Приблизний план просування сайту туристичної тематики
Є у мене один сайт, який ніяк не хоче працювати так, як потрібно. Сайт красивого місця в Криму – Канаки, який найближчим часом хочу трохи переробити і модернізувати. У зв’язку з тим, що тема відпочинку і туризму у нас в країні дуже популярна в інтернеті мільйони користувачів, шукають інформацію про те, як і де провести свою відпустку. Конкуренція між такими ресурсами величезна, саме тому, просування та розкрутка сайтів туристичної тематики досить складний процес, особливо, враховуючи те, що бізнес цей сезонний і треба не упустити момент. План просування сайтів туристичної тематики нічим, в принципі, не відрізняється від просування сайтів інших напрямків. Але слід дотримуватися порядку дій і чітко уявляти собі напрямок бізнесу. Ось власне порядок дій я і хочу описати далі.
Напрямок туристичного бізнесу
Т. к. в туристичному бізнесі існує безліч напрямків, то треба визначитися і вибрати те, що найбільше підходить вам. Ось кілька різновидів туристичних сайтів:
- Глобальний туристичний сайт, описує відпочинок в окремій країні;
- Туристичний сайт санаторію-профілакторію;
- Туристичний сайт фірми, що продає путівки на відпочинок (туристичне агентство);
- Туристичний сайт пансіонати, санаторії, готелі;
- Туристичний сайт у вигляді інтернет-магазину, який поширює путівки на відпочинок в різні країни світу;
І ось, виходячи з напрямку туристичного бізнесу, потрібно планувати просування сайту. Насамперед потрібно визначитися з пошуковими запитами (т. к. запити для сайту, що пропонує лікування в санаторії, будуть відрізнятися від запитів «туристичного агентства»), тобто скласти семантичне ядро.
Семантичне ядро туристичного сайту
Як я вже говорив, пошукові запити, пов’язані з туристичним бізнесом мають яскраво виражену сезонність. Сезонність запитів можна визначити на сторінках Яндекса, у всім відомому сервісі статистики ключових слів http://wordstat.yandex.ru/. На прикладі запиту «відпочинок на пбк» відмінно простежується сезонність.
Рекомендую до прочитання: Оптимізація поведінкових факторів
Крім пошукових запитів вашої тематики обов’язково додайте більш загальні ключевики, які не пов’язані з саме вашим пансіонатом, санаторієм, агентством і т. п. Якщо ваш пансіонат називається «Канака», то крім запитів:
- «пансіонат ” Канака»
- «відпочинок в пансіонаті Канака»
додавайте такі запити, як:
- турагентство;
- гарячі тури і т. п.
Найважливіше – це контент
В просуванні будь-якого сайту, в тому числі і сайту туристичної тематики, найважливішим моментом є контент. Він, природно, повинен бути унікальним, цікавим, пізнавальним, добре структурованим. Включати в себе, крім тексту, картинки і відео. Будь-яка окремо взята, сторінка сайту повинна включати в себе потрібну і корисну інформацію для відвідувачів. Ви завжди можете зробити одну-дві сторінки, «заточені під ваш бізнес», а інше – це буде будь-яка тематично схожа інформація. Все, що цікаво та корисно на ваш погляд, розміщуйте на сторінках свого ресурсу:
- інформація про готелі (з докладним описом цін, послуг тощо);
- віджети про погоду;
- статті про місцеві визначні пам’ятки;
- схеми і карти з місцями розваг конкретного місця відпочинку;
- іншу, корисну для туристів інформацію;
При додаванні і розміщення корисної інформації не забувайте про правильне її структуруванні. Про це я писав у цій статті. Яка б корисна стаття не була, якщо вона викладена у вигляді «простирадла», її ніхто читати не буде і користі від неї буде нуль.
Зовнішні посилання
Оскільки тематика сайтів туристичного бізнесу досить конкурентна, то тут не обійтися без посилань. Але, купувати посилання теж треба з розумом:
- купуйте вічні посилання;
- купуйте посилання з трастових ресурсів;
- купуйте посилання з тематичних ресурсів;
- купуйте анкорные посилання з тіла сторінки.
Краще купити 10 посилань з нормальних сайтів, ніж 150 з сумнівних.
Юзабіліті сайту
Ваш сайт повинен бути максимально зручний при його використанні. Бажано дотримуватися «правила двох кліків». Тобто до будь важливої інформації користувач повинен дійти за допомогою 2-ух кліків з головної сторінки. Більш детально читаємо в статті про юзабіліті сайтів.
Рекомендую до прочитання: Безкоштовна розкрутка сайту + 2 платних способу
Оновлення контенту
Контент – двигун вашого сайту! Ви повинні постійно додавати інформацію на ваш ресурс, щоб він добре ранжировался пошуковими системами. Інформація повинна бути актуальною і корисною. Якщо у вас на сайті створено блог або новинна стрічка, то не забувайте робити анкорные посилання на просувні сторінки з нових постів. Це підвищить релевантність просуваються сторінок. Якщо у вас виникають труднощі з наповненням, ви не уявляєте, що можна «впихнути», то походіть по сайтах великих авіа або ж/д перевізників, туристичних операторів і т. п., підпишіться на новини з їхніх сайтів і ось вам корисний контент:
- розпродаж ж/д та авіаквитків;
- гарячі пропозиції на тури;
- всілякі знижки;
- та ін.
Залишиться лише додати від себе пару абзаців для унікальності.
Підсумок всього вищесказаного
При просуванні та розкрутці сайтів туристичної спрямованості потрібно звертати пильну увагу на наступне:
Пам’ятайте одне – всі давно придумали до нас. Потрібно просто взяти і зробити це краще!
Удачі всім!