Як заробити в Instagram

148

Всім привіт! Сьогодні планую поділитися з вами 100% працюючим способом безпечного просування Instagram облікових записів для подальшого заробітку грошей.

Працювати в офісі, звичайно, добре і комфортно, але ніколи не знаєш, чи надовго. При будь хиткої ситуації можна в один момент опинитися на вулиці з усіма своїми речами. Тому будь-якій людині завжди потрібно мати “подушку безпеки”, яка передбачає свою справу. Не треба замахуватися на велику компанію, підійде, наприклад, і маленький бізнес в Instagram. Увага!!! Далі буде багато корисного тексту за допомогою якого ви дізнаєтеся, як заробити в Инстаграме…

Навіщо це потрібно?

Якщо у вас є сторінка на якій більш ніж 50 тисяч передплатників, вона неодмінно стане бажаною метою для рекламодавців. Вони будуть готові заплатити пристойно, щоб у вашому профілі з’явився пост, що рекламує продукт. Таке раніше було поширене в групах Вконтакті, а тепер перемістилося в більш популярну мережа Instagram.

Для довідки: за день реклами платять від 2 до 10 тисяч рублів. А адже це дуже приємне доповнення навіть до зарплати з офіційної роботи.

Заробити в Instagram – з чого почати?

Не треба легковажно вважати, що розкрутити сторінку в соціальних мережах вийде по клацанню пальців. Ця робота займе багато часу та іноді навіть буде здаватися марудною. Вам знадобиться багато терпіння і бажання, інакше і братися не варто. Але якщо ви готові і впевнені, що не закинете справу на півдорозі, то ось вам чотири вірних ради, які допоможуть розкрутити сторінку в Instagram.

1. Придумати власний імідж

Ви нікого не здивуєте сторінкою з дорогими машинами і гламурним життям – таких вже тисячі. Придумайте щось унікальне або навіть трешовое, щоб яскраво виділятися на фоні інших профілів і залучати, як передплатників, так і рекламодавців. Щодо вибору теми теж є кілька правил.

По-перше, потрібно, щоб тема вашого профілю охоплювала не надто великою і не надто малий обсяг інформації. Наприклад, запис з публікаціями про гаджетах – занадто масштабно. Тільки про iPhone – вузько. А ось про продукції Apple – в самий раз!

По-друге, вибирайте ту тему, яка вам цікава. У більшості випадків залежить від ентузіазму 60% успіху, а значить, ви повинні по-справжньому любити те, про що ведете профіль. В іншому випадку все це вам набридне приблизно за тиждень. Я, наприклад, почав вести запис про бігу @jediseo, т. к. сам бігаю по 4-5 разів у тиждень і мені ця тема цікава вже протягом 3 років.

Ну і по-третє, необхідно заздалегідь перевірити, на скільки часу вистачить матеріалу. Якщо все, про що ви хочете розповісти, вміститься в місяць, то на жаль, нічого з бізнесом не вийде. У мене старша донька на другому курсі в університеті навчається, частенько їздить по різних країнах і містах, ось я їй порекомендував розміщувати фото з поїздок. Так у неї 1000+ передплатників за пів року без зусиль, тобто людям ця тема цікава, а якщо направити все це в потрібне русло?

  • По можливості робіть знімки звичайної “Камерою” смартфона, а не у додатку Instagram. В камері значно більше налаштувань і можливостей створення неповторних фотографій. Повторюся ще раз, не викладайте в стрічці собачок, котиків і продукти харчування, вони вже реально дратують багатьох. Розміщуйте фото свого улюбленого заняття, роботи, бізнесу, хобі, подорожей і повірте, народ моментом відчує у вас небайдужого товариша в обраному напрямку. А якщо ви вмудритеся підійти творчо до цього процесу і будете уникати шаблонних ракурсів і об’єктів при створенні фотошедеврів, то активна аудиторія вам гарантована.
  • Не заморачивайтесь з надмірним редагуванням фотографій. Визначтеся з однією, двома програмами для редагування і ними завжди користуйтеся. Щоб ваша стрічка була в одному, пізнаваному стилі. Коротше, не редагуйте заради редагування.
  • Теж саме можу сказати щодо застосування фільтрів, їх теж рекомендую застосовувати з розумом, або ж взагалі відмовитися від них і викладати знімки в первозданному вигляді. Відповідно, не використовуйте фільтри, заради застосування фільтрів.
  • Грамотно заповніть свій профіль. Вкажіть в біо тільки саму важливу і необхідну, з вашої точки зору, інформацію. Якщо важко з вибором, то рекомендую пройтися по профілям медійних особистостей і подивитися, як у них там все заповнено. Після цього всі питання відпадуть.
  • З мого досвіду (ІМХО так сказати), якщо у вас особистий обліковий запис, в якому фото ваших дітей і родичів, то настійно рекомендую робити його “закритим”. Повірте, нікому, крім вас і ваших знайомих це не цікаво. У комерційному профілі “себе коханого” повинно бути по мінімуму. Це звичайно не стосується бодібілдерів, фитнесинструкторов і т. п. контингенту з красивими частинами тіла :) .

