Amazon завжди розглядала свою технологію сканування долонь amazon one як щось більше, ніж просто систему ідентифікації для швидких платежів. Компанія розраховує застосовувати її для посвідчення осіб в громадських місцях від офісів до стадіонів. Amazon вже оголосила про партнерство з продавцем квитків axs, який має намір впровадити це рішення у відкритому амфітеатрі red rocks amphitheatre в колорадо.
Theverge.com
Вперше технологія застосовується за межами магазинів amazon і whole food, і компанія очікує, що вона буде використовуватися axs і в інших локаціях. Поки люди зможуть скористатися нею в терміналах амфітеатру red rockks-система буде ідентифікувати унікальні відбитки долонь.
В amazon розраховують переконати бізнес і користувачів, що рішення зручніше, ніж регулярні безконтактні карти і qr-коди, але багато хто ставить доцільність такого нововведення під сумнів.
Дійсно, ймовірність втратити традиційний квиток відносно висока, але в наші дні більшість квитків зберігаються в смартфонах, які користувачі зазвичай постійно тримають при собі.
Theverge.com
Численні експерти вкрай скептично ставляться до ініціативи amazon — вигода використання amazon one нікчемна, тому компанія, ймовірно, зацікавлена в зборі біометричних та інших персональних даних. Якщо технологія стане стандартом в магазинах і розважальних комплексах, компанія дізнається про купівельні звички і хобі набагато більше.
Поки несхоже, що технологія отримала сильний імпульс. Amazon one присутній на ринку вже рік, але розробник повідомляв тільки про «десятки тисяч клієнтів, які зареєструвалися і використовують сервіси в магазинах amazon». Судячи з усього, у використанні системи дійсно більше зацікавлена компанія, а не покупці — вона готова доплачувати по 10 доларів за реєстрацію кожного користувача.