Три простих ради з оптимізації контенту для PR

132

3 правила, щоб не втратити позиції сайту з-за оновлення Google Panda

Всім привіт! У минулі вихідні вийшов у світ оновлений алгоритм Google Panda 4.2, з чим вас, власне, і вітаю! “Корпорація добра” продовжує вітати сайти високої якості, з наявністю якісного і корисного вмісту. А основною нагородою за це є більш високий рейтинг в Google. Яким же чином не потрапити під Панду і як здобути лояльність від Гугла? Нижче наведу 3 простих правила, які допоможуть вам у цьому.

Ось три простих ради з оптимізації контенту сайту для отримання кращих результатів:

  • Вам треба перейти на більш довгі тексти. Багато PR профі і SEO фахівці звикли писати короткі за змістом статті, в першу чергу тому, що послуги прес-релізів або написання статей на біржах контенту прямо залежать від кількості символів у статті і за більшу їх кількість стягують додаткову плату. Google в даний час переглядає статті з коротким змістом і припускає, що вони не містять достатню кількість корисної інформації. Результатом є зниження вашого сайту в пошуковій видачі. Тепер краще “go long (йти довго)” говорить головний виконавчий SEO-PR Грег Джарбо – “Ідіть і пишіть від 600 до 800 слів, чи то прес-реліз, стаття у блозі або резюме на білому папері..”
  • Використовуйте синоніми. Google буде карати вас за наповнення сторінок сайту ключовими словами, які використовують один і той же пошуковий запит неодноразово. Щоб уникнути покарання, використовувати при написанні текстів синоніми основних і вторинних ключових слів. “Якщо ви збираєтеся використовувати одне ключове слово або фразу в першому реченні, то використовуйте його синонім у другому реченні або графіку..” – каже Джарбо. Google розуміє, що це синоніми, розуміє, що текст написаний правильно і швидше за все буде представляти інтерес для читачів. В результаті – високий рейтинг!
  • Використовуйте картинки і відео. Ви втрачаєте величезну можливість в SEO оптимізації сайтів, якщо ви не додаєте фотографії і відео на сторінки вашого ресурсу. Понад 55 відсотків результатів пошуку Google в даний час включають відео і понад 40 відсотків включають в себе фотографії, згідно із заявою все того ж Джарбо. Найважливішим елементом для оптимізації фотографії є його заголовок Title, ну і про Alt забувати не треба. Переконайтеся, що в заголовку до фото є ключова фраза з двох чи трьох слів, каже Джарбо. Те ж саме правило відноситься і до YouTube назвами. З-за того, що вони не можуть бути довжиною більше 100 символів, вам треба помістити вашу ключову фразу в передній третини заголовка.
  • Рекомендую до прочитання: Оновлення Joomla. Проблеми з K2