Як правильно писати заголовки статей і цільових сторінок

197

Всім привіт! Ось і пройшла чергова пора відпусток (майже пройшла), ще не багато і міста оживуть після літньої сплячки”, тому треба потихеньку брати себе в руки і починати налаштовуватися на діловий ритм життя. Доки працював у “лайт” режимі, зауважив, що набрала невелику популярність моя недавня стаття про цепляющие заголовки.

Сьогодні хочу ще трохи розвинути цю тему. Моя знайома працює в газеті журналістом або щось типу того, але дуже не любить, коли її називаю копірайтером. І правильно робить, адже журналіст працює в основному з першоджерелом інформації і сам же її і добуває, а копірайтер задовольняється інформацією, отриманою з інтернету, тобто від журналістів. Копірайтер пише в основному для сайтів, тобто тексти обмежені в художньому плані і технічно завантаженими (ключові слова, заголовки статей тощо). Журналіст же навпаки повинен використовувати “красне слівце”, замінити повторювані слова і фрази синонімами і найголовніше – повинен бути пізнаваний, тобто мати свій оригінальний “авторський стиль”. Ну і до цього повинні прагнути поважають себе копірайтери. Це я поле розмови зі знайомою так розійшовся, тепер ближче до теми. Знаючі толк в журналістиці люди і гуру копірайтингу стверджують одне і теж – люди у декілька разів частіше читають саме заголовки статей і тому, від того, наскільки правильно будуть написані ваші заголовки, настільки імовірніше, що ваша стаття буде прочитана.

Не секрет, що в інтернеті давно вже ведеться жорстока битва за залучення уваги користувачів і з кожним днем вона стає тільки жорсткіше. Новим сайтам ставати важче залучити відвідувачів на свої сторінки. Як правильно і грамотно, з технічної точки зору, не був би зроблений ваш сайт, якщо на ньому інформація не цікава, не корисна і не дай бог не унікальна, то вас чекає розчарування у своєму проекті. І першим кроком до залучення відвідувачів у вас повинні бути якісні і гарні заголовки.

Рекомендую до прочитання: Біржі копірайтингу

Наприклад, коли ви пишіть в Twitter про своїй останній статті або спеціальну пропозицію, ви насправді пишете заголовок. Якщо люди, які читають ваші твіти, не досить заінтриговані, щоб зупинитися і перейти на ваш основний сайт, то ви повинні серйозно переглянути свій досвід і техніку написання заголовків статей.

Не має значення наскільки добре вміст ваших сторінок, якщо ваш заголовок не справляється зі своїм основним завданням – переконати людей прочитати або перейти за посиланням. Таким чином весь труд, який ви вклали в написання великої матеріалу або виробництво дивного продукту витрачається марно. Саме тому вкрай важливо, якщо ви хочете домогтися успіху в Інтернеті, щоб ви дізналися, як писати гарні заголовки, які будуть актуальні для вашого сайту. Нижче наведені деякі моменти, які ви можете врахувати наступного разу, при створенні заголовка.

1. Створюючи заголовок статті, ви повинні показати, що ви розумієте проблеми читачів

Ваш заголовок може демонструвати розуміння і співчуття у зв’язку з виниклою ситуацією чи проблемою у кого-небудь. Коли люди мають справу з людиною, яка розуміє їхні проблеми, як правило, до нього збільшується довіра, принаймні з’являється шанс висловити свою думку. Іншими словами, більш імовірно, що люди дадуть вам можливість донести своє послання, не обмежуючись лише читанням заголовка.

2. Ви можете гранично чесно повідомляти про результати і гірших варіантах розвитку подій, в заголовку статті

Це — свого роду відззеркалювання пункту вище, де ми говорили про заохочення сподівань і прагнень людей. Ви також можете використовувати ваш заголовок, щоб виділити негативний сценарій, а не позитивний, тому що більшість людей можна умовно розділити на дві категорії — оптимістів і песимістів. Для того, щоб привернути увагу певних людей, іноді потрібно шокувати їх, виділивши найгірші сценарії або небажані наслідки, якщо проблема або ситуація не буде вирішена. Ось приклад заголовка використовується в антитютюновій кампанії:

“Кожна затяжка зрештою руйнує ваше майбутнє “

Або ще приклад яскравого заголовка “Шокуюча правда про шенгенських візах”. Думаю, що ж там такого шокуючого, а там стандартне впарювання віз, але я “купився” на заголовок. Якби не заголовок, то відразу в спам пішов лист, а так, хоч одним оком подивився ;) , так і для статті згодилося.

Рекомендую до прочитання: Рерайтинг текстів: де міфи, а де правда?

Как написать хороший заголовок статьи

3. Підтвердіть підозри людей про щось у вашому заголовку

Люди люблять читати те, що зміцнює їх правоту. В психологічному плані, коли заголовок підтверджує підозру когось про щось, це викликає бажання підкріпити свої здогади, і спонукає прочитати матеріал.

Щоб зрозуміти, що мається на увазі, в наступний раз читаючи новини або інші статті, шукайте заголовки, які могли б починатися з таких слів, як:

  • “Що вам не кажуть про …”
  • “Вся правда про …”.

Такий спосіб створення заголовка статей – класичний спосіб, яким журналісти, а так само копірайтери і рекламщики спонукають людей читати далі, запалюючи їх власні підозри про тему або речі.

4. Хороший заголовок заохочує мрії і сподівання людей

У більшості людей є бажання, мрії і прагнення. Як приклад, сучасна культура споживання – взывающая до цим людським рисам. Люди будуть купувати нові блискучі іграшки, вважаючи, що їхні мрії будуть реалізовані. Вони намагаються стати кращими купуючи самовчителі. Таким чином, якщо у вас є, що запропонувати людям, і це допоможе їм стати ближче до своєї мети або мрії, спробуйте врахувати це при створенні заголовка.

Ось приклад з популярного чоловічого журналу :

“3 способи збільшити свою витривалість в ліжку”

5. Спробуйте створити заголовок першим, наступного разу, коли почнете писати статтю або цільову сторінку

Витративши деякий час на обдумування і написання заголовків, ви можете краще підготуватися до написання основної частини вашого матеріалу. Зрештою, заголовок статті є прелюдією до того, що ваші читачі очікують отримати або прочитати, коли вони переглядають його. Таким чином, написавши заголовок першим, можна отримати більш чітке уявлення про вміст яке вам потрібно написати, щоб виправдати очікування та обіцянки, які ви описали в заголовку. Та й взагалі, написавши заголовки (маються на увазі всі заголовки, від h1 до h…), ви створите для себе структуру статті і вам буде набагато легше її написати.

Рекомендую до прочитання: Копірайтинг та рерайтинг – подібності та відмінності

6. Спостерігайте, як фахівці пишуть і використовують заголовки статей

Якщо ви не знайдете часу і не докладете зусиль, щоб поспостерігати, як майстри роблять це, у вас немає шансів створювати гарні і правильні заголовки. При цьому, як старанний студент і, отже, компетентний письменник, ви спочатку повинні зрозуміти, чому заголовок працює, перш ніж зможете грамотно адаптувати ту ж техніку для власних потреб.

Наступного разу читаючи щось в інтернеті, газеті або журналі, спробуйте дізнатися більше інформації про заголовках матеріалу, який ви читаєте. Виявляйте закономірності у використанні певних типів слів і структур речень, яким ви можете наслідувати у своїх заголовках.

TEXT.RU - 100.00%