Основні складові SEO

167

4 головних складових успішного SEO:
Роботи
Єдиний шлях виграшу в інтригуючим назва seo це попадання сайту в індекс пошукових систем, шлях до цього лежить через створення гарної структурі сайту, який буде здійснювати роботу легкий перехід з сторінок вашого сайту. Велика кількість релевантних посилань полегшує процес знаходження сайту пошуковими роботами.
Рекомендації та інструменти.
Переконайтеся з допомогою пошукового оператора site: адреса сайту в тому, що Ваш ресурс проіндексований Гугл, обов’язково проведіть веб – реєстрацію для веб – майстрів Google,Yandex, Yahoo. Створіть грамотну продуману xml карту вашого ресурсу. Усвідомте, що крім індексації потрібно застосувати і інші інструменти просування сайту.
Ранжування
Безперечно ранжування в seo має вирішальні значення, або високі результати в пошуковий видачі, і основний метод залучення трафіку на сайт. Однак позиції у серфі це лише важлива картина, яку Ви створюєте.
Рекомендації та інструменти
Проведіть перевірку ваших позицій на Гугл вийшовши з облікового запису і відключивши опції персоналізації. Регулярно здійснюйте моніторинг позицій, активно користуйтеся інформацією webmasters tools.
Релевантність
Зрозуміло толк від високих позицій є, але тільки тоді коли вони залучають релевантний а не просто зацікавлений трафік. Тобто коли на Ваш ресурс приходять реальні покупці пропонованих Вами товарів або споживач наданих послуг. Слід врахувати помилки, які часто зустрічаються в неправильної оцінки ключових слів. Зазвичай виникають дві проблеми, насправді популярно що інше не те що припускаю клієнти, популярна складно конвертована або не завжди релевантна.
Рекомендації та інструменти
Здійсніть прогноз трафіку з застосуванням Гугл для підбору ключових слів, використовуйте Google Analytics і web-visior для визначення ключових фраз, по яких клієнт знаходить сайт та відстеження органічного трафіку з пошуковика. З допомогою короткостроковій контекстної реклами, визначте можливі обсяги у перспективі подальшого просування.
Результати
Цінність трафіку складається з залучення покупців, користувачів або клієнтів, що в кінцевому підсумку визначає успіх і розвиток вашого бізнесу. Цієї мети необхідно добиватися, що б докладені вами зусилля не виявилися марною тратою часу.
Рекомендації та інструменти
Регулярно проводьте аналіз конверсії і одержуваних результатів, для отримання кращих результатів аналізуйте відвідувачів вашого сайту, приділяйте більше часу семантированию.

Рекомендую до прочитання: SERM – управління репутацією в інтернеті