Маленьку перемогу здобули над apple американські споживачі. Днями apple погодилася заплатити майже 100 мільйонів доларів за колективним позовом, в якому користувачі звинуватили компанію в порушенні т.зв. «закону магнуссона-мосса про гарантії» та інших законів сша. Стверджується, що в якості заміни своїх пристроїв по гарантії apple надавала відремонтовані екземпляри замість нових.
Macrumors.com
Відповідно до угоди користувача про ремонт для користувачів з сша, при обслуговуванні продукту користувача компанія ” може використовувати нові або відремонтовані частини або продукти, еквівалентні новим по продуктивності і надійності». Проте подали колективний позов користувачі порахували, що відремонтовані пристрої не є еквівалентом нових і зажадали у apple матеріальної компенсації.
Угода стосується позивачів з сша, які купили план обслуговування applecare protection plan або applecare+ безпосередньо або через програму iphone upgrade program після 20 липня 2012 року і отримали натомість зламаного пристрою відновлене. Тепер сторони досягли угоди у справі і якщо вона буде схвалена судом, кожен з позивачів отримає компенсацію, відповідну кількості проблемних гаджетів.
Очікується, що покупцям в сумі дістанеться від 63,4 до 68,1 мільйона доларів — інші гроші з $95 млн, які заплатить apple, підуть на покриття судових витрат та інших витрат. Колективний позов був поданий ще в 2016 році в каліфорнії і розглядається досі.
Відомо, що apple «активно заперечувала» той факт, що відремонтовані пристрої гірше нових, але вважала за краще прийти до угоди з позивачами, оцінивши можливі витрати при продовженні тяжби. Очікується, що угода буде оголошена судом 20 жовтня або так скоро після цього, як суддя зможе розглянути його.