Просування туристичних послуг – інструкція

104

Продвижение туристических услуг в интернете

Приблизний план просування сайту туристичної тематики

Є у мене один сайт, який ніяк не хоче працювати так, як потрібно. Сайт красивого місця в Криму – Канаки, який найближчим часом хочу трохи переробити і модернізувати. У зв’язку з тим, що тема відпочинку і туризму у нас в країні дуже популярна в інтернеті мільйони користувачів, шукають інформацію про те, як і де провести свою відпустку. Конкуренція між такими ресурсами величезна, саме тому, просування та розкрутка сайтів туристичної тематики досить складний процес, особливо, враховуючи те, що бізнес цей сезонний і треба не упустити момент. План просування сайтів туристичної тематики нічим, в принципі, не відрізняється від просування сайтів інших напрямків. Але слід дотримуватися порядку дій і чітко уявляти собі напрямок бізнесу. Ось власне порядок дій я і хочу описати далі.

Напрямок туристичного бізнесу

Т. к. в туристичному бізнесі існує безліч напрямків, то треба визначитися і вибрати те, що найбільше підходить вам. Ось кілька різновидів туристичних сайтів:

  • Глобальний туристичний сайт, описує відпочинок в окремій країні;
  • Туристичний сайт санаторію-профілакторію;
  • Туристичний сайт фірми, що продає путівки на відпочинок (туристичне агентство);
  • Туристичний сайт пансіонати, санаторії, готелі;
  • Туристичний сайт у вигляді інтернет-магазину, який поширює путівки на відпочинок в різні країни світу;

І ось, виходячи з напрямку туристичного бізнесу, потрібно планувати просування сайту. Насамперед потрібно визначитися з пошуковими запитами (т. к. запити для сайту, що пропонує лікування в санаторії, будуть відрізнятися від запитів «туристичного агентства»), тобто скласти семантичне ядро.

Семантичне ядро туристичного сайту

Як я вже говорив, пошукові запити, пов’язані з туристичним бізнесом мають яскраво виражену сезонність. Сезонність запитів можна визначити на сторінках Яндекса, у всім відомому сервісі статистики ключових слів http://wordstat.yandex.ru/. На прикладі запиту «відпочинок на пбк» відмінно простежується сезонність.

Рекомендую до прочитання: Оптимізація поведінкових факторів

Сезонность запросов

Крім пошукових запитів вашої тематики обов’язково додайте більш загальні ключевики, які не пов’язані з саме вашим пансіонатом, санаторієм, агентством і т. п. Якщо ваш пансіонат називається «Канака», то крім запитів:

  • «пансіонат ” Канака»
  • «відпочинок в пансіонаті Канака»

додавайте такі запити, як:

  • турагентство;
  • гарячі тури і т. п.

Найважливіше – це контент

В просуванні будь-якого сайту, в тому числі і сайту туристичної тематики, найважливішим моментом є контент. Він, природно, повинен бути унікальним, цікавим, пізнавальним, добре структурованим. Включати в себе, крім тексту, картинки і відео. Будь-яка окремо взята, сторінка сайту повинна включати в себе потрібну і корисну інформацію для відвідувачів. Ви завжди можете зробити одну-дві сторінки, «заточені під ваш бізнес», а інше – це буде будь-яка тематично схожа інформація. Все, що цікаво та корисно на ваш погляд, розміщуйте на сторінках свого ресурсу:

  • інформація про готелі (з докладним описом цін, послуг тощо);
  • віджети про погоду;
  • статті про місцеві визначні пам’ятки;
  • схеми і карти з місцями розваг конкретного місця відпочинку;
  • іншу, корисну для туристів інформацію;

При додаванні і розміщення корисної інформації не забувайте про правильне її структуруванні. Про це я писав у цій статті. Яка б корисна стаття не була, якщо вона викладена у вигляді «простирадла», її ніхто читати не буде і користі від неї буде нуль.

Зовнішні посилання

Оскільки тематика сайтів туристичного бізнесу досить конкурентна, то тут не обійтися без посилань. Але, купувати посилання теж треба з розумом:

  • купуйте вічні посилання;
  • купуйте посилання з трастових ресурсів;
  • купуйте посилання з тематичних ресурсів;
  • купуйте анкорные посилання з тіла сторінки.

Краще купити 10 посилань з нормальних сайтів, ніж 150 з сумнівних.

Юзабіліті сайту

Ваш сайт повинен бути максимально зручний при його використанні. Бажано дотримуватися «правила двох кліків». Тобто до будь важливої інформації користувач повинен дійти за допомогою 2-ух кліків з головної сторінки. Більш детально читаємо в статті про юзабіліті сайтів.

Рекомендую до прочитання: Безкоштовна розкрутка сайту + 2 платних способу

Оновлення контенту

Контент – двигун вашого сайту! Ви повинні постійно додавати інформацію на ваш ресурс, щоб він добре ранжировался пошуковими системами. Інформація повинна бути актуальною і корисною. Якщо у вас на сайті створено блог або новинна стрічка, то не забувайте робити анкорные посилання на просувні сторінки з нових постів. Це підвищить релевантність просуваються сторінок. Якщо у вас виникають труднощі з наповненням, ви не уявляєте, що можна «впихнути», то походіть по сайтах великих авіа або ж/д перевізників, туристичних операторів і т. п., підпишіться на новини з їхніх сайтів і ось вам корисний контент:

  • розпродаж ж/д та авіаквитків;
  • гарячі пропозиції на тури;
  • всілякі знижки;
  • та ін.

Залишиться лише додати від себе пару абзаців для унікальності.

Підсумок всього вищесказаного

При просуванні та розкрутці сайтів туристичної спрямованості потрібно звертати пильну увагу на наступне:

  • Постарайтеся, при складанні СЯ використовувати тільки актуальні, на даний період часу, запити. Тобто торішні запити не залишайте, перевіряйте щорічно ключові слова на своїх сторінках і, якщо потрібно, змінюйте їх в метатегах і самому тексті, на якість статті це не вплине.
  • Заповнюйте сайт актуальною і корисною користувачам інформацією. Правильно розподіляйте по сайту.
  • Переглядайте сайти конкурентів і «акул» бізнесу в пошуках новинок і корисностей, а при виявленні таких сміливо застосовуйте у себе на сайті. Звичайно ж не копіюйте, а видозмінюйте із збереженням основного сенсу.
  • Пам’ятайте одне – всі давно придумали до нас. Потрібно просто взяти і зробити це краще!

    Удачі всім!