Мінусинськ від Яндекса – санкції за покупку посилань

481

Всім привіт! Ось і дочекалися від Яндекса кардинальних заходів щодо покупних посилань. Зовсім недавно, 15 квітня, у Мінську проходила конференція під назвою “Тиждень Байнета”, ось там і прогриміла новина від Олександра Садовського, який є керівником пошукових сервісів компанії Яндекс, в якій сказано, що з 14 травня сайти, які не припинять закупівлю посилань, будуть пессимизированы.

Просторово-часова ссылкокачественность

Насамперед, на презентації алгоритму Мінусинськ Садовський уточнив, що після торішньої скасування посилального ранжирування було скасовано лише 14% посилань. Яндекс це пояснив “інертністю” вебмайстрів. А я думаю, що це ще і небажання откзываться від ласого шматочка заробітку. Та й для чого напружуватися і розвивати ресурс, якщо можна тупо купувати ГС і, як і раніше, нічого не робити. Так от, для представників бізнесу та власників веб-сайтів, яких ще “доять” такі “товариші” повідомляється, що можна сміливо переставати витрачати величезні суми грошей на покупні посилання і пустити їх на реальний розвиток своїх проектів, в т. ч. і на внутрішню оптимізацію сайтів.
Олександр Садовський настоятельо рекомендував власникам сайтів, на які закуповувалися посилання, зняти їх як можна швидше, т. к. індексування пройде не відразу і шанс отримати “бан” зростає. Щоб ви не сумнівалися і не думали, що може і так зійде, Яндекс відправить попередження через Вебмайстер і через SMS. Найцікавіше, що деякі вебмастера отримали такі СМС прямо в залі, де проводилася конференція і пару чоловік навіть розвеселили публіку тим, що вийшли із залу не чекаючи закінчення виступу(побігли знімати посилання :) ). Так само, варто відзначити, що даний алгоритм торкнеться всіх, в тому числі і лідерів пошукової видачі, і великі сайти.
Взагалі, як вважає Яндекс, так це тільки 3 сайту з 10 гідні займати свої позиції на першій сторінці. Відповідно решта 7 не гідні бути в ТОП-10. А потрапили вони туди завдяки недосконалим алгоритмам ПС – це так сказав Садовський. Багато власників сайтів і не підозрюють, що їх ресурси тримаються в Топі тільки завдяки посилальної маси, яку сумлінно закуповують для них “товариші”, які називають себе SEO-фахівцями. Ясна річ, що не всі посилання неякісні, але якщо вірити твердженням Яндекса, що 70% сайтів не гідні займати свої позиції, то нескладно здогадатися, скільки неякісних посилань у підсумку.
Так само, Олександр дав зрозуміти, що якісно написана стаття включає в себе посилання на сайт, жодним чином не буде прирівняна до покупної, неякісної посиланням! Алгоритм Мінусинськ був неодноразово протестований перед запуском та просідання позицій від зняття посилань помічено не було.

Рекомендую до прочитання: Правильне просування в Яндексі

Пропоную подивитися відео самого доповіді і відповіді на запитання після нього.

Олександр Садовський – Алгоритм Мінусинськ

Олександр Садовський відповідає на запитання

Як перевірити сайт на Мінусинськ від Яндекс

SEO-спеціаліст фірми «Ашманов і партнери» Ігор Бакалов, пропонує супер легкий спосіб перевірки сайту на Мінусинськ, а саме, пошук доменного імені за запитом [site.ru@ site]. Якщо вашого сайту немає в ТОП-5, то з великою часткою ймовірності можна сказати, що ви потрапили бод санкції алгоритму Мінусинськ від Яндекса.

Було перевірено не одноразово велику кількість сайтів і потрапили під Мінусинськ взагалі не шукалися по доменному імені. Такий факт дає можливість більш-менш точно визначити потрапляння під цей фільтр. Щоб перевірка була якісна, треба її проводити в приватному режимі браузера, щоб очиститися від кеша.

А тепер все це справа по російськи на прикладі браузера Хром:

Виробляємо пошук по доменному імені. Для цього переходимо в “приватний режим” шляхом натискання кнопок Ctrl+Shift+N. У вікні переходимо на сторінку Яндекса і виконуємо пошук по сайтам, які ймовірно постраждали від Мінусинська. Вводимо в пошуковий рядок URL перевіряється сайту без http і без www, просто site.ru. Якщо у видачі його немає на першій сторінці, не дивлячись на те, що ми вводимо конкретний домен і хочемо отримати конкретний сайт, то ви потрапили під Мінусинськ.

Буває таке, що завідомо відомо, що сайт під Мінусинському, а він все одно на першій сторінці за запитом доменного імені. У цьому випадку робимо наступне:

Створюємо порівняльний запит з двох доменів виду (url:site1.ru | site2.ru), де site1 – це ваш сайт, а site2 – завідомо відомий, неякісний сайт під АГС. Якщо сайт під АГС знаходиться в отриманій видачі вище вашого, то ви потрапили під Мінусинськ.

Попередня стаття500+ IT-форумів рунету
Наступна статтяЩо таке SEO статті