Оптимізація сайту під соціальні мережі.

173

Сьогодні практично кожен користувач інтернету має свій аккаунт в соціальних мережах. При цьому кількість таких мереж, як і їх мешканців, постійно зростає. Спочатку такі мережі мали невелику аудиторію і надавали певний набір інструментів для спілкування. Сьогодні ж масштаб віртуальних спільнот став величезним і з цієї причини все більше підприємців та маркетологів дивляться в їхній бік, адже вони мають дуже високий комерційний потенціал.

Методи оптимізації

Методи оптимізації сайтів під соціальні мережі з’явилися зовсім недавно. Більшість таких мереж надали власникам можливість додавання своїх віджетів на сторінки різних ресурсів. Багато сайтів сьогодні мають різні кнопки з соціалок. Це дозволяє користувачам ділитися сподобалася інформацією зі своїми друзями та знайомими. Також з’явилася можливість створення груп і спільнот, присвячених певній темі, що також використовується в комерційних цілях, дозволяючи залучати потенційних клієнтів.

Отже, давайте розглянемо, на які етапи поділяється оптимізація під соціальні мережі. Перш за все треба визначитися якими інструментами краще всього користуватися стосовно до просування того чи іншого проекту. Наприклад, можна додати на сторінки сайту кнопки like, мені подобається від VK.com,tweet і так далі. Всі ці гаджети повинні бути доступні з усіх сторінок сайту, який просувається. При перегляді вмісту сторінки відвідувач зможе поділитися новиною чи цікавим матеріалом зі своїми знайомими з соціальної мережі, де він зареєстрований.

Сенс просування сайту в соціальних мережах

Що таке просування в соціальних мережах і для чого воно потрібно. Деякі показники інтернет-ресурсів у соціальних мережах також враховуються пошуковими системами при ранжуванні результатів пошуку. Наприклад, пошукова система Google враховує кількість “лайків”. Кнопка “зберегти” автоматично генерує посилання на сайт на сторінці користувача соціальної мережі. Це також сприяє просуванню в пошукових системах.

Рекомендую до прочитання: Чорне SEO: як вбити сайт і потрапити під санкції

Також необхідно створювати свою сторінку у всіх соціальних мережах, які передбачається використовувати у розкрутці сайту. Після цього можна буде створювати свою спільноту, й виступати у ролі представника проекту. Звичайно ж, слід розуміти, що створювана група і публічна сторінка повинні представляти реальний інтерес тутешнім мешканцям, інакше ніякого толку не буде. Використовуйте яскраві фото або цікаві відеоматеріали, щоб ще більше зацікавити аудиторію.

Комерційне використання

Соціальні мережі являють величезний інтерес для комерції, адже кількість користувачів в них досягає декількох мільйонів вже сьогодні і ця цифра постійно зростає. До того ж сьогодні вже є компанії, які побудували свій бізнес виключно в соціальних мережах і успішно монетизують отриманий там трафік.