Просування по трафіку сайту

535

Всім привіт! В продовження минулого статті про обман з SEO хочу дати трохи інформації про просування низькочастотними запитами та їх перевагою над високочастотними запитами. В даній статті я не збираюся бездоказово оспівувати просування по трафіку, а лише наведу кілька об’єктивних переваг цього виду розкрутки сайту і, в кінці буде інструкція з підбору низькочастотних запитів для трафікового просування сайту.

Чим же просування по трафіку ефективніше виведення сайту в ТОП?

Про переваги трафіку говорять багато, але мало хто може пояснити, у чому їх суть. Постараюся розписати для новачків в SEO основні причини високої ефективності просування по трафіку.

  • При трафиковой розкручуванні на сайт залучається більше цільових відвідувачів.

Чим це обумовлено? Справа в тому, що при просуванні в ТОП для більшої наочності використовуються високочастотні ключові слова. А такі запити рідко вводять потенційні покупці. Люди, які готові щось придбати у вас будуть максимально уточнювати свій запит, доповнювати його “продають” словами на кшталт “купити”, “замовити”, “вартість”. Саме такі запити і є головною складовою просування по трафіку.

Низькочастотні запити мають невисоку статистику, але при цьому максимальну віддачу. Навіщо вам тисячі користувачів, які вводять високочастотники, якщо в підсумку жоден з цих людей не стане вашим клієнтом? Тим більше, є ще один факт – такі високочастотники вводять в пошук ваші конкуренти, щоб перевірити свій сайт :) , а це, до ворожки не ходи, відсотків тридцять запитів в конкурентній тематиці. Тому, замість дорогих і не ефективних ключевіков з високою статистикою, ви можете вибрати практично необмежену кількість низькочастотника для просування свого сайту і насолоджуватися продажами при більш скромному відвідуванні вашого сайту, порівняно з сайтами конкурентів.

  • При розкручуванні по трафіку ви набагато ефективніше витрачаєте рекламний бюджет.

Рекомендую до прочитання: Просування туристичних послуг – інструкція

При просуванні в ТОП ви платите за досягнуті сайтом позиції, але що вам це дає, крім помилкового відчуття переваги над конкурентами? При цьому позиції в Топі по високочастотним запитам, як було сказано вище, не гарантують вам цільових відвідувачів, здатних стати вашими клієнтами.

Просуваючи сайт по трафіку, ви платите значно менше, а в результаті отримуєте реальних клієнтів. Статистика використовуваних запитів невисока, як і конкуренція за них в пошукових системах. При грамотній роботі seo-фахівців, ваш сайт з великою ймовірністю опиниться на увазі у користувача, який ввів цільової запит. При цьому вартість такого відвідувача буде більш ніж доступною. А ефективність такого переходу – в рази вище. От і думайте, що краще платити: за позиції, або за потенційних клієнтів?

Ви можете сказати, а як же відвідування сайту? Як же вплив поведінкових факторів на ранжирування і т. п.? Скажу чесно – все це нісенітниця, хтось колись написав про це та інші підхопили, і понеслося…

Як сказав Андрій Липатцев, який раніше був спеціалістом служби якості пошуку Гугла (на момент написання статті він займається в Google підтримкою та просуванням розвитку в рунеті нових технологій, таких як AMP, PWA і SmartLock) – Google не використовує поведінкові чинники та соціальні сигнали в ранжируванні сайтів.

За його твердженням, дані види сигналів “занадто галасливі”, він навіть дозволив собі пожартувати з цього приводу і припустив, що цінність цих даних в ранжируванні сайтів не більше, ніж зростання і вага вебмастера.

Але тим не менш, Андрій Липатцев настійно рекомендував SEO фахівців та всіх, хто займається просуванням сайтів, ретельно аналізувати поведінку відвідувачів на сайті, а так само відстежувати все те, що говорять і обговорюють про ресурс люди в соціальних мережах. Але все це абсолютно не з-за того, що це потрібно для поліпшення ранжирування сайту в пошуку, а тому, що це важливо для бізнесу.

Рекомендую до прочитання: Семантична микроразметка сайту і блогу

Коротка інструкція по підбору низькочастотних запитів

Для трафікового просування клієнтських сайтів я використовую сервіс Мутаген. Для кожної посадкової сторінки підбираю 5-7 довгих ключів. Потім замовляю текст на біржі Contentmonster.ru оптимізований під ці ключі. Вписувати ключі треба акуратно, забороняється виділяти їхнім жирним або підкреслювати. На один ключ повинно доводиться не менше 450-500 знаків без пробілів (збп). Тобто на 5 н/ч ключів сміливо можна замовляти текст на 2500-3000 збп. Рекомендується використовувати маркерованые і нумерованые списки, пошуковики їх люблять. Після розміщення готового тексту на сайт і оптимізації сторінки під ключі тексту (title, description, alt, keywords…), треба перечекати 2 апдейта пошукача, після чого можна перевіряти позиції щодо запитів і починати їх відслідковувати, для цього рекомендую сервіс Top-Inspector.ru. Це потрібно для того, щоб у разі не потрапляння в ТОП поліпшити позиції по просуваються запитам за допомогою посилань, але цього, звичайно, не потрібно.

Всі сервіси, згадані мною вище, є кращими у своєму роді по співвідношенню ціна-якість.

В якості епілогу

З усього вищесказаного можна зробити висновок, що не завжди відвідування вашого сайту 100 користувачів, буде корисно. Якщо вони зайдуть до вас на сайт по високочастотному запиту, то не завжди зможуть знайти там потрібну і підуть 99 з 100. А за запитом “приземленого” до вас зайде 3-5 користувачів і з них 1-2 здійснять конверсію. Ось і відчуйте, як кажуть, різницю. Скільки ви витратите сил, часу і коштів на виведення в зону видимості ВЧ запиту і НЧ запиту, а конверсія якщо не одна і та ж, то приблизно однакова. Так навіщо чекати довше і платити більше?

Попередня статтяКарта сайту sitemap.xml
Наступна статтяGoogle+ для початківців: стратегія та поради