SEO студія

691

Як правильно вибрати SEO студію

Приходячи в SEO-студію, ви повинні пам’ятати, SEO – це жорсткий бізнес. Там, швидше за все, вам буде запропоновано кілька варіантів SEO оптимізації і просування, з яких вам належить вибрати один. Той, який найкращим чином відповідає вашим цілям, бюджету і який, на вашу думку, приведе вас до наміченої мети в просуванні свого ресурсу. Всі SEO студії ведуть боротьбу за клієнта різними способами, деякі з яких далеко не чесні. Як же нам не зробити помилку і не віддати гроші за пусті слова та обіцянки. Виходячи з особистого досвіду і опеньки друзів і знайомих, хочу поділитися з вами порадами, які допоможуть вам вибрати правильну SEO студію.
Задаючи розумні і відповідні питання, ви можете безпомилково визначити, яка SEO студія найкращим чином відповідає вашому баченню стратегії SEO просування вашої компанії.
Розглянемо кілька основних питань, які потрібно задати в SEO студії, перш ніж підписати договір:

1. Що відрізняє вас від інших SEO студій?

Це простий спосіб, щоб розібратися, яка SEO студія надають унікальну цінність для вас, а яка ні. Якщо компанія не може дати зрозумілу Відповідь на це питання, то вам залишається припустити, що ця SEO студія нічим не відрізняється від тисячі інших, схожих SEO студій. Починати треба зі студією, співробітники якої розуміють свої сильні сторони і постійно прагнуть до їх розвитку. У будь добросовісної SEO студії повинна бути власна репутація, бренд, можна навіть сказати “родзинка”.

2. Чи можу я поговорити з вашим давнім або постійним клієнтом SEO студії (краще двома)?

Кращий спосіб отримати реальну картину про якість надаваних послуг SEO студії, це поговорити з їх клієнтами. Самим корисним було б поговорити з клієнтами SEO студії у яких бізнес аналогічний вашому. Будь-яка, поважаюча себе SEO студія повинна без проблем дати вам поспілкуватися зі своїми клієнтами, це і реклама, і кращий спосіб завоювати довіру клієнта. А ви, в свою чергу, можете отримати неупереджений відповідь про якість послуг від когось незацікавленого, людини з боку. Уточніть у них, як швидко вони побачили результати, наскільки точно були виконані умови договору, чи отримали вони, те, що планували.

Рекомендую до прочитання: Порівняння сервісів Wizard.Sape і SeoPult

3. За що я плачу SEO студії?

Як правило, добре розроблена стратегія повинна включати в себе певну кількість годин на внутрішню оптимізацію сайту (посилання), в процесі яких ваш сайт готують до просування. Правильна внутрішня оптимізація сайту – це насправді 90 % успіху просування. SEO студія використовує у своїй стратегії переважно покупку посилань говорить про низьку якість надаваних послуг. Хороша SEO студія, крім покупки посилань повинна розробити маркетингову стратегію просування сайту. Основні сили цієї стратегії, повинні бути спрямовані на оптимізацію вашого сайту і створення контенту, який дає різноманітну і корисну інформацію, завдяки якому у вас будуть з’являтися природні посилання. Це те, за що ви повинні платити свої гроші, а не за певну кількість покупних посилань з незрозумілих ресурсів або № 1 в рейтингу по певному ключовому слову. Чітко дотримуючись обраної стратегії, ви отримуєте не кількість посилань, а їх якість і, як наслідок, створюєте позитивну репутацію вашої компанії.

4. Чи Буду я мати доступ до процесу просування?

Обрана вами SEO студія повинна ділитися з вами проміжними результатами своєї діяльності над вашим проектом. Вас повинні тримати в курсі вироблених на сайті змін, як зовнішніх, так і внутрішніх. Ви повинні знати відповідального, за ваш сайт, працівника SEO студії. Для вас він повинен бути завжди вільний і міг поспілкуватися з вами на тему просування вашого ресурсу. В процесі співробітництва, SEO студія повинна давати вам звіт про виконану роботу та витрачання коштів бюджету. Зазвичай, це робиться раз в тиждень, ну або за погодженням сторін.

5. Чи є я власником контенту, за який сплачував в SEO студії?

Зараз, коли SEO студії роблять акцент на якість контенту (яке займає більше часу і бюджету для створення, ніж раніше), ви повинні переконатися, що весь контент, створений для вашого сайту належить 100% вам, навіть в тому випадку, коли ви відмовляєтеся від послуг SEO студії. Переконайтеся, що це прописано в договорі!

Рекомендую до прочитання: Що таке сніппет в пошукових системах?

6. Як побачити успіх просування, і чим її можна виміряти?

В SEO неможливо гарантувати результат. Хороша SEO студія повинна бути в змозі зрозуміти бачення клієнта і перетворити його у вимірні цілі. Цілі ж бувають різні:

  • Просування компанії в ТОП пошукових систем
  • Збільшення трафіку
  • Підвищення іміджу (SERM)
  • Рекламна компанія в соціальних мережах (SMM)

І за всім цим цілям SEO студія повинна надавати звіти про виконану роботу, ви повинні бачити успіх у досягненні наміченої мети.

Сподіваюся, ці кілька питань направлять вас в правильному напрямку пошуку SEO студії, яка найкращим чином відповідає потребам вашої компанії в просуванні сайту та інтернет-маркетингу. Пам’ятайте, що ви робите набагато більше, ніж досягнення ТОПа або збільшення кількості відвідувачів. Ви будуєте свій бренд в інтернет-співтоваристві, яке, в свою чергу, включає існуючих і потенційних клієнтів. Виберіть SEO студію, чиї можливості, найкращим чином допоможуть вам досягти намічених цілей.

Якщо у вас є інші пропозиції, про що запитувати при виборі SEO студії, пишіть в коментарях, обов’язково додам в список з посиланням на ваш ресурс.

Вакансії по розробці і просуванню сайтів

Попередня статтяСамостійне просування інтернет магазину
Наступна статтяВодність тексту