Wrike – система для управління проектами

144

Всім привіт! Сьогодні виникло непереборне бажання поділитися з вами своїми напрацюваннями в управлінні проектами. Якщо говорити більш конкретно, то хочу розповісти про систему управління проектами – Wrike.

Останнім часом у мене в роботі знаходиться декілька проектів, від створення сайту, до SEO просування і створення маркетингової компанії по просуванню бренду. Звичайно ж, одному не під силу витягнути все це справа, навіть якщо все записувати в таблиці, розклеювати стікери по офісу, виставляти нагадування в смартфоні або планшеті і т. п. речі. Тому доводиться звертатися до знайомих або просто, до фрілансерам з метою розміщення в них певної ділянки роботи: дизайн, верстка, наповнення сайту, копірайтинг, збір інформації про конкурентів, складання семантичного ядра, створення рекламних компаній, створення банерів і т. д. В моєму випадку, всі роботи проводяться силами 3-4 чоловік, разом зі мною. З горем навпіл, для збору всієї інформації в одному місці користувалися Гугл таблицями (рис.1), але не вистачає індивідуальних налаштувань:

  • відсутнє місце для коментарів,
  • немає будь-яких нагадувань за строками,
  • немає можливості приєднувати файли,
  • не можна відстежувати час виконання завдання конкретним виконавцем.

Система по управлению проектами

рис.1

Та й відсутність безлічі інших дрібниць, які ми хотіли б побачити як інструмент управління проектами, наштовхнули нас на пошук більш просунутої системи і ми знайшли її. Система управління бізнес процесами Wrike виконує величезну частину роботи з діловодства, яка забирає відсотків 30% робочого часу: його функції включають відстеження робочого часу, планування та організацію проектів на інтерактивній тимчасової шкалою, а також можливості спілкування та спільної роботи онлайн для команд будь-якого розміру. На мій погляд, складно буде знайти кращий спосіб створити і організувати (рис.2) ваші проекти будь-якої складності, особливо, коли вам потрібно більше, ніж стандартні прапорці, наклейки і виділення кольором.

Создайте задачу и приступайте к работе

рис.2

Веб управління проектами в Wrike – це ваші стандартні електронні таблиці, організовані в проекти, папки, задачі і підзадачі з коментарями, тегами, а так само, з можливістю додати дати початку та терміни виконання завдань, призначати і розподіляти завдання у вашій команді. Дуже зручно використовувати можливість докладного опису у вигляді текстового документа всередині завдань для донесення своїх думок кому-небудь з ваших партнерів або всім відразу. Далі наведу невеликий приклад по створенню завдання в системі Wrike, щоб вам було зрозуміло, на скільки там все просто і зручно.

Рекомендую до прочитання: 5 порад з вибору хостинг провайдера

Створення та призначення задачі в системі Wrike

Створення нової задачі в сервісі Wrike виконується дуже просто (рис.3). У лівій панелі вибрати папку, в якій ви хочете створити завдання. Потім просто натисніть на зелену кнопку “+” або “+ New task” в списку завдань на панелі 2, вводите ім’я вашого завдання, і натискаєте “Enter”. Після цього завдання буде збережено і з’явиться в списку в середній панелі вашого робочого простору.

Потім ви можете задати параметри для цієї задачі: призначити її кому, запланувати на певний час, встановити свій статус, ділитися нею і т. д. Включити завдання можна в панелі перегляду 3 або клацнувши правою кнопкою миші на завдання у списку і застосувати деякі швидкі дії редагування панелі 4.

Создание задачи в системе Wrike

рис.3

При призначенні завдання ви вибираєте імена людей, яким хочете призначити цю задачу, використовуючи випадаюче меню (мал.4) . Також, ви можете ввести перші літери імені та Wrike запропонує відповідний список людей. Ви можете призначити завдання будь-якої кількості людей з вашої команди. Якщо правильне ім’я не перебуває у розкривному меню, ви можете запросити цю людину приєднатися до Wrike і надати йому або їй ліцензію. Про вартість ліцензій Wrike розповім нижче по тексту.

Назначение задачи Wrike

рис.4

При створенні завдання і призначення її, ваш партнер отримує автоматичне повідомлення по електронній пошті. Коли підходить дата початку завдання, Wrike буде нагадувати виконавцю про завдання, включивши її в інтерактивному режимі, щодня нагадуючи по електронній пошті і показуючи завдання на його / її інструментальної панелі. Якщо задача прострочена, Wrike також буде нагадувати відповідальному члену команди про це. Якщо хтось змінює задачу, яку ви створили, ви отримаєте повідомлення по електронній пошті про зміни. Історія зміни завдань відображається в коментарях під описом завдання. Планування завдань виконується у такому ж дусі (рис.4), шляхом маніпуляції мишкою.

