Збільшити прибуток, збільшивши контент

446

Всім привіт! Контент сайту – один з основних критеріїв привабливості ресурсу для пошукових машин. Якщо на сайті багато корисної інформації, та ще й унікальною за своєю природою, то це величезний плюс. Матеріали з сайту можуть цитувати, можуть розміщувати у вигляді статей на інших сайтах. І взагалі, вага сайта з унікальним контентом більше, ніж у сайту, інформація на якому складається в основному з шаблонних пропозицій, скопійованих з сайтів схожої тематики. Звичайно, немає гарантії, що ваш текст, не скопіюють і не викладуть де-небудь на іншому сайті, видавши його за свій, але останнім часом пошукові машини навчилися боротися з цим, і ставлять ці сайти нижче у видачі.

Великий обсяг інформації привертає більше відвідувачів. Сайт охоплює більшу аудиторію, якщо всередині нього розміщено інформацію не тільки по темі даного сайту, але також і зі споріднених тематик. Збільшивши обсяг і підвищивши якість загального змісту тексту і його оптимізацію під пошукові системи, Ви завжди будете у виграші перед вашими конкурентами. Спеціаліст вашої компанії напевно завжди готовий відповісти на всі питання ваших клієнтів, також і сайт повинен давати максимально вичерпну і правильну інформацію, щоб зайвий раз не витрачати час на порожні дзвінки відвідувачів, які можуть запитати зовсім не те, що ви очікували.

Неправильно складені тексти можуть ввести в оману відвідувача, і він, відчувши підступ, може взагалі не дзвонити вам, навіть якщо він гостро потребує пропонованому вами товар. Тут проходить тонка грань між психологією, мистецтвом продажу, пошуковою оптимізацією і рекламою. Є таке прислів’я: «Поженешся за двома зайцями, жодного не спіймаєш», але вона не працює в Інтернеті. Якщо ви робите сайт з якісним контентом, оптимізованим під пошукові системи, і контенту у вас багато, то вага вашого сайту для пошукових систем збільшується. Таким чином Ви піднімаєтеся у видачі вище (при правильній роботі ваших оптимізаторів) і, як результат – більша кількість людей відвідає ваш сайт.

Рекомендую до прочитання: Рерайтинг текстів – матчастину

Але не потрібно забувати, що основне завдання тексту для сайту – це зацікавити покупця, надати його увазі найкращі та вигідні сторони вашої компанії, в кінцевому підсумку, продажу залежать від ваших менеджерів по продажах і якості пропонованих послуг. Відвідувач завжди буде шукати прямий зв’язок між тим, що написано, і тим, що є насправді. Тому рекомендую не задирати планку дуже високо, щоб потім боляче не впасти, коли прийшли клієнти відвернуться від вас, помітивши, що якість послуг не відповідає зазначеним. Це добре, якщо вони залишаться при своїй думці, а якщо вони розкажуть це друзям, а ті в свою чергу викладуть десь на форумі або блозі детальну інформацію про те, як його обдурили?

Хочу ще раз нагадати, що кожна додаткова сторінка, це додаткова аудиторія на ваш сайт. Я не побоюся заявити – що пару статей по темі вашого сайту, як на самому сайті, так і в тематичних новинних порталах, форумах, різко збільшать привабливість вашого сайту, так як відомо, що нічого так не рухає людину до прийняття рішення, як рада друга або близької людини, або думка експерта. При правильному і грамотному написанні статті лояльність до вас пошукових систем, а також відвідувачів збільшиться в рази.

TEXT.RU - 100.00%

Попередня статтяКрауд-маркетинг – нова технологія просування в інтернеті
Наступна статтяСамостійна реєстрація в каталогах