5 помилок юзабіліті для україномовного блогу.

550

Всім привіт! Як і багато інші блогери в мережі інтернет, я не тільки сам пишу пости, ні і постійно читаю чужі статті на різні теми. І це зрозуміло, так як ні один поважаючий себе блогер не може існувати наодинці, без читачів, без них і блог тоді не потрібен! А читати інші блоги потрібно для отримання нових ідей, для можливості коментування, дискусій, отримання відповідей на свої питання і т. п. А якщо ви залишаєте коментар грамотний, то з нього можуть перейти і на ваш блог і ось вже новий читач. Це все, як сніжний ком, чим далі тим більше, головне в цьому питанні терпіння. Але одне мене у всій цій справі засмучує… більшість блогерів роблять однакові помилки, побачивши які, відпадає всяке бажання продовжувати читання їх “шедеврів”, і далі хочу поділитися основними “косяками” в блоговедении.

Мало вміти правильно вибирати домени і ставити WordPress, для того, щоб зробити блог привабливим, потрібно дещо ще. Якщо Ви блогер, дуже рекомендую читати далі і перевірити власний блог – ні особисто у Вас цих помилок.

1. Неможливість відправити коментар

Іноді дуже хочеться висловитися, але… Є сайти, в яких коментування доступне лише для зареєстрованих користувачів, зразок Хабра або Сноба. Гаразд, з ними все зрозуміло – портали серйозні, нєфіг кому дозволяти кропать там свої думки. Але коли блог з межею мріянь в сотню унікальних відвідувачів в добу, то нафіга так выеживается, тим самим підписуючи собі вирок залишатися в безвість і далі. Блог – це перш за все діалог, алло, блогер!!!

Хоча знаєте, шановний читачу… справа буває ще веселіше. Є форма коментування, є привернув увагу пост. Начебто все є для нормального ведення діалогу, правда? Фіг там! Буквально вчора розкотив одному товаришу під назвою Светослав (саме так, через “е”) комент на пів екрану, як розумна Маша заповнив всі поля, натиснув кнопку “Коментувати”… одержав відповідь “неможливо підключитися до бази даних”. Приголомшливо! Друзі-блогери, ви хоча б перевіряйте працездатність свого творіння перед тим, як заливати його в Мережу. Тому Светославу я дуже хотів повідомити про помилку в його блозі, але на жаль, не знайшов ЖОДНОГО контакту, як з ним можна зв’язатися. Навіщо людина взагалі пише в блозі – незрозуміло.

Рекомендую до прочитання: Куди котиться інтернет і SEO?

2. Капча і обов’язкові поля

Ця помилка знову стосується системи коментування, тим не менше я виніс її окремим пунктом. Надто вже часто вона зустрічається.

Суть цієї помилки в тому, що виводиться повідомлення “заповніть обов’язкові поля” навіть якщо ці поля вже давно і навіть валидно заповнені. Про це обов’язкові поля.

Що ж стосується капчі, деякі блогери ставлять настільки пекла нечитаемую капчу, що ввести її з першого разу не виходить. Або так, буває ситуація, як і з обов’язковими полями – все введено правильно, але блог вперто відмовляється додавати коментар.

Причин тут може бути декілька: від ненастроєного плагіна капчі до банального завершення часу сесії, коли капча вже застаріла, але ще стирчить на екрані у відвідувача. Моя Вам порада: ОБОВ’ЯЗКОВО перевіряйте роботу капчі перед запуском блогу. І навіть якщо все працює, не полінуйтеся залишити хоча б свій e-mail, щоб читач у випадку чого міг написати, що у нього капча чомусь не проходить. Інакше Ви так ніколи і не дізнаєтеся – і так і будете втрачати читачів.

3. Англо-російська тема

Лідер! Беззаперечний лідер помилок російськомовної блогосфери! Впевнений, шановний читач, Ви часто зустрічали підлозі перекладені, а то й зовсім не перекладені шаблони. Завантажили, натягнули на блозі – і заспокоїлися. Your bunny wrote!!! Ви ж для російськомовної аудиторії пишете! Невже так складно покопатися в шаблоні (або попросити знаючої людини) і коректно перекласти все оформлення блогу на російську мову?

І добре б, якщо блог призначався для айтішників або студентів Вузів, тобто тих, хто знає англійську в default-них налаштуваннях (ну хоча б вміє користуватися перекладачем від гугла). Але якщо це блог про квітникарстві або домашньої випічки – англійські фрази тут зовсім недоречні.

Рекомендую до прочитання: Юзабіліті сайту

4. Велика кількість тизерної і банерної реклами

Напевно Ви зустрічали блоги, схожі на це:

Обилие тизерной и баннерной рекламы

Люблю читати блоги досвідчених і всіма визнаних гуру (навіть без лапок) вітчизняної блогосфери… через RSS. Заходити на їх блоги часто дуже і дуже страшно. Блог обвішаний банерами і тизерами крутіше новорічної ялинки. Заплюсовав це з рекламами себе коханого, типу “найпопулярніші пости”, “найкорисніші инфопродукты” – та ще й всі з нехилых розмірів картинками, контент реально доводиться відшукувати буквально під лупою. Благо я, як і будь-який блогер, розумію, що піст повинен бути десь по центру. Тільки от реально найчастіше блок контенту ледве-ледве видно з-за великої кількості реклами.

Скажіть, шановний читачу, Вам у поштову скриньку кидають безкоштовні рекламні газети/журнали? Ті самі, де серед купи рекламних оголошень є лише пара-трійка статей та тілі програмка на тиждень. А за яким призначенням такі газети використовуються? Так а чому Ви думаєте, що аналогічний блог можна використати якось інакше?

5. Спливаючі вікна (Pop-up)

В принципі, до цього роду помилку я ставлюся найменш напряжно. Навіть навпаки, вона мене радує. Чому? Та тому що вона для мене працює, як своєрідний детектор. Як тільки я бачу pop-up, то одразу розумію “зараз мені щось захочуть впарити”. Чи це черговий непотрібний курс “як вести і просувати блог” або платну инфофигню від чергового “Інтернет-гуру” – без різниці. Такий блог я миттєво закриваю, навіть не збираючись щось у ньому читати.

Отже, це була перша частина помилок юзабіліті, які я, гуляючи по блогосфері, зустрічаю не просто часто, а дуже і дуже часто. В принципі, помилки це зовсім навіть не погано. Головне – помітити і виправити їх. А зовсім не помиляється тільки той, хто нічого не робить.

Рекомендую до прочитання: Типи клієнтів – допомога початкуючому SEO фахівця

TEXT.RU - 100.00%

Попередня статтяРозкрита початкова доля хеппі хогана в кіновсесвіті marvel
Наступна статтяПринципи роботи пошукових систем