Реклама та PR (частина 2)

130

Вплив на покупця в рекламному бізнесі

На сьогоднішній день реклама є дуже дієвим інструментом бізнесу і є непростим кон’юнктурної діяльністю, яка включає в себе не тільки ділове, але і творче начало. Саме тому в сучасних ринкових умовах в лідери виходять ті фірми, які не тільки орієнтуються на вигідні для клієнта умови контракту, але і використовують при цьому найсильніші психологічні прийоми впливу на потенційного споживача.
Сучасні компанії, що користуються успіхом на ринку, прагнуть при мінімумі реклами отримати максимум ефекту. Іншими словами, при рівних цінових умовах компанії прагнуть залучити споживача саме якістю рекламних послуг. Якісна реклама є ефективною, якщо вона грамотно зроблена з точки зору сприйняття продукту і грамотно подана «на поталу» споживачеві.
Сучасні психологи стверджують, що за допомогою психологічного впливу на споживачів можна значно підсилити ефект від реклами і, відповідно, підвищити якість рекламних послуг і рівень продажів продукції або робіт (послуг). Для такого роду впливу використовуються різні прийоми, в яких акцент робиться на інтереси споживача, його звичаї та психічні особливості.
При укладанні контрактів з потенційними рекламодавцями найчастіше використовуються психологічні прийоми переконання. При цьому важливо дати зрозуміти вашому майбутньому бізнес партнеру, що саме у вас він зможе отримати те, що йому необхідно і, що саме з вами йому вигідніше укласти контракт. Використання такого роду прийомів дозволяє збільшити кількість замовлень до 10%.
Також дуже важливо, щоб реклама носила адресний характер. Знання цільової групи, її інтересів і переваг дозволяє розробити рекламу під конкретних людей. Для цього психологи займаються вивченням різних соціальних груп і особливостей подання їм інформації у вигляді реклами. Наприклад, реклама для домогосподарок повинна містити інформацію максимально просту й інформативну:

  • в якому супермаркеті пропонують найбільш вигідні умови покупки товарів
  • або якийсь порошок підійде для прання дитячих речей

Рекомендую до прочитання: Про що забули блогери

Тобто для даної групи споживачів реклама повинна нести емоційний заряд і описувати на конкретних прикладах вигідність від придбання рекламованої продукції.
Ще один важливий психологічний фактор, який потрібно враховувати при створенні реклами – це підсвідомо-асоціативні зв’язки. Адже безліч людей мислять образами і асоціаціями, а також реклама є цікавою і такою, що запам’ятовується, якщо її можна пов’язати з будь-яким випадком, чи спогадом. Таким чином, реклама повинна бути правильно зрозумілою споживачем. Наприклад, на рекламі ковбаси ми бачимо немовляти і напис «Смачно як у дитинстві». Виникає питання, які батьки годують своїх дітей ковбасою в настільки ранньому віці. Тому незнання цього закону психології призводить до того, що реклама стає просто безглуздою.
Також психологія допоможе зробити рекламу більш притягує увагу і запам’ятовується. Найпоширеніший спосіб добитися цього – постановка психологічних «маркерів» сприйняття інформації. Це різні неприйнятні для сприйняття несподіванки або перешкоди, які в силу своєї неприйнятність добре запам’ятаються споживачеві.
Досить цікавий метод «мильних опер». При цьому рекламна кампанія має певний сюжет, а в кожній наступній серії реклами триває попередня. Таким чином, відбувається підсвідоме утримання інтересу до реклами, а невичерпне людська цікавість робить цей метод надзвичайно ефективним.
Є безліч інших психологічних принципів і методів, які можна використовувати в рекламному бізнесі. Але висновок напрошується тільки один: використовуючи психологічні принципи впливу на потенційних споживачів, можна домогтися грандіозних успіхів у рекламному бізнесі і значно підвищити конкурентоспроможність у даній сфері.

Шрифтовий атракція та реклама

Існує чимало способів привернути увагу глядача за допомогою різноманітних колірних прийомів. Найпопулярніші з них – курсив, розрядка та підкреслення. Ці способи залучення уваги можуть не тільки акцентувати певні думки автора, але і сприяти ритмизации сприйняття і полегшення прочитання. Подібну функцію виконують поля в учнівському зошиті, так як читає неодмінно повинен час від часу відволікатися для осмислення прочитаного. Таким чином, більш ергономічним виявиться той візуальний образ сайту або рекламного банера, який дозволить глядачеві час від часу відпочивати. Приклад вдалого оформлення – дизайн соцмережі «вКонтакте»: зручний мінімалізм поєднується з інформаційної функціональністю. Також важливо колірне оформлення написів. Відомо, що самий аттрактивный колір – червоний (згадайте символіку мережі mcdonald’s, логотипи Coca-Cola, МТС тощо). При правильному підході корисною буде деяка ступінь стилізації написів. Стильовий діапазон шрифтів широкий: від анімованих декоративних логотипів до написів в готичному стилі. Застосування стилізації написів передбачає не тільки хороший смак, але і знання історії шрифтів. Припустимо, що рекламується продукт з назвою «Сварог» або «Дажбог»: навіть самі розкішні і вишукані шрифти, стилізовані під ієрогліфи, будуть недоречними в рекламі товарів, де акцент робиться на повагу слов’янських традицій. Підприємці, які орієнтуються на масштабну рекламну компанію, не помиляться, роблячи замовлення досвідченим дизайнерам на розробку унікального шрифту спеціально для реклами своїх товарів.

Рекомендую до прочитання: Біржа купівлі/продажу сайтів – Telderi.ru

Ну ось в принципі і все, що я зміг винести з курсів. Думаю, що ця інформація буде корисна при просуванні сайтів і взагалі.