Рекомендую до прочитання: Instaplus.me – просування і розкручування Instagram

2. Зайнятися розкручуванням і просуванням Instagram

Після того, як ви створили обліковий запис і наповнили його першими 10-20 фотографіями, потрібно почекати деякий час, щоб акаунт вылежался (мінімум 20 днів). А потім приступити до поступового нарощування передплатників. За цей час, рекомендую періодично викладати нові фото, робити до них розгорнуті описи і не забувати додавати хештегі. Наповнювати аккаунт можна не тільки з телефону, але і з комп’ютера, за допомогою безкоштовного софта Gramblr.

Gramblr – це зручний додаток, яке дозволяє завантажувати фото в свій аккаунт Instagram прямо з вашого настільного комп’ютера. Воно включає в себе всі необхідні функції, щоб ви не відчували ніякої різниці між звичайним методом завантаження фотографій на Instagram за допомогою смартфона і за допомогою цього інструменту. Це означає, що Gramblr також дозволяє редагувати фотографії і підписувати їх до фактичної завантаження. Gramblr дозволяє застосовувати ефекти і фільтри для фотографій, повертати їх, обрізати їх, малювати і писати текст поверх них. Ви можете завантажити фото або відкласти завантаження на більш пізній термін, тобто запланувати дату і час постингу, але для цього ваш комп’ютер повинен бути включений. Для використання Gramblr потрібно увійти в систему за допомогою облікового запису Instagram (їх може бути декілька), але це взагалі не проблема. Є звичайно і “ложка дьогтю”, програма вимагає від вас, щоб ви не завантажували тільки JPG зображення, і лише не більше 500 КБ, це іноді дратує, але при наявності фотошопу і прямих рук, проблема відпадає :) . Коротше розберетеся, нічого там складного немає.

А так само, пов’язати свій аккаунт в Instagram з Fecebook, і переключити його на профіль компанії, це дає деякі додаткові переваги:

  • З’явиться додаткова кнопка “Зв’язатися” в “шапці” з інформацією. При натисканні на неї надається можливість дізнатися, як до вас добратися, відкриється карта – “Як добратися”, можна буде відразу зателефонувати вам – “Зателефонувати або написати листа – “Відправити електронний лист”.
  • Крім активного URL вашого сайту, нижче буде показуватися гіперпосилання з адресою, перейшовши по якій, користувач потрапить на Google-карти.
  • Безпосередньо під назвою облікового запису вашим ім’ям або ім’ям бренду) з’явиться категорія. Це може бути, як в моєму випадку Athlete, ну або food/drinks, spas/beauty/personal care. Категорія редагується на сторінці Facebook-а, тому не шукайте її налаштуваннях Instagram.
  • З’явилася кнопка статистика! У ній можна побачити наступні пункти – Покази, Охоплення, Перегляди профілю. Так само, є наочна инфрмация за кращим, нещодавно опублікованих постів, з сортуванням за показником “Покази”.

Рекомендую до прочитання: YouTube розкрутка

Ну ось, тепер, коли наш аккаунт готовий до “бою”, можна починати його розкрутку. Рекомендую робити це за допомогою онлайн сервісу по просуванню і розкрутці Instagram – instaplus.me.

Продвижение в Instagram в пару кликов!

