Доброго часу доби! Нещодавно переробляли інтернет магазин, дизайн, CMS, коротше все з ніг на голову перевстановили. Наповнили і зайнялися просуванням інтернет-магазину з ПС. Ось я і вирішив викласти на одному місці, все, що вважаю важливим та необхідним. Якщо висловлюватись сучасною мовою – Кейс з просування інтернет магазину вийшов. Хочу попередити, що все, написане мною, не варто застосовувати як неотступные правила, кожен проект індивідуальний, але загальний напрямок, на мій погляд, правильне. Кожен з наведених порад протестований мною і працює на загальну користь. Так що, чим більше порад щодо просування інтернет магазину вам вдасться застосувати на своєму проекті, тим більше ви отримаєте потенційних клієнтів. Все написане нижче буде корисно і цікаво тим, хто займається виробництвом і просуванням сайтів і новачкам-ЅЕОшникам.
Поради з оптимізації та просування інтернет магазину
- Як і скрізь, при створенні сайтів, важливою частиною є дизайн і навігація. Про це можна почитати у статті юзабіліті сайту.
- На головній сторінці інтернет магазину, крім основних товарів і різних “штучок”, обов’язково додайте унікальний текст про вашому магазині з головним, на ваш погляд, ключовим словом.
- Назви категорій і товарів намагайтеся прописувати з ключовими словами, що не довгі або максимально скорочувати, щоб надалі ваші URL не заповнювали все вікно браузера. Це правило відноситься до ЧПУ.
- Для кожної категорії товарів пишіть унікальний текст.
- Для товарів, унікальний текст не обов’язково використовувати, ПС вміють розпізнавати технічні описи та інструкції. А от наявність коментування (відгуків клієнтів), з часом, зробить вашу сторінку з товаром більш унікальної.
- По можливості, намагайтеся використовувати унікальні зображення. Якщо самі не маєте навичок і можливості фотографувати товари, то на допомогу вам графічні редактори. Ну і звичайно ж, зображення повинні бути чіткими, якісними і оптимізованими. Про оптимізацію зображень для інтернет магазинів я писав в цій статті.
- Не забуваємо про внутрішній перелінковці. У магазині з купою товарів це зробити проблематично. Тому використовуємо такі речі як: схожі товари під кожним окремим товаром, самі купуються товари і акції на головній сторінці сайту.
- Наявність можливості залишати відгуки до товарів і коментарі дає великий плюс до продажу. Більшість користувачів вибирають товари грунтуючись на відгуках. Також, це додає на сторінки вашого сайту постійно оновлюється, унікальний контент.
- Мета теги. Це як і в простих сайтах – обов’язкові атрибути сторінок. Мета теги мають бути заповнені як можна більш повно. Детально читаємо в цій статті.
- Обов’язкова присутність кнопок соціальних мереж. Тут без коментарів.
- Присутність чату дозволить вам дати найбільш вичерпні відповіді на питання відвідувачів інтернет-магазину в найкоротші терміни.
- Налаштуйте пошук по сайту таким чином, щоб в результатах коротка інформація виводилася з зображенням товару.
- Крім товарів і категорій на сайті обов’язково повинна бути постійно поповнювана інформація. Це може бути блог або новинна стрічка з тематичними матеріалами. Пошукові системи люблять сайти з часто оновлюваним контентом.
- Написи на картках товарів: Акція, Знижка, Новинка, % і т. д., дуже сприяють продажам.
- Обов’язкова наявність біля кожного товару ціни і кнопки купити (кошик)
- Контактні дані розміщуйте на кожній сторінці сайту (наприклад, у “шапці” сайту), щоб покупець міг у будь-яку хвилину, не покидаючи сторінки з товаром, звернутися до консультанта або продавця по телефону.
- Створіть сторінку “Про нас” або “Про компанії”, в якій дайте розгорнуту інформацію про вашому магазині. Це додасть довіри до вас і вашого інтернет-магазину.
- Додайте свій магазин в Google адреси і Яндекс.Карти. Це принесе додатковий трафік і прикрасить сніппети.
Рекомендую до прочитання: Пам’ятка для клієнтів SEO
Ну, якось так. З тим, що вийшло в результаті, можна ознайомитися тут. Я впевнений, що це не повний список всіляких хитрощів при просуванні інтернет магазину. Але якщо ви застосуєте ці поради при оптимізації свого проекту, то результати вас порадують. Не забуваємо оцінювати статтю, а так само коментувати та додавати свої поради щодо просування інтернет магазинів. Ну і для закріплення пропоную подивитися відео з оптимізації інтернет-магазину.