Планирование задачи

рис.4

Всі інші дії з даним сервісом відбувається таким же чином, тому далі немає сенсу розповідати про технічні переваги системи управління проектами Wrike. А ось про можливості й особливості, а так само про ціни Wrike варто розповісти докладніше.

Рекомендую до прочитання: Статті для сайту

Для кого призначений сервіс Wrike

Сервіс може бути корисний для багатьох компаній, починаючи від малого бізнесу, до бізнес-підрозділів в рамках великих компаній або компаній з віддаленими працівниками. Всі користувачі можуть спільно управляти індивідуальними і командними завданнями на одній і тій же платформі. Wrike корисний для багатьох напрямків, таких як маркетинг, управління проектами з розробки продуктів і багато іншого. Наприклад, маркетингова команда може використовувати Wrike для побудови та реалізації завдань, пов’язаних з маркетинговою стратегією кампанії клієнта. І, в свою чергу, всі можуть бачити поставлені завдання та процес їх реалізації через стрічку новин в режимі реального часу або в режимі огляду діаграм.

Особливості і можливості Wrike

Безкоштовна версія Wrike:

  • 2 Гб дискового простору;
  • управління завданнями;
  • подивитися / додати коментарі / обговорення в рамках завдань;
  • загальний доступ до файлів;
  • стрічка новин в режимі реального часу;
  • режим таблиці;
  • Android / iOS додаток;
  • можливість збереження повідомлень електронної пошти у вигляді завдань;
  • інтеграція з Google Drive , Box , Dropbox , Microsoft Office 365, OneDrive;
  • центр повідомлень;

Професійна версія Wrike (включає в себе всі можливості безкоштовної версії плюс):

  • 5 Гб дискового простору;
  • необмежена кількість рівнів ієрархії папок;
  • діаграми Ганта;
  • можливість дробити великі завдання на більш дрібні (підзадачі);
  • можливість редагувати кілька завдань одночасно;
  • 10 поділюваних панелей і користувальницьких віджетів;
  • додаткові фільтри;
  • Outlook і Apple Mail доповнення;
  • інтегрується з Microsoft Project, Microsoft Excel і RSS-канал;

Бізнес версії Wrike (включає в себе всі функції професійної версії плюс):

  • простір для зберігання 50 Гб;
  • 20 поділюваних панелей і користувальницьких віджетів;
  • настроювані поля і робочі процеси;
  • вид робочого процесу;
  • час відстеження;
  • можливість виявлення критичних областей, для яких можуть знадобитися додаткові ресурси;
  • звіти в реальному часі;
  • настроюваний календар;
  • можливість створювати і керувати групами користувачів;
  • єдина точка входу;
  • інтеграція Salesforce;
  • Adobe® Creative Cloud® розширення;
  • налаштування конфіденційності на рівні папок;
  • можливість контролювати поштові адреси користувачів і зберігання файлів для забезпечення конфіденційності;
  • бренд компанії / логотип у Wrike рахунку;

Рекомендую до прочитання: Видобуваємо коментарі — огляд біржі коментарів Qcomment

Версія Wrike Підприємство (включає в себе всі функції для бізнес версії плюс)

  • 100 Гб дискового простору;
  • інтеграція Active Directory;
  • SAML 2.0 Single Sign-On (настройка єдиного входу в систему);
  • двофакторна перевірка автентичності;
  • реалізація політики паролів, щоб гарантувати, що паролі відповідають мінімальним вимогам міцності;
  • контрольовані дозволу, ІТ-адміністратор;
  • мережеві політики доступу;

Що стосується цін, то там все дуже гнучко і більш правильно буде просто надати вашій увазі тарифні плани з яких можна вибрати те, що вам найбільше підходить (рис.5)

Тарифные планы Wrike

рис.5

Більш докладно з ціни і планами підписки можна ознайомитися тут: https://www.wrike.com/ru/price/

Заснований у 2007 році, сервіс Wrike є інструментом по спільній роботі і управлінню проектами покликаний допомогти користувачам управляти своїми завданнями і співпрацювати з колегами. Він був використаний в більш ніж 10 000 компаній у 120 країнах світу. Wrike також доступний на більш ніж 10 мовами. Відгуки співробітників про роботу в Wrike свідчать про те, що компанія використовує для роботи власний продукт, тестуючи ефективність нового функціоналу на своїх робочих процесах.