Правила написання тексту

214

Правила написания текстов

Правильне написання текстів для сайту

Доброго часу доби вам!

Існує безліч Інтернет-ресурсів, які розповідають, як правильно писати тексти, що продають, seo-тексти і рекламні тексти для сайтів різних тематик. Я хочу описати загальні правила написання текстів, застосовні для будь-яких сайтів.

Загальні правила складання текстів

Пошукові системи поки ще не вміють розпізнавати тексти за змістом і зіставляти їх із запитами користувачів у пошукових системах. Вони просто шукають текстові збіги. Для того, що б узгодити текстові запити та видачу з’явилися спеціально навчені люди, яких назвали SEO-копірайтери. Саме вони і складають тексти, які сприяють більш високого ранжирування сайтів. Мета цих текстів – не тільки залучення відвідувачів на сайт, але і спонукання їх до якихось дій, таких як дзвінок в компанію, здійснення покупки, заповнення анкети і т. д. В таких текстах, обов’язковою умовою є наявність слів або словоформ з запитів користувачів до пошукових систем. Текст для сайту повинен бути легко читаним, більш коротким і ємним порівняно з текстами з газет або журналів. При написанні таких текстів використовуються спеціальні методи для позначення найбільш важливих частин тексту.

  • Зручна і зрозуміла навігація
  • Поділ тексту на абзаци
  • Наявність заголовків
  • Присутність зображень
  • Приємні оку шрифти
  • Колірна гамма не «різала» очей
  • Наявність корисної інформації

Виходячи з цього, якщо відвідувача сайту щось не влаштовує, він моментально покидає сайт і переходить на інший ресурс в інтернеті. Отже, тексти на сайті повинні бути привабливими і виконувати роль притягання і «відлову» відвідувачів. Для цього в текстах сайту потрібно вставляти і виділяти ключові слова, які використовують відвідувачі пошукових систем. Наприклад, якщо людина купує автомобіль б/у, то він вводить в пошуковику «купити авто б/у». Відповідно і вам, при складанні семантичного ядра сайту слід враховувати саме цю словоформу, а не «продаж б/в авто».

За зовнішній вигляд вашого сайту повинен нести відповідальність веб-дизайнер, а за текстову складову SEO-копірайтер. Текст, скопійований з інших інтернет ресурсів, що негативно впливає на ранжування вашого сайту, не приваблює відвідувачів. Труднощі читання тексту сайту, його непривабливість і не цікавий зміст, відштовхує відвідувачів і вже точно ніяк не сприяє на перетворення відвідувача на клієнта.
Роблячи висновок з вищесказаного можна сказати наступне – SEO-копірайтинг передбачає написання продають або рекламних текстів для сайтів з використанням попередньо створеного семантичного ядра і спеціальної розмітки для акцентування ключових слів.