Види пошукових запитів

115

Виды поисковых запросов

Сьогодні ми поговоримо про види пошукових запитах. Пошук інформації, що нас цікавить в інтернеті починається з пошуковика. Користувач вводить в пошуковий рядок від одного до декількох слів, що цікавить його темі – тобто робить пошуковий запит. Між тим, знайти відразу потрібну інформацію в мережі стає все важче – щодня з’являються нові сайти, кількість інформації збільшується. Тому проблема видачі користувачу потрібних йому відомостей стоїть дуже гостро.

Штучний інтелект поки що не створений і пошукова машина намагається «вгадати», що потрібно користувачеві, керуючись певними алгоритмами, дуже складними і дуже охороняються, так як це – основа існування пошуковика. Побудовано алгоритм на статистичних даних, що дозволяє показати ті сайти, де зустрічаються цікавлять користувача слова.

А якщо до того ж на ці сайти посилаються інші користувачі в очах пошуковика ця сторінка має більшу вагу», тільки ссылке повинні бути природними, інакше авторитет сторінка може і не отримати (залежить від того, які купувати посилання).

Якщо вам не зрозумілі багато SEO терміни, такі як: запит, користувач, пошукова машина, чорна оптимізація і так далі, то прочитайте статтю, посилання на яку варто раніше. Також рекомендую прочитати статтю “Введення в SEO“.

Види частотності пошукових запитів

З точки зору спеціаліста з просування сайту, пошуковий запит виглядає дещо інакше. Оптимізатор теж оперує статистичними даними, але цікавить його головним чином те, які саме запити набирали користувачі в пошуках потрібних їм відомостей. Якісь запити зустрічаються дуже часто, якісь менше, а за деякими запитам статистика взагалі прямує до нуля – з тієї причини, що дана інформація нікому не цікава.

Відповідно ці запити класифікують на:

  • Високочастотні – це запити, які мають багато показів, наприклад, 50, 100, 300 і більше тисяч.
  • Середньочастотні – це кілька сотень переходів по посиланнях щомісяця, якщо бути точним від 1000 до 10 000.
  • Низькочастотні – такі запити мають від 10 до 1000 показів в місяць. Під такі ключевики досить просто вийти в ТОП, іноді достатньо написати SEO текст (хороша стаття про те, як це зробити) і задіяти потенціал внутрішньої перелінковки.

Рекомендую до прочитання: Огляд сервісу для аналізу конкурентів – SpyWords

Види конкурентності пошукових запитів

Заробляючи на життя тим, що просувають сайти у видачі пошуковика як можна вище, а ідеально виконаною роботою вважається перше місце на першій сторінці, оптимізатори розглядають пошукові запити ще по одній класифікації – конкурентності. Також, як і частотна, конкурентна класифікація поділяється на:

  • Висококонкурентні запити.
  • Среднеконкурентные.
  • Низкоконкурентные.

Тут, думаю, пояснення зайві, все і так зрозуміло. :)

Невблаганна статистика показує, що величезна кількість людей, які обирають собі комп’ютер, набирає в пошуковику словосполучення «купити комп’ютер». На думку експертів, 41% користувачів при пошуку потрібної інформації не заходить далі першої сторінки – можна уявити собі, яка важка боротьба ведеться за потрапляння в першу десятку видачі.

По середньо і низкоконкурентних запитам потрапити наверх набагато легше, так як певну модель комп’ютера вводять в пошуковий рядок набагато менша кількість людей – і, відповідно, оптимізуючи сайт під цей конкретний пошуковий запит просунути його на лідируючі позиції стає простіше.

Навігаційні, інформаційні, транзакційні запити

Давно відомо, що багато людей звертаються до пошуковику як до оракула, задавати пошукові запити типу: «яка завтра буде погода?» чи «що таке любов?». Так як пошукові системи заробляють на контекстній рекламі, то їм дуже важливо ненав’язливо запропонувати покупцеві товар або послугу, ґрунтуючись на аналізі його запитів. Подібного роду запити також мають класифікацію.

  • Навігаційні запити – користувач не може точно сформулювати свої цілі і питає систему, точно також, як в житті запитує іншої людини.
  • Інформаційні запити – включає в себе величезну кількість різних запитів від абсолютно конкретних до таких, на які людство досі не знайшла відповідей.
  • Транзакційні запити – суто ділові, що стосуються різних фінансових операцій, запити пов’язані з реєстрацією, створення різних облікових записів і так далі.
  • Рекомендую до прочитання: Нудота тексту

    Немає жодних сумнівів, що з плином часу види пошукових запитів будуть змінюватися. Так, вже зараз існує можливість вести пошук по зображенню. Тобто, ввівши у пошуковик своє фото, можна знайти себе на інших світлинах, якщо вони присутні на проіндексованих пошуковою системою веб-сторінках. Але така класифікація пошукових запитів ще чекає своєї години.