На сьогодні Instaplus.me є абсолютним лідером за кількістю користувачів! Визнаний найбільш ефективним сервісом для просування в instagram серед конкурентів. Якщо коротко, то перші 5 днів вам надають абсолютно безкоштовно, за цей час ви встигнете зрозуміти всі принади цього сервісу і, я впевнений, продовжите працювати з ним. Тим більше, що вартість цілком прийнятна – 1299 руб. на 60 днів використання. Одночасно можна розкручувати до 5 облікових записів. Докладний опис роботи в даному сервісі можна прочитати в цій статті. Так само, я проводив порівняння дуже відомої програми Тулиграм і онлайн сервісу instaplus.me, докладніше про це тут. У мене вже запущено просування на платній основі 4 аккаунта (в основному це приватні сторінки), купив 2 місяці, вибрав для себе наступний графік:

  • перший день – Лайк+Передплата (за хэштегам), кількість 1000;
  • другий день – Лайки (по передплатникам або лайкающим в заданих акаунтах), кількість 1500;
  • третій день – Лайк+Передплата (за комментирующим, в заданих акаунтах), кількість 1000;
  • четвертий день – відписка від невзаимных, кількість 1000;
  • п’ятий день – підписка по геопозиции, кількість 1000;

Між завданнями вичікував за 24 години, на всяк випадок, хоча в рекомендаціях кажуть, що можна і кожні 12 годин, але поки не хочу ризикувати. Як-небудь на “фейковом” акаунті потестируем продуктивність найближчим часом :) . За спостереженнями виходить, що на 1000 підписок у мене виходить 100 взаємних передплатників. Але я тільки починаючий користувач даного сервісу, тому буду експериментувати далі.

3. Зайнятися піаром Instagram

Коли виберете тему і заллєте пару трійку фотографій в мережу, приступайте до піару. Для цього доведеться вдаватися до допомоги вже популярних записів. І тут потрібно буде витратитися. Вартість безумовно залежить від популярності, але приблизно за 10 тисяч передплатників ви заплатите від 20 до 40 тисяч рублів (це я десь на просторах інету вичитав, сам поки не можу похвалитися статистичними даними). Нехай вас не лякають такі ціни: при правильному підході ці гроші не раз окупляться. Щоб вам було більш зрозуміло, можу привести приклад піару у Володимира Соловйова, я підписаний на його аккаунт. тому бачу все це. Він веде активний спосіб життя і періодично постить фото з спортзалу, в якому займається з інструктором і не одним. ось їх акаунти він згадує у підписах до фоткам, ну і народ до них теж заходить і підписується і я більше, ніж впевнений, що клієнти у них з’являються завдяки цьому теж ;) . На зображенні знизу все наочно видно і повинно бути зрозуміло.

Рекомендую до прочитання: Безкоштовні способи просування сайту

Пиар аккаунта инстаграм

Не думаю, що він з них бере гроші за це, а ось з простим смертним так не пощастить. Хоча, враховуючи його “пролетарське” походження, яку-небудь вигоду він тут-таки має”…

4. Скласти графік

Передплатники мають бути зацікавлені і чекати кожної вашої публікації. Визначте, скільки постів буде виходити і в який час (воно має бути приблизно однаковим кожен день). Як показує статистика, пік активності користувачів припадає на 11:00, 15:00 і 23:00. У мене виходить іноді вранці викладати фото, після тренування в залі, а іноді ввечері, після пробіжки. Намагаюся мінімум 3 рази в тиждень постити фотки, щоб народ не забував.

В результаті при інтенсивній роботі на розкрутку у вас піде близько чотирьох-п’яти місяців і 20-40 тисяч рублів. Натомість ви отримаєте 10-30 тисяч фоловерів і початковий капітал.

Стежте за якістю контенту, і тоді кількість передплатників буде рости само собою.

Як знайти рекламодавців?

Якщо будете робити свою справу добре, вони самі вас знайдуть. Для надійності залиште свою контактну інформацію: профіль в ВК або WhatsApp. Так і пишіть: “Для реклами” – це скаже про вашу зацікавленість.

Не сподівайтеся, що на вас тут же посиплються пропозиції. Спочатку доведеться самому побігати. Переглядайте сторінки з схожою тематикою, зв’язуйтеся з рекламодавцями звідти і називайте меншу ціну.

Але будьте обережні з кількістю і якістю реклами. Передплатники швидко втомляться від частих постів з рекламою і почнуть відписуватися. Займайтеся рекламою того, у чому впевнені на сто відсотків, адже так легко підвести людей і втратити їхню довіру.

Блог SEOjedi ” ? Як заробити гроші в Инстаграме € Просування Instagram ? Самостійно ?