebook, YouTube, Twitter, зображення на екрані радара і т. д.

Social Media Optimization часто плутають з social Media Marketing (SMM). Різниця між цими поняттями полягає в тому, що:

дії SMO зосереджені в межах вашого сайту,
дії SMM здійснюються за сайт-це зовнішнє просування контенту в рамках інтернет-спільнот.

У разі SMM інтернет-користувачі потрапляють на цікавлять їх зміст спасибі команді інші користувачі. Таким чином, якщо ви хочете бути соціальної мережі і добре реалізувати свою стратегію SMM, ви повинні спочатку зосередитися на діях SMO.

Основні принципи SMO і SMM

  • Створюйте контент, яким ваші читачі захочуть поділитися в Інтернеті переважають компанії, які пропонують відмінний зміст. Сайт як наукова публікація-чим більше в інших книгах виноски до неї, чим більше цитується з її фрагментів, тим більше публікація цінна і цінна. Якщо перевести це на веб-сайт-чим більше посилань на неї веде з інших корисних сервісів, тим краще. Однак з точки зору SMO посилання це ще не все. Дивлячись через призму стратегії SMM такі дії є навіть більш цінними, ніж вхідні посилання. Чим краще буде ваш контент, тим більше людей захочуть ним поділитися.
  • Зробіть так, щоб ділитися було просто
  • Люди діляться з друзями різними знахідками з мережі на кілька способів. Вони можуть розмістити на своїх сайтах посилання на Вас розмістити ваші відео, відправити посилання в Twitter .
  • Винагородити відданість користувачів. Це і є якраз поведінка, яку, перш за все, ми повинні платити (наприклад, короткі по електронній пошті, коментарі, слова подяки і т.д.). Такі дії додатково мотивують користувачів до активності.
    Поширюйте свій контент-сам і за допомогою інших робіть це в будь-якій можливій формі.
  • Використовуйте CMS систем, які мають вбудовану функцію social media. Це системи, інтегровані з соціальними мережами. Публікуючи контент на своєму веб-сайті одночасно поділяю з інтернет-спільнотою, наприклад, на Facebook або в Twitter. Ви можете також визначити, яка текст буде відображатися тільки на вашій веб-сторінці, яка в соціальній мережі.

Що ще ви можете зробити?

Створити свій блог-якщо у вас статичний і досить офіційну веб-сторінку, блог допоможе вам налагодити відносини , представляти нові послуги, результати досліджень і т. д.
Використовуйте ліцензії сприятливих цитуванні сторінок, наприклад, Creative Commons. Розкажіть своїм читачам, що її ви використовуєте.

Використовуйте RSS-канал.
Розмістіть на сайті віджет необхідності спостереження вашого профілю в соціальній мережі.
Беріть участь в житті спільноти, пропонуйте, обмінюйтеся думками – коментуйте – ви станете впізнаваним і цінним для суспільства.

Використовувати дружні URL-адрес-таких, які будуть чітко повідомити в чому зміст вашого сайту. Уникайте імен, які складаються з нічого не говорять цифр, Коми, крапки з комою і т. д.
Вивчіть свою спільноту-завдяки цьому ви будете знати які матеріали і яким чином направляти в цьому співтоваристві.

Будь надійним і природним – люди відразу відчувають брехню. Або істинний, і в нагороду ви отримаєте довіру і повагу спільноти.
Будьте відкриті і завжди на час – в суспільстві багато що відбувається, і швидко відбувається. Змінюйте разом зі змінами в межах громади, в житті якої ви берете участь.
Дивись і змінити-вибирайте ті дії, які дають Вам більше користі.

Відносини, SMO і SMM з іншими видами просування в Інтернеті

SMO і SEO-SEO будується сайт доброзичливим для пошукових систем, а SMO сторінку приємною для соціальних мереж. SMO фокусується на отриманні трафіку з інших джерел, ніж пошуковик, хоча більш високі позиції в результатах пошуку також є перевагою, яка виходить від успішного SMO.

SMO і вірусний маркетинг-якщо Ваш контент буде цікавим, інтернет-користувачі, звичайно, з ним поділяться. Будуть додавати сайт в закладки” відрити “його або рекомендувати іншим, натиснувши”мені подобається”. А це вже набуває рис вірусного маркетингу.
SMM і ЕПР-SMM є невід’ємною частиною управління зображенням в режимі онлайн. Як активний член спільноти, який сприяє в них свій сайт, ви створюєте одночасно ваш образ в цих громадах.

Хто може використовувати SMO і SMM? Кожна. І ось що чудово. Незалежно від того, наскільки великою компанією ви працюєте і який у вас бюджет, ви можете отримати вигоду від цих дій. Обмежує Вас тільки власну творчість. Використання соціальних мереж у просуванні бізнесу, однак, не є легким завданням. Люди дуже чутливі на будь-які форми просування рішень для комерційних і бізнес. Дії в громадах вимагають великого почуття. Незважаючи на це, не бійтеся пробувати. Створіть свій власний, ретельно продуманої стратегії, SMM, Визначте ваші цілі, а потім втіліть їх у життя. Почніть працювати, і нехай ваші клієнти самі Вас знайшли.